AndroidHealthClinic

Moslima's eisen verbod op paaseieren op kantoor (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Mjah wanneer gaan wij belgen eens reageren en mega orgiën houden op straat zodat die heilige islamietjes inzien dat wij belgen toch niet meer te redden zijn van de hel en dat ze hier dan eindelijk eens weg gaan...
 
word steeds gekker ..
 
niks mis met zo'n bandana lijkt me.
 
moslims eisen moslims eisen moslims eisen , altijd hetzelfde liedje.ze hebben niks te eisen.ze moeten zich aanpassen.zoniet ? dan terug op het vliegtuig ermee.:mad:
 
waar gaat dit allemaal eindigen? de kerstboom waghalen,onvoorstelbaar.Wij belgen laten terveel met ons sollen, ze lachen ons gewoon vierkantig uit.
 
Dit is eigenlijk wel te begrijpen. Als hoofdargument tegen het dragen van hoofddoeken is gezegd dat ambtenaren hun neutraliteit moeten bewaren en dat dit niet gebeurt wanneer ze zo'n hoofddoek dragen. Het kerstfeest verwijst duidelijk naar de geboorte van Jezus. Wat dan weer met het christendom te maken heeft. Dus door een kerstboom te zetten, geef je aan dat je ook niet 100 procent neutraal bent.
Als tegenargument kun je natuurlijk gebruiken dat onze samenleving zijn wortels vindt in de christelijke traditie, maar deze moslims hebben wel een punt.
 
niks mis met zo'n bandana lijkt me.

Onder het motto 'een doek is een doek' ? :D

Ik vind dat als ze zo'n bandana toestaan, ze ook niet moeilijk moeten doen over een hoofddoek.
 
moslims eisen moslims eisen moslims eisen , altijd hetzelfde liedje.ze hebben niks te eisen.ze moeten zich aanpassen.zoniet ? dan terug op het vliegtuig ermee.:mad:

yup trug naar de zandbak
 
Deze discussie is eindeloos. Trouwens ik dacht dat Kerstmis en Pasen commerciële feesten waren
 
Totaal gelijk, hun willen jennen dan mag zij dat ook
En als het kan moet ze nog gelijk krijgen ook, geen hoofddoek?
Dan helemaal geen dingen die ook maar kunnen wijzen op religie, geen dubbele maat he
Wel vreemd dat ze op de eis is ingegaan om haar hoofdoek af te doen
 
ze vergeten dat e op nd grondgebied zijn , ik vind wel goed geen hoofdoekjes kan ik eindelijk een x naar die turkse marokaanse iraneze meiskes glunderen:o

Hier, en dan niet tegen jou maar er zijn veel van pervs die rondlopen die niet anders zouden willen
De hoofddoek is bedoeld om dit soort dingen te voorkomen, en meer de aandacht te vestigen op de vrouw als persoon
Twijfelen aan de woord van de profeet, guess not
 
voor mij heeft een kerstboom niks met geloof te maken, het is 'gezellig (voor velen)' samen zijn met je familie en een traditie volgen. Dit heeft niks met hoofddoekjes etc te maken. In Nederland is dit nou eenmaal traditie! leef ermee als je hier komt wonen... je gezicht bedekken is niet normaal op een werkvloer.
 
Hier, en dan niet tegen jou maar er zijn veel van pervs die rondlopen die niet anders zouden willen
De hoofddoek is bedoeld om dit soort dingen te voorkomen, en meer de aandacht te vestigen op de vrouw als persoon
Twijfelen aan de woord van de profeet, guess not

In principe heb je het mooi verwoord dat er dan juist een keer naar de vrouw als persoon gekeken word ,... maar is dat ook zo, zien veel van de ( al dan niet oude ) moslims vrouwen niet al onderdanig ipv gelijk aan de man ?

Imo is het nl zo dat als je een vrouw echt gaat waarderen om wie ze is , je ze gelijk steld aan jou zelf dwz dat geen van beide onderdanig of minder is .

Pervs ? denk dat dat reuze mee zal vallen , tuurlijk zal er gekeken worden, maar we zijn hier inmiddels toch wel zo "beschaafd" hier dat we een vrouw niet direct bespringen of continu na-fluiten ,... toch. ( Met m'n ex in Turkije geweest ,.... daar is het een ander verhaal ,... blijkbaar kunnen de mannen daar hun "drift" niet erg onder controle houden :mad: )
 
Laat de mensen toch gewoon leven. Als iemand een hoofddoek of een tulband of een kartonnen doos wilt dragen als blijk van zijn geloofsovertuiging dan kan dat toch geen kwaad.
Al die ruzie en drama is voor niets goed.
 
Laat de mensen toch gewoon leven. Als iemand een hoofddoek of een tulband of een kartonnen doos wilt dragen als blijk van zijn geloofsovertuiging dan kan dat toch geen kwaad.
Al die ruzie en drama is voor niets goed.

JA in eigen vrije tijd

NEE In publieke functies om de nutraliteit ten goede ten komen .
In Fabrieken en andere functies om onderlingen meningsverschillen tussen personeel te voorkomen en zo de werk-sfeer ten goede te komen ;)

Laat ik het zo zeggen ,.. Ik vind dat de werkgever mag bepalen of er wel geen hoofddoek mag worden gedragen op de werkvloer die bepaald ten slotte toch de regels in ZIJN/HAAR bedrijf ??? Niet mee eens ----> ander werk zoeken waar t wel naar jou ideeën gaat .
 
Back
Naar boven