XXL Nutrition

5xbw squat!

Bezoekers in dit topic

Gillian

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
4 jul 2006
Berichten
5.010
Waardering
1
Sam Byrd 1050lb Squat at 198lb - New 'All-Time' World Record


dit

Meer als 5x bw :eek: Hij weegt maar 90 kilo :eek: Zo ziet ie er niet uit iig. Impressive.
 
aardig ziek ja
 
Ferm gewicht mijn rug houd het niet. Maar dit is geen Parallel als ik het volgens de door AlexT mij aangeleerde manier zou moeten rekenen
 
5, vijf!, keer je eigen lichaamsgewicht squatten :D Machtig!
 
Machtig!
Is wel erg twijfelachtig of dit parallel was, volgens mij was het iets erboven.

Moet trouwens een vrij klein mannetje zijn als ie 90kg weegt met die bouw.
 
Vrij wijde greep ook vind ik. Ik dacht altijd hoe nauwer de greep hoe beter ??? Heeft dit enige voordelen?
 
Heb hem 10x stopgezet op onderste punt, maar beter dan parallel kan ik er niet van maken.
Doet toch af aan het gevoel van de prestatie dat men niet gewoon duidelijk onder parallel squat met dit soort records.
 
Goeiedagschotel!
 
al is die natuurlijk ****ing sterk, hij haalt wel 300+ pond uit gear en techniek. dit is 705 raw.

[Link niet meer beschikbaar]
 
wtf !! nette prestatie ! maar ik had em toch graag wat dieper gezien om 'm als een volledige squat toe te kennen.
 
Machtig!
Is wel erg twijfelachtig of dit parallel was, volgens mij was het iets erboven.

Moet trouwens een vrij klein mannetje zijn als ie 90kg weegt met die bouw.

Heb hem 10x stopgezet op onderste punt, maar beter dan parallel kan ik er niet van maken.
Doet toch af aan het gevoel van de prestatie dat men niet gewoon duidelijk onder parallel squat met dit soort records.

wtf !! nette prestatie ! maar ik had em toch graag wat dieper gezien om 'm als een volledige squat toe te kennen.

Ik weet niet of je daar een goed oordeel over kunt vormen, parallel is voor deze fed geaccepteerd en daar hebben de refs een beter zicht op dan wij met enkel dit filmpje. Gear en minder diep krikt je lift wel flink op, helaas een onderdeel van de sport maar zoals je in 't andere filmpje ziet is 't ook een sterke raw squatter.
 
Ik heb express geen comment over wel/geen parallel erbij gezet. Het is gewoon ziek, 5x bw. 1 cm boven/op/onder/links/rechts parallel wijdbeens/eenbeens/achterstevoren... who gives a ****. Die gast is gewoon bruut.
 
Parralel of niet is gewoon beresterk ;)
 
heb van de week 25*bw squat gedaan :D
 
dikke shit!
 
Back
Naar boven