XXL Nutrition

welke schoenen draag jij?

Bezoekers in dit topic

el smurfo

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
14 sep 2006
Berichten
7.728
Waardering
481
Lengte
1m78
Massa
71kg
Vetpercentage
11%
welke schoenen heb je en draag je momenteel of ben je van plan te kopen?

edit: liefst ook type vermelden en niet alleen het merk
 
Laatst bewerkt:
Plopschoenen , en heb nu me Smurfenslofjes aan
 
Nike maat 36,5, heb een aantal nike's, puma, 2 paar, maat 37, timberland maat 36. Gister Gaastra schoenen gekocht maat 37. Suede schoenen maat 37.
 
Rockport dressports, zelfde model als Bill Clinton al vele jaren draagt. In de zomer, paar lichte Boss schoenen.
 
Op het moment loop ik veel op blote poten of sportslippers.
Kswiss gympies nu in de zomer.
Favoriete schoenen zijn trekking schoenen van GRI-sport :heart:

Ik ben zoekende naar een paar goede fitness schoenen waar ook goed op gesquat kan worden:dunno:
 
hehe weet niet, waren in de uitverkoop van vorige zomer, 2 voor de prijs van 1 dit jaar dus maar even 4 mooie paartjes gekocht! Blijken ze nog merk te zijn ook :( das dan wel minder... replay dacht ik
 
Munich, Asics Onitsuka tiger, Sand,Kowalksi voor normaal...K-Swiss voor de gym. niets van plan om te kopen atm.
 
new rock en dvs momenteel
 
geen idee. ze zijn bruin.
 
k-swiss tonque twister zwart met wit
 
geen idee. ze zijn bruin.

hey die heb ik ook!



Nee, momenteel witte van Jack&Jones en blauwe fake-all-stars (van 4€ :o) voor te fitnessen of andere sportieve activiteiten.
 
zwarte k-swiss met wit zwart geblokte strepen [die je kunt draaien], nieuwste aankoop, lopen super en zien er zeer nice uit.
me ouwe witte k-swiss met tongue twister, jaar of 2 op gelopen, zitten super.
Grijze schoenen van de dolcis, veterloos
 
hehe weet niet, waren in de uitverkoop van vorige zomer, 2 voor de prijs van 1 dit jaar dus maar even 4 mooie paartjes gekocht! Blijken ze nog merk te zijn ook :( das dan wel minder... replay dacht ik

What's the problem, ze zijn cheap en ze zitten lekker :cool:
 
What's the problem, ze zijn cheap en ze zitten lekker :cool:

hehe achja mn vrienden hebben altijd van die Bjorn Borg boxertjes enzo... heb ik beste hekel aan! Maarjah die dingen zitten ook wel lekker, maar zonde van je geld omdat ik na een goede squat sessie en een flinke pomp erachteraan toch eruitscheur ;) Brutalmonsterstyle!
 
pumps, laarzen, allstars :love:, k-swiss, ballerina's, slippers..
 
hilfiger, boss, reebok,... type ???
 
Back
Naar boven