Fitness Seller

Post je "pimped up"auto(s)topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

@Own: nooit geen ongelukken gehad met al dat driften?:p Met wat heb je nog allemaal gereden?

Serious Wheels Classic, Sports & Muscle Car Pictures
Hier staan trouwens veel mooie wagens op, vaak getuned door AC S, Hartge,...
Bovenaan op een letter klikken en dan kom je bij de merken terecht die met die letter beginnen.

Ik heb naar die site gekeken, maar tering wat een bakken. Die db9 whaaa en die lotus en de Audi R8 :D
 
:roflol:
Ik zie ze het al denken "klotetoeristen"!!
 
ik zag laatst een R8 rijden bij mij in de buurt, stond spontaan met een erectie!
wow wat een kar!
 
we zijn in blijde verwachting (filmpjes à la 'getaway in stockholm' ??)

Eg wel!!!

Ook hebben ze in een tunnel gefilmd in italie,om de 360 modena eens tot zn recht te laten komen.:D

Hoop alleen dat die zn gsm nog heeft!!!Is laatst aangehouden (met iets te veel......in de kofferbak:rolleyes:) en dacht dat ze zn gsm in beslag genomen hadden!!!!

Zal hem zo eens bellen.....

Al zou die ander ook nog wat filmpjes moeten hebben.;)
 
Spark, waar woon je ergens, want hier waar ik woon, rijdt de baas van de VW-Audi garage met een R8 rond:)
 
ik woon in Harelbeke (zuidwestvl), en heb de wagen zien rijden in Zwevegem (het was idd een wagen met garagenummerplaten) , denk v garage Veys in Deerlijk ofwel van garage Vergotte in Waregem.. dacht dat ie donkergrijs was v kleur
 
Ik woon in Maldegem (helemaal in het noordwesthoekje van Oost-Vlaanderen), de eigenaar van de garage hier rijdt met een grijze Audi R8 met garagenummerplaat.
 
tzal waarsch dezelfde wagen zijn die we gezien hebben, denk niet dat ze anders al zo talrijk gezaaid zijn, prachtig gewoon en in dat kleur komt hij volledig tot zijn recht!
 
Xsara 2.0Hdi ... Rammelkist, NOOIT nog een Citroën

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nu -> Civic 2.2 CDTi 140pk 340Nm
Niet gepimped, gewoon lekker orgineel.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
die Civic heeft 340Nm, lekker koppel..
heeft die wagen toffe rij-eigenschappen? beetje spacy model vind ik..
 
Eg wel!!!

Ook hebben ze in een tunnel gefilmd in italie,om de 360 modena eens tot zn recht te laten komen.:D

Hoop alleen dat die zn gsm nog heeft!!!Is laatst aangehouden (met iets te veel......in de kofferbak:rolleyes:) en dacht dat ze zn gsm in beslag genomen hadden!!!!

Zal hem zo eens bellen.....

Al zou die ander ook nog wat filmpjes moeten hebben.;)

DAMN!!!

Telefoon is in beslag genomen,ligt op Politiebureau te heerlen....
Hij heeft me beloofd om vanavind met zn gechipte (330D E46) een mega burnout te maken als goedmakertje.

Balen man.....
 
Wazig modelletje idd,maar je kan er imo toch leuke dingen mee doen,lekker futuristisch.
 
die Civic heeft 340Nm, lekker koppel..
heeft die wagen toffe rij-eigenschappen? beetje spacy model vind ik..

Yups, geweldige baanligging ... goede acceleratie ... alle comfort vandien.
Enige minpunt -> duur in aankoop, dure taks ... en nogal een hoog verbruik
voor een diesel ... schommel tussen de 6.5 en 7.5 liter per 100km
 
Yups, geweldige baanligging ... goede acceleratie ... alle comfort vandien.
Enige minpunt -> duur in aankoop, dure taks ... en nogal een hoog verbruik
voor een diesel ... schommel tussen de 6.5 en 7.5 liter per 100km

ja, hoorde al van die te gekke wegligging, mijn buur rijdt nu nog met een civic van '92 en wil onvoorwaardelijk die nieuwe.. hij deed er al proefrit mee en kan niet over die wegligging zwijgen, maar hij wil een benzine..
6 a 7,5 liter is wel heel veel voor een diesel, tis wel een 2.2 maar toch..
 
De V8 hype gaat er bij gewoon nooit meer uit!!
Vroeger als kind (van mn 4e t/m mn 15e jaar) was mn oom monteur van een stockcarcoureur,genaamd leon cox,gingen we om de 2 weken naar stockcarraces toe in zon megabus waar die stockcar achterin stond,ik lag altijd op het stapelbed met mn auto'tjes te spelen.:roflol:Toen hadden die bakken al 600pk en kreeg er van jongs af aan al kippenvel van als ze die bak aan het afstellen waren inn de garage.Gingen toen naar genk en baarloo toe,daar werden die races toen nog bijna wekelijks gehouden(nu nog maar een handje vol races per jaar:(),mooi als ze van de baan kwamen na een race,mochten we (ik en mn zus) achterop staan en mee terug naar de bus toe knallen...unforgettable.....:cool:
 
ja, hoorde al van die te gekke wegligging, mijn buur rijdt nu nog met een civic van '92 en wil onvoorwaardelijk die nieuwe.. hij deed er al proefrit mee en kan niet over die wegligging zwijgen, maar hij wil een benzine..
6 a 7,5 liter is wel heel veel voor een diesel, tis wel een 2.2 maar toch..

en niet vergeten de 486 euro belastingen ieder jaar ...
en ik betaal een 750 euro verzekerin (klein omnium) per jaar .. Bonus Malus 0 ;)

Dus ja, het is een kostelijk autoke om te hebben maar ik heb nog nooit zoveel rijplezier gehad eerlijk gezegd.
 
Ben paar maanden geleden met een M3 CSL gaan meerijden en we hebben ook een bochtje doorgedrift. Lekker :D
 
Back
Naar boven