XXL Nutrition

Mensen met overgewicht leggen oorzaak buiten zichzelf (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Tja voorspelbaar onderzoek. Altijd die flauwekul over stofwisseling, ziekten, virussen en wat weet ik nog allemaal. Uiteindelijk gaat elke kcal idd door het mondje.
 
er zijn zieke mensen die dik worden zonder dat ze veel eten en zelfds aan sport doen.maar de meest hebben een hobby die eten heet en zijn zo lui als een varken.
 
Tja voorspelbaar onderzoek. Altijd die flauwekul over stofwisseling, ziekten, virussen en wat weet ik nog allemaal. Uiteindelijk gaat elke kcal idd door het mondje.

En toch jah... Durf ik te wedden dat als wij beide hetzelfde eten dat jij minder vet aankomt dan ik.. Net zoals, waarom kan ik niet van eten afblijven en jij wel?
 
En toch jah... Durf ik te wedden dat als wij beide hetzelfde eten dat jij minder vet aankomt dan ik.. Net zoals, waarom kan ik niet van eten afblijven en jij wel?

Dit zou ik ook eerder stellen, een vriendin van mij dieet als een gek(correct weet ik wel niet..weightwatchers), resultaat is pover en wanneer zij een ganse week friet zou eten komt ze 3 maal zoveel aan als ik dat zou doen.. of gewoon een bulkdag is voor die mensen fataal, wat ze verloren op 6 dagen komt er opnieuw bij op een dag.
 
Dit zou ik ook eerder stellen, een vriendin van mij dieet als een gek(correct weet ik wel niet..weightwatchers), resultaat is pover en wanneer zij een ganse week friet zou eten komt ze 3 maal zoveel aan als ik dat zou doen.. of gewoon een bulkdag is voor die mensen fataal, wat ze verloren op 6 dagen komt er opnieuw bij op een dag.

de eerste stap tot een betere fysiek is nog altijd je spiermassa vergroten en je metabolisme versnellen. Wat heeft het voor zin om gedurende een beperkte periode je eetgewoonten (drastisch) te wijzigen als je nadien toch gewoon weer overstapt op je oude gewoonten? Dieeten is zinloos, het enige effectieve is jezelf een gezonde levenswijze aanmeten en daar zit nu eenmaal sport en betere eetgewoontes in vervat.
 
Overigens weet ik nog een groep die de oorzaak buiten zichzelf zoekt. :D
 
Er zijn heus wel mensen die ondanks de 5x per week cardio en gezond eten niet kunnen afvallen.
 
Nobody cares...

Haha, hoezo 'ik leef gezond dus iedereen moet gezond leven'. Jij bent het type dat een hamburger eet in de McDonald en zich irriteert aan dikke mensen die hetzelfde doen :roflol: Je hebt vast een erg boeiend leven.

Laat me raden: je hebt een dik zusje/vader/vriend/vulmaarin en je weet hoe moeilijk die het heeft met zijn/haar vetrollen. :rolleyes:

Moeten we daarom net doen alsof dik zijn eigenlijk best mooi is, niet zo heel ongezond en dat de oplossing niet simpel is?
 
whahahahaha

kom zeg, dat geloof je toch zelf niet :rolleyes:




nog even en overgewicht is nr1 doodsoorzaak en nr1 reden van gezondheidsklachten, alhoewel dat laatste meer dan wss al het geval is. Mensen moeten maar eens gaan beseffen dat een sportieve levensT en gezonde voeding onontbeerlijk zijn.

Dat is waar. Misschien, dat ik dan dik-zijn maar eens ga toejuichen. Misschien dat er dan eens wat daling zal ontstaan in de bevolkingscijfers.;)
 
Ja er zijn mensen die het heel lastig hebben om af te vallen, maar helemaal niet of nauwelijks dat geloof ik niet. Als die mensen hun spiermassa vergroten en hun metabolisme verhogen door vaker te sporten en kleinere, meerdere maaltijden per dag te eten, dan moeten ook deze 'hardlosers' kunnen afvallen.

