Fitness Seller

kuurtje gedaan

Bezoekers in dit topic

pff maar weet je manne, ik rij voor men werk alleen 300km per dag, ben toerbode voor medisch bedrijf. ik werk 2x 3.5 uur per dag voormiddag en savonds , daar tussen ga ik trainen 4/7 en de rest van men tijd is bezet voor andere hobbys en men meisje en vrienden en familie.

ik train men benen vrijdags, zodat ik de hele week fatsoenlijk kan rijden, ik heb er ook wel zeker 3 dagen pijn aan als ik ze goed heb aangpakt dus het is gewoon NOT done om ze 2 keer per week te pakken.

rij ma es 150km nadat je benen een uurtje daarvoor hebt getraind ... files zijn dodelijk serieus

als je eenmaal gewend bent om 3x pw te squatten heb je nergens(heel lichtelijk) meer last van. alleen het is wel ff wennen aan het begin.
 
ziet er goed uit beast gewoon stug doorgaan met je benen trainen..
 
ik ga vanaf nu wel elke week 2x benen doen, ik ga jullie verbazen mannen!

tegen volgende zomer heb ik benen die matchen aan men upper body! ! !
 
Ik zal er wel voor afgebrand worden maar na meer dan 4 kuurtjes van jouw kant mag je toch wel verwachten dat je met kop en schouders boven andere naturel BB steekt maar dat is niet het geval. Vooral je wheels vind ik niet goed genoeg. Overall gezien vind ik dat er veel meer in had kunnen zitten gezien je kuurverleden.

Gooi er nog een 100 gram havermout per dag bovenop bro en doe daarbij nog een liter volle melk(of meer). Kijken of je nog steeds moeilijk gaint.





Edit: ik zeg niet dat je fysiek niet goed is want het ziet er top uit. Maar qua kuurverleden vind ik het jammer......
 
dude, wat weet jij nu van men kuurverleden, als ik geen tegenslag had gehad was ik nu al 10kg huger met evenveel kuur het heeft me niet echt meegzeten 1.5 jaar geleden, mja goed je mag kritiek hebben, daar is ee forum voor !
 
Ik zal er wel voor afgebrand worden maar na meer dan 4 kuurtjes van jouw kant mag je toch wel verwachten dat je met kop en schouders boven andere naturel BB steekt maar dat is niet het geval. Vooral je wheels vind ik niet goed genoeg. Overall gezien vind ik dat er veel meer in had kunnen zitten gezien je kuurverleden.

Gooi er nog een 100 gram havermout per dag bovenop bro en doe daarbij nog een liter volle melk(of meer). Kijken of je nog steeds moeilijk gaint.





Edit: ik zeg niet dat je fysiek niet goed is want het ziet er top uit. Maar qua kuurverleden vind ik het jammer......
liter volle melk...:rolleyes:
 
liter volle melk...:rolleyes:



hèhèhè idd vet worden is nu ook niet de bedoeling, ik eet altijd clean, gewoon omdat ik dat wil, ik voer de kcals op maar ik ga echt niet onndig vet kweken.

ik ga gewoon verder doen wat ik bezig ben, nu rustig per maand 250 kcals opbouwen zodat ik eind december rond de 5500 kcals uitkom. ik eet nu al voor ettelijke euros per week, mammie gaat lachen :D
 
Niet ieder lichaam groeit even hard, ook niet met AS...


Top Beast!
 
het zit ook zo, ik was bijlange nog niet op men max qua groeien toen ik me eerste kuur zette, zoals velen waarsch, als ik de tijd kon terugdraaien had ik zeker gewacht, ik deed buiten shakes drinken niet eens wat aan voeding , ik ben eig pas fanatiek geworden toen ik hier op het forum ben beginnen lezen, alle info over zowel kuren als voeding wist ik "van horen zeggen" in de gym, dus ja daar ligt het ook wat.

en dan nog iets , ik fixte me met me eerste kuur 80kg aan 12-14% denk ik met test 250/deca 200 voor 6 weken

6 maand erna was ik nog steeds 78 aan zelfde %

toen 4 weken fabriek nachtpost gedaan en kdenk van nachtwerk maagprobs gekregen en ff weekje ofzo eruit geweest ,blablabla dit leidde naar 73kg

toen kuur begonnen boldenon/tboll, ZIEK ZIEK ZIEK en nog eens ziek, verkouden, toen griep en kuur afgebroken na 5 weken (boldenon) dus helemaal 2x niks van die kuur, 71kg bleef erover na kotsen , schijten, bed liggen en niet trainen.

