XXL Nutrition

Gebroken kaak: 6weken vloeibaar eten

Bezoekers in dit topic

als portier ? van wat? dadelijk wordt je op je smoel geramt als er iets gebeurt ofsow, of overdrijf ik een beetje:p

Ja slim was anders, 1 tikkie en ik ga door de grond, maar na overleg met collegas ben ik toch gaan werken...Als er wat zou gebeuren zouden zij alles oplossen :o Ik heb nog een aantal lui eruit gezet maar gelukkig allemaal zonder alteveel problemen.

Tijd voor Brinta :zuip:
 
Haha dude, werken als portier met een gefixeerde kaak :D Briljant :D
 
Zo, lijkt me inderdaad echt niet fijn! :( Sterkte ermee, sucks man!

Ik dacht dat praten dan ook heel moeilijk zou gaan maar ik probeerde het net even uit en dat gaat op zich wel... ja toch?
 
Tja, ligt helemaal aan de breuk die je hebt. Ken iemand waarbij het niet eens gespalkt hoefde te worden. Mijn hele kin en de zijkant lag doormidden en moest 8 weken met de kiesjes op elkaar.

Had je ook zo een overbeet? ???
 
Zo, lijkt me inderdaad echt niet fijn! :( Sterkte ermee, sucks man!

Ik dacht dat praten dan ook heel moeilijk zou gaan maar ik probeerde het net even uit en dat gaat op zich wel... ja toch?

Praten gaat inderdaad best goed, beetje als Clint Eastwood, do you feel lucky punk ;)

Heb net voor t eerst in 2 weken weer wat getraind, 2x40kg dumbbell benchpress ging nog 10x, voelde de spanning heel klein beetje in mn kaak. Optrekken en andere rugoefeningen zijn meer belastend voor mn kaak merk ik, maar biceps gaat weer wel...
Beetje bij beetje ga ik meer doen komende weken, om over 5 weken weer vol aan de bak te kunnen :cool:

Zat vanmiddag op 95kilo, das dus totaal 3kilo kwijt nu, hmm hopelijk verlies ik niet alteveel aan spieren komende tijd.
 
Damn Tony,

Hoe vervelend het ook is je bent iig weer aan het trainen.
Rugby je vaker of was het eenmalig?

Een maat van mij heeft ook ooit eens zijn kaak gebroken tijdens het rugby'en. Was gewoon een training, sindsdien heb ik altijd een bitje in als het contact wat steviger wordt.
Iig beterschap!!!
 
Damn Tony,

Hoe vervelend het ook is je bent iig weer aan het trainen.
Rugby je vaker of was het eenmalig?

Een maat van mij heeft ook ooit eens zijn kaak gebroken tijdens het rugby'en. Was gewoon een training, sindsdien heb ik altijd een bitje in als het contact wat steviger wordt.
Iig beterschap!!!

Bitje doet geen moer tegen een kaakbreuk hoor.
 
Bitje doet geen moer tegen een kaakbreuk hoor.

Ik heb een heel duur bitje op maat gemaakt, overgehouden aan (thai)boksen, die ik ook altijd met rugby in heb. Maar tegen zo'n harde klap die je kaak doormidden breekt helpt geen enkel bitje inderdaad.
Ik rugby al een tijdje, maar dit is toch wel de taaiste blessure die ik eraan over heb gehouden :o

Ik kom net terug van trainen, en heb na 2,5 week niks doen nu een partij spierpijn, voelt toch wel weer goed :D
Eet me nog altijd scheel aan de brinta+honing en eiwit/weightgain/bergen Fruit-Shakes, schade blijft beperkt vooralsnog.
Nog 4,5 week te gaan ;)
 
Zou het niet leuk zijn om gewoon niet extra te eten en niet te trainen en dan kijken hoeveel je verliest, in naam van de wetenschap. Die spieren heb je er toch zo weer aan als je kaak genezen is.
 
Dude, ik wens je veel sterkte met je herstel
 
Bitje doet geen moer tegen een kaakbreuk hoor.

Ligt er aan waar je je kaak breekt of beter gezegd waar de plek van impact is. Die maat van mij had zijn bovenkaak gebroken. Aan de voorkant net boven zijn tanden, met een goed op maat gemaakt bitje is de kans hierop echt wel kleiner. Bij klappen op je onderkaak kan je bitje toch wel enige krachten opvangen, laten we zeggen dat ik iig al een aantal x blij was dat ik een bitje in had. Kijk krijg je een muilpeer van de zijkant op alleen je onderkaak, ja ok.

Bij welke club speel je Tony Montana?
 
...........

Bij welke club speel je Tony Montana?

Bij de Delftsche Studenten Rugby-Club, was eindelijk fit genoeg voor een basisplaats in t 1e, en daarmee dit seizoen proberen te gaan promoveren naar de Ereklasse... Wordt m ff niet nu helaas :rolleyes:

Zou het niet leuk zijn om gewoon niet extra te eten en niet te trainen en dan kijken hoeveel je verliest, in naam van de wetenschap. Die spieren heb je er toch zo weer aan als je kaak genezen is.

Ik geef me hiervoor niet als vrijwilliger op, je kan t zelf ook proberen zonder gebroken kaak, gewoon mijn eetpatroon aannemen en niet meer gaan sporten, succes :cool:
 
jonge lieg niet en geef maar toe,
je bent gewoon keihard op je bek geslagen :D

whaha, ik kan het weten, want ik heb ook iemand een jaar terug op zijn bek getimmerd en was er niet zo slecht aan toe als jij :roflol:


ontopic:
heel veel beterschap jonge
veel melk drinken ;)
 
Een bitje beschermt in zekere maten wel tegen kaakbreuken, maar ook tegen hersen letsel heb ik ooit ergens gelezen!
 
Beterschap kerel!!!! Je laat je niet van de wijs brengen door je tijdelijke handicap, je komt er weer bovenop ;) (effe een paar weken doorbijten :p)
 
Een bitje beschermt in zekere maten wel tegen kaakbreuken, maar ook tegen hersen letsel heb ik ooit ergens gelezen!

Een bitje zorgt ervoor dat je boventanden niet tegen je ondertanden(direct) aankomen en dat je tanden niet door je lip kunnen gaan.
 
Back
Naar boven