Maarja als ik dikkertjes zie in de sportschool dan gaan ze eerst 15 minuutjes op de elliptical terwijl ze nog gewoon rustig kunnen babbelen, en vervolgens gaan ze aan de bar nog wat koffie met suiker en room drinken. En dan thuisgekomen op de bank verder snoepen, en maar niet afvallen he, wat gek toch?

Als normaal sporten niet lukt gaan ze dan maar op crashdieet en eten ze bijna niks meer, gevolg: heel de stofwisseling om zeep geholpen. Als ook dat niet lukt gaan ze daarna maar weer eten zoals altijd en merken ze dat ze nog vetter worden dan voor het crashdieet. En DAN gaan ze janken dat ze slechte genen hebben en niet kunnen afvallen :rolleyes:
 
Ja er zijn mensen die het heel lastig hebben om af te vallen, maar helemaal niet of nauwelijks dat geloof ik niet. Als die mensen hun spiermassa vergroten en hun metabolisme verhogen door vaker te sporten en kleinere, meerdere maaltijden per dag te eten, dan moeten ook deze 'hardlosers' kunnen afvallen.

Precies. De dikkerds (en de mensen die ze verdedigen en voeren) zijn net zoals alles in dit universum onderhevig aan de wetten der thermodynamica. Meer verbranden dan eten = afvallen. Mensen die zeggen genoeg te bewegen, niets te eten, en toch zwaarder te worden: allemaal leugenaars. Misschien zouden we hen anders op het lichtnet aan moeten sluiten, aangezien zij energie uit niets kunnen laten ontstaan. :rolleyes:


En wat betreft 'hardlosers': ja ze zijn er. Ik ben er zelf ook 1. Maar als je merkt dat na een gezellige barbecue 2 weken dieet teniet is gedaan, dan is de oplossing heel simpel: NIET ELKE WEEK EEN BINGE HEBBEN! Ik mag me gemiddeld 1x per 3 weken laten gaan (1x/w met DNP), en dan blijf ik overall nog afvallen. Zeker niet altijd leuk, maar dat is wat er voor nodig is.
 
Het percentage mensen met een ziekte die de oorzaak is van hun overgewicht is ongeveer gelijk aan het percentage mensen dat in pakweg het jaar 1800 dik was. Ik heb zo 1-2-3 geen cijfers daarover beschikbaar, maar volgens mij was dat hooguit een paar procent, waarschijnlijk nog minder. De rest kan alleen maar maar aan omgevingsfactoren worden toegeschreven.
 
Voorspelbare uitkomst inderdaad. Dit is mij zelf ook al verschillende maken opgevallen.

"Ik heb alles geprobeerd, maar niks werkt bij mij."

Dat zeggen en dan vervolgens wel liters cola in de koelkast hebben staan en snoepen bij het leven.
Niks eten en dan omdat je zo honger hebt, de hele AH leeg snoepen. Lekker dieet is dat...
Kan me er zwaar aan ergeren. Net als de 150 kilo wegende mensen die bij de mac zitten inderdaad. Ze vervuilen mijn leefomstandigheid.
 
allereerst het volgende: ik heb een zeer grote hekel aan te dikke mensen, maargoed

Ja zeg dat wel , die lopen er constant.

als ik bij me Fysio ben zie ik er zat , in de sportschool ook bij de cardiotoestellen.

weekje of 2 en je ziet ze niet meer;)


haha idd, ik snap ook niet wat deze mensen altijd bij de cardio toestellen doen, als ik te dik zou zijn, denk ik dat ik totaal geen energie zou hebben om te cardioen, het enigste wat dan wel werkt is low carb dieet, en wat kracht training. of t3 op 250 mcg voor paar maanden:D

Dit zou ik ook eerder stellen, een vriendin van mij dieet als een gek(correct weet ik wel niet..weightwatchers), resultaat is pover en wanneer zij een ganse week friet zou eten komt ze 3 maal zoveel aan als ik dat zou doen.. of gewoon een bulkdag is voor die mensen fataal, wat ze verloren op 6 dagen komt er opnieuw bij op een dag.

dan moeten ze dat niet doen en 7 dagen per week dieeten
 
Back
Naar boven