Fitness Seller

Geweigerd te breed?!!

Bezoekers in dit topic

haha hier in het noorden hebben we daar niet zo'n last van volgens mij, maar ja ik ben dan ook niet breed genoeg denk ik:sad:
 
ohhhh en ik maar denken dat ze alleen vaste klanten nemen? ik ben gewoon te groot ;(
 
kleine uitsmijters hebben een hekel aan lange mensen omdat ze jaloers zijn haha.
 
In de Versuz in Hasselt

We mochten niet binnen omdat we met 4 gasten waren, die mogelijk ruzie konden.
Een maand tevoren geweest met 3 gasten en 3 vrouwe, toen mochten we binnen zonder probleem.
 
klopt , versuz doen ze ook moeilijk als je met 4 mannen alleen komt, 2 kan wel ,..... volgende keer 2 voor 2 naar binnen gaan ;)

Vind t zelf wel een leuke tent , veeeeeeel vrouwen !!
 
Dit is gewoon erg als ze je weigeren omdat je te breed bent. Bedoel dan zoude zij hun eigen ook moete weigeren als ze uitgaan. Je beoefent de zelfde sport zou toch normaal een iets ofwat band moete scheppen inplaats van revaliteit of jaloezie. Dit is nogmaals in mijn ogen een mooie voorbeeld dat de buitewippers wereld noch steeds niet verbeterd is tegenover vroeger. Ze blijven hun zelf in slecht daglicht zetten.
En ruzie maken aub he heb al een paar keer gezien dat er problemen waren en daar zatten toch echt niet de breedste van de tent tussen eerder smalle marginale kereltjes. Dus dat vind ik ook weer een grote hoop onzin.
 
Ik denk dat het is gelijk Vitaminepaultje het zegt. Als buitenwipper ben jij zowat de "baas" van de tent, jij bepaalt wie erin gaat en wie eruit vliegt. Als je dan een grote kerel voor je hebt staan, ook al kijkt ie lief naar je, denk je wss wel automatisch "how, als die ruzie maakt ga ik het moeilijk hebben. Deze kerel is mss even sterk of sterker als mij"..
 
Als het daarvoor is zegt het veel over de buitenwipper (gefrustreerd en onzeker ) En dan noch als je dan echt groter bent als de buitenwipper denk ik echt niet dat je veel problemen binne in de discotheek gaat krijgen:D.
 
Ben nog nooit geweigerd omdat ik te groot zou zijn. Dus wil die 20 jarige monsters wel eens zien die tegenwoordig worden geweigerd.

Moet ik wel zeggen dat ze tegenwoordig ook maar iedereen als portier laten werken.
 
Ik werk ook in de security, dus idd ga je wel altijd af op het uiterlijke eerst! Maar ik vind als je iemand weigerd omdat hij een t-shirt aanheeft en nog geen minuut later laten ze wel iemand binnen met een shirtje ja dan weet je ook dat het puur om iets anders ging. Gewoon dan iedereen gelijk voor de wet en niet van jij wel jij niet?! Velen vragen mij waarom ik niet ipv evenementen en ambassadebewaking geen portier wil zijn daarom dus zitten nog veel te veel cowboys tussen :mad:
 
In de Versuz in Hasselt

We mochten niet binnen omdat we met 4 gasten waren, die mogelijk ruzie konden.
Een maand tevoren geweest met 3 gasten en 3 vrouwe, toen mochten we binnen zonder probleem.

Klopt, als je een vrouw bij je hebt is het iets totaal anders, vreemd fenomeen toch:(
Van de Carre verschiet ik daar niet af, gewoonweg een blageur tentje die hun imago hoog willen houden.

Btw laat mij raden je bent een donker type..
 
En bascross altijd maar denken dat het aan zijn leeftijd lag... :(
 
klopt , versuz doen ze ook moeilijk als je met 4 mannen alleen komt, 2 kan wel ,..... volgende keer 2 voor 2 naar binnen gaan ;)

Vind t zelf wel een leuke tent , veeeeeeel vrouwen !!

Slices in Hasselt is ook altijd een feestje!
 
was echt gewoon de grootste onzin ! ten eerste oogden we totaal niet agressief en ten tweede ,.... waren we maar ZO buff :D
ik was toen 1.85m 98,5kg @ 11,3% en m'n collega 1.90m 100kg @ 14%
Geloof me dat is amper te zien in pak :(

De gemiddelde niet-trainende persoon ziet iemand van 85 kg al als ****ing massive ???
 
Ben nog nooit geweigerd omdat ik te groot zou zijn. Dus wil die 20 jarige monsters wel eens zien die tegenwoordig worden geweigerd.

Moet ik wel zeggen dat ze tegenwoordig ook maar iedereen als portier laten werken.

Ben geen 20 :(

Gozer zal best een andere reden hebben gehad dan enkel "te breed" maar hij gaf geen uitleg ,.... als ie simpelweg had gezegd " 't komt doordat jullie te net zijn gekleed omdat de dresscode trendy is , dan had ik er wel in kunnen komen ;)

Da 2e heb je zekerss gelijk in !!
Je ziet echt alles aan de deur staan tegenwoordig !
Vroeger was het alleen lomp-groot, toen bedachten ze dat je beter kunt praten dan enkel meppen en gaan ze in één keer ecto's met een goede vocabulair aan de deur zetten ,..... om voor het gemak te vergeten dat wanneer zo'n klein mannetje begint te praten , hij totaal geen overwicht heeft en niemand naar m zal luisteren .
Gewoon goed gebouwde mannen aan de deur zetten die rustig kunnen blijven en kunnen praten !! ,.........
 
Wat een onzin dit.. Denk eerder dat je om andere redenen buitengehouden word..
 
Wat een onzin dit.. Denk eerder dat je om andere redenen buitengehouden word..

???

zoals ik al in de eerste post had gezegd , kwamen m'n collega en ik net van werk ( dus nog half in pak ,.. strop en colbert uitgedaan ) du sik gok dat het komt door de kleding ;)
 
Ben geen 20 :(

Gozer zal best een andere reden hebben gehad dan enkel "te breed" maar hij gaf geen uitleg ,.... als ie simpelweg had gezegd " 't komt doordat jullie te net zijn gekleed omdat de dresscode trendy is , dan had ik er wel in kunnen komen ;)

Da 2e heb je zekerss gelijk in !!
Je ziet echt alles aan de deur staan tegenwoordig !
Vroeger was het alleen lomp-groot, toen bedachten ze dat je beter kunt praten dan enkel meppen en gaan ze in één keer ecto's met een goede vocabulair aan de deur zetten ,..... om voor het gemak te vergeten dat wanneer zo'n klein mannetje begint te praten , hij totaal geen overwicht heeft en niemand naar m zal luisteren .
Gewoon goed gebouwde mannen aan de deur zetten die rustig kunnen blijven en kunnen praten !! ,.........


Topicstarter is 20:)
 
Back
Naar boven