daarna fixte ik me 80kg aan 8-9% met test/trenbolone 500/400 voor 8 weken , alles cool ook weer 6 maand alles vastgehouden en toen kreeg ik liesbreuk en werd ik op 6 weken tijd 74kg aan 7%...

dus weet je, als alles beetje meer had meegezeten en ik ietsje slimmer was geweest int begin was ik nu wel 90kg droog geweest!

maarja je leert uit je fouten en uit je tegenslag en ik ben er ook helemaal niet ongelukkig over, ik voel me goed en ik doe graag wat ik doe en ik behaal men doelen wel!

ahja en dan nog iets men laatste kuur was 625 Test E+ 400mg Tren E voor 7 weken. ik heb nog genoeg int verschiet. ik hou het simpel , geen orals voor mij en geen achterlijke dosissen.

komende zomer is Beast 90kg ripped! watch me !
 
dude, wat weet jij nu van men kuurverleden, als ik geen tegenslag had gehad was ik nu al 10kg huger met evenveel kuur het heeft me niet echt meegzeten 1.5 jaar geleden, mja goed je mag kritiek hebben, daar is ee forum voor !

Het is niet allemaal negatief bedoeld hoor bro. Maar ik verwacht van iemand die kuurt nu eenmaal iets extra's.

Verder kan 1 liter volle melk en 100 gram havermout erbij echt geen kwaad. Jij hebt moeite om aan te komen ook als je kuurt. Dus waarom niet het totale aantal Kcal verhogen? Jij wordt volgens mij echt niet snel vet.

Verder hoop ik dat je niet nog meer tegenslag te verwerken krijgt en snel op de jouw gewenste 90 KG zit.





@ Mugje ja dat is een makkelijke manier om calorieen erbij te krijgen als je toch al moeite hebt om veel te eten (genoeg kcal binnen te krijgen) En hij heeft duidelijk niet genoeg kcals binnen gekregen. Maar ja waarschijnlijk weet jij niet helemaal hoe het werkt en ben je bang dat hij vet zou worden van de volle melk.
 
Het is niet allemaal negatief bedoeld hoor bro. Maar ik verwacht van iemand die kuurt nu eenmaal iets extra's.

Verder kan 1 liter volle melk en 100 gram havermout erbij echt geen kwaad. Jij hebt moeite om aan te komen ook als je kuurt. Dus waarom niet het totale aantal Kcal verhogen? Jij wordt volgens mij echt niet snel vet.

@ Mugje ja dat is een makkelijke manier om calorieen erbij te krijgen als je toch al moeite hebt om veel te eten (genoeg kcal binnen te krijgen) En hij heeft duidelijk niet genoeg kcals binnen gekregen..... Maar ja wat weet jij er nu vanaf :rolleyes:



weetk wel kerel, we zijn er om mekaar te helpen!

we gaan dit jaar extra bouwen aan die benen en natuurlijk aan de rest zodat ik binnen een maand of 10 jullie allemaal kan impressen met men legs!
 
Ik at ook altijd 7granenpap en brinta,maar het verteerd gewoon veels te snel,waardoor je veel energie verliest die je toch wel behoorlijk gebruiken kan met zo'n lichaam.;)Havermout is goor,maar wel 1 van de sleutels naar succes.

denk je echt dat het een verschil zou maken?

ik eet ook snel op mekaar , ik eet volle maaltijd elke 2-3 uur , zou brinta dan nog te snel verteerd zijn zodat ik zonder zit?
 
Maar ja waarschijnlijk weet jij niet helemaal hoe het werkt en ben je bang dat hij vet zou worden van de volle melk.
Nee vast niet:). Ik dacht eerst ook dat ik 4000+ kcal. moest eten om te groeien. Maar ik word daar over de langere periode vet van en ik ben echt geen endo. In het begin kom je daar redelijk makkelijk mee weg maar op den duur word je moddervet. Als je dan ook nog es zulke drek als volle melk gaat drinken met verzadigd vet en melksuikers dan word ik snel vet, en ik denk beast1 ook zoals hij al aangeeft. Dan zou je beter wat meer kwaliteit voedsel moeten nemen. En tja als je moeite hebt met veel eten moet je het opbouwen he. Maar goed iedereen moet het zelf weten. De 1 geeft niks om een spekribbel hier en daar en de ander wil er graag altijd lean bij staan.
 
