MuscleMeat

Vrouwen begrijpen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

DBB in de laatste Frut, alleen moeten de gaten dan nog onderling verdeeld worden.
 
duh: dan kan je ze in 1 minuut in bed krijgen. nu duurt het soms een hele avond en dan vang je nog bot.

Van Nederlands -> Engels.

Bot=bone

Botter=Boner

:D

Vrouwen niet proberen te begrijpen zeg gewoon ja en amen misschien nemen ze het wel over en dan zit je gebakken:D
 
in een wereld zonder vrouwen krijg je 2 soorten mannen: zij die elkaar beginnen uitmoorden en zij die elkaar in de kont beginnen te nken
vraag me af in welke categorie ik terecht zou komen?:p
Waarschijnlijk eerst de 2e, daarna kom je in de 1e categorie
 
ik neuk nog liever bomen dan harige gaten.
 
Ik begrijp mezelf ook niet.

Maar wat ik nog minder begrijp,is wat mannen in vrouwen zien...
wat kan er nou zo leuk zijn aan vrouwen??? waarom kunnen mannen de meest idiote dingen doen,alleen voor een vrouw???
 
Spuit eens een paar maand testosteron, zal je vraag meteen beantwoorden:p
 
whahaha..je ziet het al helemaal voor je: je penis in een lekkerrr warm nat poesje..maar het is niet de realiteit. daar zijn vrouwen dus voor.
 
Spuit eens een paar maand testosteron, zal je vraag meteen beantwoorden:p

monster tip :D
ik had m zelf ook al bedacht :o maar ik bedacht dat hoef ik helemaal niet zelf te testen,ik moet dan alleen weten of alle vrouwen die kuren ook lesbisch worden.Maar dat is volgens mij niet zo...dus er is meer aan de hand dan alleen een beetje test :p
 
als je een ruzie(tje) hebt gehad met een vrouw of meid en je bied je excuus aan is het niet goed en maken ze er nog een groter probleem van.word je nog bozer op haar zal zei haar excuus aanbieden en is er niks aan de hand.dit is ook niet te begrijpen.

en even een tip voor de topicstarter

nee=ja
ja=nee
misschien=nee

doe geen moeite om een vrouw te begrijpen.die zijn gewoon niet te begrijpen.
 
zonde van je tijd
 
Ik begrijp mezelf ook niet.

Maar wat ik nog minder begrijp,is wat mannen in vrouwen zien...
wat kan er nou zo leuk zijn aan vrouwen??? waarom kunnen mannen de meest idiote dingen doen,alleen voor een vrouw???

Eigenlijk begrijp ik niet waarom alle vrouwen niet lesbisch zijn.
 
Vrouwen zijn net kunst:

'' Je kunt niet van ze genieten, zolang je ze probeert te begrijpen''
 
Ik zei laatst tegen mijn zoon: Als het een k*t heeft, dan is het ook k*t!:D
 
Ik begrijp mezelf ook niet.

Maar wat ik nog minder begrijp,is wat mannen in vrouwen zien...
wat kan er nou zo leuk zijn aan vrouwen??? waarom kunnen mannen de meest idiote dingen doen,alleen voor een vrouw???

Het is een zuiver hormonale respons die tot stand komt bij het zien van tetjes, kontjes en cameltoe's, verder is er idd niks.
 
zonde van je tijd

Weet je waar ik nou veel tijd in heb gestoken, me afvragen waarom vrouwen van 50 niet gewoon massaal dood neervallen, evolutionair gezien hebben ze toch geen enkel nut meer?

Dat langzame gekwijn met opvliegers, overgang en permanentjes moet toch veel harder kunnen...
 
Back
Naar boven