XXL Nutrition

Debat sustanon vs test e (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

jere

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
21 apr 2004
Berichten
1.220
Waardering
16
Vetpercentage
10%
Hoi

Naar welk middel gaat jouw voorkeur uit als basis van een kuur sustanon of test e.?
Argumenteer duidelijk wat je de voor en nadelen vind van het ene middel tegenover het andere .
Ben er zelf nog eigenlijk niet over uit of ik bij mijn volgende kuur test e of sustanon neem ;
Breek maar los;)

GRTZZ
 
absoluut sustanon, deze voel je al na een week inkicken.

heb al test E en test C geprobeerd maar geef mij maar die sust ;)

grtz
 
absoluut sustanon, deze voel je al na een week inkicken.

heb al test E en test C geprobeerd maar geef mij maar die sust ;)

grtz

ben het eens met ıkke. ben beetje teleurgesteld ın de test-e, ben toen overgestapt naar sus, en merkte bınnen een korte tıjd verschil.
Heb voor de rest altıjd sustanon gehad, maar toch maar eens test-e
geprobeert. Nou doe mıj maar sustanon.

grt
 
persoonlijke ondervinding ga ik ook voor de sust vind ik lekkerder ...
 
ik zit te twijvelen welke ik zou nemen bij mn eerste kuur, ik neig toch steeds meer naar sust toe :p
 
Ik ga toch liever voor test e of test p of combinatie van de 2. Is stukken gemakkelijker om stabiele bloedwaardes te krijgen!
 
blijkbaar toch verschillende meningen hierover:p
 
Het argument dat sust sneller werkt is niet echt van belang bij de keuze. Als je onmiddelijk wat wilt merken dan kan je ook frontloaden en/of starten met prop. Sust is een blend, en geeft dus een release die opzichzelf meer verspreid is, helaas zorgt dit nog steeds voor schommelingen en kan je beter zelf die blend bedenken en toepassen.
 
Sust is een blend, en geeft dus een release die opzichzelf meer verspreid is, helaas zorgt dit nog steeds voor schommelingen en kan je beter zelf die blend bedenken en toepassen.

vandaar dat sus imo alleen optimaal werkt als je het eod zet..
 
Laatst bewerkt:
sust kan je ook gewoon 1x per week zetten hoor of mag ik dat niet zeggen...
 
zijn al verschillende topics over geweest
vind beide lekker
men volgende ga ik sust en test e zetten 50/50
 
sust kan je ook gewoon 1x per week zetten hoor of mag ik dat niet zeggen...

je kan sust ook 1 keer per maand zetten of 1 keer per jaar...

waar t om gaat is dat je bloedwaardes niet teveel schommelen en dat doen ze wel als je sus niet vaker dan eod zet.
 
Ach Test=Test alleen de esthers zijn anders....
 
Geen ervaring met sust, ga t in de volgende kuur proberen. Wat ik me alleen afvraag is dat diegene die nu zeggen beter op sust te reageren de aanwas van spiermassa niet verwarren met massa door meer vochtretentie.
 
je kan sust ook 1 keer per maand zetten of 1 keer per jaar...

waar t om gaat is dat je bloedwaardes niet teveel schommelen en dat doen ze wel als je sus niet vaker dan eod zet.



ED, en dat geld voor elke steroide...
 
haha altijd leuk hier :D
 
Geen ervaring met sust, ga t in de volgende kuur proberen. Wat ik me alleen afvraag is dat diegene die nu zeggen beter op sust te reageren de aanwas van spiermassa niet verwarren met massa door meer vochtretentie.


Kan ik hier dan uitmaken dat sustanon meer vocht vasthoud dan test e?

grtzz
 
Kan ik hier dan uitmaken dat sustanon meer vocht vasthoud dan test e?

grtzz

ik merk geen verschil,maar als je geen vocht wil vasthouden zijn daar andere middeltjes tegen.
 
Back
Naar boven