Nee vast niet:). Ik dacht eerst ook dat ik 4000+ kcal. moest eten om te groeien. Maar ik word daar over de langere periode vet van en ik ben echt geen endo. In het begin kom je daar redelijk makkelijk mee weg maar op den duur word je moddervet. Als je dan ook nog es zulke drek als volle melk gaat drinken met verzadigd vet en melksuikers dan word ik snel vet, en ik denk beast1 ook zoals hij al aangeeft. Dan zou je beter wat meer kwaliteit voedsel moeten nemen. En tja als je moeite hebt met veel eten moet je het opbouwen he. Maar goed iedereen moet het zelf weten. De 1 geeft niks om een spekribbel hier en daar en de ander wil er graag altijd lean bij staan.

ik wil toch niet boven de 10-12% uitkomen, eigenlijk never, ik zou niet weten waarom, want bij 12% heb je ookal overal een speklaagje rond zitten, dus alles daarboven lijkt me gewoon verspilling van een goed fysiek.

ik ben nog nooit daarboven geweest dus wie weet is het wel waar dat je eens abbless moet zijn om echt massa te kweken, ik ben er tot nu toe vanaf gekomen met vrij lean te blijven constant.
 
Nee vast niet:). Ik dacht eerst ook dat ik 4000+ kcal. moest eten om te groeien. Maar ik word daar over de langere periode vet van en ik ben echt geen endo. In het begin kom je daar redelijk makkelijk mee weg maar op den duur word je moddervet. Als je dan ook nog es zulke drek als volle melk gaat drinken met verzadigd vet en melksuikers dan word ik snel vet, en ik denk beast1 ook zoals hij al aangeeft. Dan zou je beter wat meer kwaliteit voedsel moeten nemen. En tja als je moeite hebt met veel eten moet je het opbouwen he. Maar goed iedereen moet het zelf weten. De 1 geeft niks om een spekribbel hier en daar en de ander wil er graag altijd lean bij staan.



Ik snap waar je heen wilt maar hij gainde volgens eigen zeggen niet erg goed. Vooral op z'n benen niet. En hij had moeite om nog meer te eten. Met melk zou je dat op kunnen lossen. Vooral omdat hij moeilijk vet aanzet en ook nog eens in een kuur zat. Wie weet zat hij maar net boven onderhoud en is dat net het zetje wat hij nodig had om alles uit z'n kuur te kunnen halen :)
 
Oke jij zou het oplossen met melk dan:D

Ik zou btw meer eiwitten eten. Schone wel te verstaan;)
 
volgende keer neem ik er terug turbo mass gainer van performance bij, das perfect voor extra carbs.
en ja nu heb ik eig geen nood gehad aan meer kcals, ik wou retehard en droog zijn deze zomer, en das mle gelukt. en ja moeilijk gainen op me benen is ook veel gezegd, de laatste tijd zijn ze weer lekker gegroeid, en het hele verhaal ken je ondertss , volgens mij groeien die gewoon zoals het moet. 70cm benen is men doel en 45cm armen, daar moet ik uitiendelijk geraken en dat allemaal aan 7-8% dan ben ik happy
 
Oke jij zou het oplossen met melk dan:D

Ik zou btw meer eiwitten eten. Schone wel te verstaan;)



meer eiwit?


ik zit toch op 350gr eiwit per dag hoor

alleen als brinta + whey 2 x daags is 100gr eiwit
uit men kip haal ik ook zeker 100gr eiwit dan nog es paardefilet 20gr ofzo
dan nog 2 whey shakes van 40gr das 80
en dan nog de pasta etc

kdenk wel dat ik genoeg eiwit tot me neem, ik eet alleen maar eiwitrijk voedsel.
 
Oke jij zou het oplossen met melk dan:D

Ik zou btw meer eiwitten eten. Schone wel te verstaan;)


Nee ik zei : eet eerst maar eens 100 gram havermout erbij. Kom je dan nog niet aan kun je nog altijd een litertje melk erbij gooien voor de makkelijke kcals.....
 
Niet iedereen is zo dedicated als jou Bouwens, hij gaf zelf al aan ook een passie voor auto's te hebben. Als hij graag andere dingen wil doen betekend dat dat hij niet volledig op kan gaan in gainen. Zonder AS had hij dit fysiek dus niet gehaald. Hetgeen jij misschien als niet voldoende ziet voor jou gewenste doelen. Het is dan ook afhankelijk van je eigen prioriteiten.

Niet iedereen wil als kurende bodybuilder continue thuis zijn en zich uitsluitend op BB storten.
 
Back
Naar boven