Fitness Seller

breezers boys ze bestaan nog steeds (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Zijn Kemmy en Braxz niet toevallig de zoons van Karl Noten?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
hahah echt allemaal peauten!! :gay:
 
damn, dus als ik het begrijp, is het NIET stoer om steeds veel gewicht te pakken ?? :eek: (en schijt aan hoe ik de oefening doe!)

ik dacht dat iedereen keek omdat ik zo zwaar trainde , maar als ik hier lees lachtte iedereen mij dus uit ???

ff lezen hier hoe het dan wel moet.........;)
 
Geregistreerd: May 2007
Locatie: Nederland
Leeftijd: 29

volgens mij ben jij dan de audschte *®³3z€r bwoy!
 
haha Xto is gay!
 
offtopic: Omg nog 2 karma points tot balkje :eek:

Edit: WOEEI Karma staafje :D:D:D
 
Laatst bewerkt:
Nee, ik ben niet gay..maar Animallegs is nogal aant door drammen op homo's... daarom vraag ik het. "Mugje"

doordrammen? vent wordt wakker overal op dit forum worden ze zwart gemaakt (breezerboys) en ik zeg iets en heb ik iets tegen homo's? ik heb duidelijk gezegd dat het over de breezerboys gaat en er poste iemand die foto van karl noten en ik reageer erop. big deal man!

En ik heb iets tegen 1 soort homo's ja. die nichten die er zwaar trots op zijn dat ze de hele dag in roze lopen, zich opmaken en zich verschrikkelijk aanstellen over weet ik het dat hun snor groeit of dat hun nagels verkeerd gelakt zijn. en de "echte" homo's zijn wereld gasten! mijn buurman(nen) zijn homo en een jongen op school was homo waar ik goed mee omging en die spreek ik nog steeds. wereldgozer! als hij maar van me afblijft. dus hier is de verklaring!

tis niet agressief bedoelt hoor. tis net uit met me meisje. that's why
 
Laatst bewerkt:
doordrammen? vent wordt wakker overal op dit forum worden ze zwart gemaakt (breezerboys) en ik zeg iets en heb ik iets tegen homo's? ik heb duidelijk gezegd dat het over de breezerboys gaat en er poste iemand die foto van karl noten en ik reageer erop. big deal man!

En ik heb iets tegen 1 soort homo's ja. die nichten die er zwaar trots op zijn dat ze de hele dag in roze lopen, zich opmaken en zich verschrikkelijk aanstellen over weet ik het dat hun snor groeit of dat hun nagels verkeerd gelakt zijn. en de "echte" homo's zijn wereld gasten! mijn buurman(nen) zijn homo en een jongen op school was homo waar ik goed mee omging en die spreek ik nog steeds. wereldgozer! als hij maar van me afblijft. dus hier is de verklaring!

tis niet agressief bedoelt hoor. tis net uit met me meisje. that's why

Ik wou net zeggen...ik bedoelde het ook niet negatief tegen jou...maar wou gewoon ff weten of je er iets tegen had...omdat je laatste posts in dit topic een beetje zo overkwamen...voor de rest deel ik jou mening over homo's...de echte zijn toplui...de wijverige zijn niet mijn soort mensen om het zo maar uit te drukken.:D
 
gerard joling en gordon zijn tof maar daar is dan ook alles mee gezegd :D
 
Back
Naar boven