Fitness Seller

Mijn eet idee, een goed idee (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Bij je ontbijt kun je misschien nog wat whey doen.
 
Bedankt voor je reactie! Heb ik nog meer eiwitten nodig dan? :rolleyes:

Voor een bodybuilder wel, jij wil gewoon wat strakker worden dan is dat niet echt nodig. Whey smorgens word aangeraden omdat whey snelle eiwitten bevat.

Je hebt de hele nacht niets geeten, je spieren hunkeren naar eiwitten smorgens, de eiwitten in whey worden heel snel opgenomen waardoor je spieren redelijk snel terug eiwitten te beschikking hebben.

De eiwitten in melk worden trager opgenomen das het verschil. Maar voor jouw is dat allemaal niet zo belangrijk mijn inziens.
 
Ik vind 't wel een goed schema Strawberry. Hoeveel cardio doe je ongeveer en wat voor KT?
 
@ Porterhouse: bedankt voor je voedingsschema. Ik geloof alleen dat ik eerst maar es die van mij gaan aanhouden..:meal:
En wat je zei over dat mn verhoudingen lengte/gewicht/leeftijd 'netjes' zijn.. Ik vind mezelf ook niet te dik, alleen het vetpercentage mag wel omlaag, zodat ik er wat strakker (meer spier) uit zie ;)

Okey , je hebt in ieder geval nu een schema erbij .

Als je hypertrofie(massa) training gaat doen zul je iets meer gespierder worden en er strakker uit gaan zien.

Of wil je echte bodybuildster worden.?
 
Ik vind 't wel een goed schema Strawberry. Hoeveel cardio doe je ongeveer en wat voor KT?
Bedankt voor je reactie!
Ik doe 4 à 5 keer in de week cardio, meestal een uur moderate intensity cardio (hartslag tussen 70 en 80 %) op crosstrainer of 15 min HIIT training. Met KT bedoel ik de apparaten in de sportschool en vrijwel niet met losse gewichten. Denk (weet wel bijna zeker) dat ik in de toekomst ook met losse gewichten ga trainen.
Wil me nu eerst richten op goed eten, veel cardio, lager vetpercentage en me hier goed door voelen :)
 
Activititeit zit wel goed dan. Zo iig niet hoger dan 80% gaan, als je kortstondig heftig en intensief bezig bent komt de vetverbranding nauwelijks op gang. Uurtje moderated cardio is prima. Met KT is coordinatie in het begin belangrijk, met apparaten kun je goed wennen aan de bewegingsbaan, als het goed voelt zou ik deels op losse gewichten overstappen ook, dan krijg je meer stabiliteit en balans. Ook kun je KT het beste voor je cardio doen, omdat dan je energievooraden hoger zijn. En er eerst eens goed inkomen qua feeling goed. ;)

Btw, wat heb je met aardbeijen? Wel blijven eten he, sterkste anti-toxidanten en de zuiverste natuurlijke frisheid die er bestaat. :D
 
Activititeit zit wel goed dan. Zo iig niet hoger dan 80% gaan, als je kortstondig heftig en intensief bezig bent komt de vetverbranding nauwelijks op gang. Uurtje moderated cardio is prima. Met KT is coordinatie in het begin belangrijk, met apparaten kun je goed wennen aan de bewegingsbaan, als het goed voelt zou ik deels op losse gewichten overstappen ook, dan krijg je meer stabiliteit en balans. Ook kun je KT het beste voor je cardio doen, omdat dan je energievooraden hoger zijn. En er eerst eens goed inkomen qua feeling goed. ;)

Btw, wat heb je met aardbeijen? Wel blijven eten he, sterkste anti-toxidanten en de zuiverste natuurlijke frisheid die er bestaat. :D

Dank je voor je tip! En wat ik met aardbeien heb.. ik vind ze super lekker en ze zien er fris en fruitig uit ;):D Eet ze alleen niet vaak.. ik vind ze nogal prijzig.. :o
 
Back
Naar boven