XXL Nutrition

Zoon Hulk Hogan zwaargewond na crash met sportwagen

Bezoekers in dit topic

Masterhit

Monstrous Giant
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
14 apr 2006
Berichten
12.699
Waardering
1.031
Nick Bollea, de 17-jarige zoon van de Amerikaanse worstelaar Hulk Hogan, is zondag zwaargewond geraakt bij een auto-ongeluk. Bollea reed met zijn gele Toyota Supra op op de Route 60 in Clearwater, in de staat Florida, toen hij de controle over het stuur verloor.

De achterwielen van de wagen zouden de verhoogde middenberm hebben geraakt. De Toyota slingerde vervolgens alle kanten op en belandde uiteindelijk tegen een palmboom. Volgens de politie zou alcohol geen rol hebben gespeeld bij het ongeluk. Vermoedelijk reed Bollea wel te snel.

De wagen moest worden opengesneden om Bollea en zijn passagier te kunnen bevrijden. Ze werden met een helikopter overgevlogen naar een ziekenhuis. De toestand van de passagier is naar verluidt kritiek. Bollea zou er zeer ernstig aan toe zijn.

Bollea is samen met zijn zus en moeder te zien in ‘Hogan Knows Best’, een reality-show over zijn vader. De 54-jarige Hulk Hogan, echte naam Terrence Gene Bollea, heeft een legendarische status in de wereld van het worstelen.

Nick_hogan_8w.jpg


(bron : nieuwsblad)

voor de mensen die af en toe een beetje de MTV-reeks 'Hogan knows best' gevolgd hebben...

is het niet zo dat ze in de VS vanaf 16 al een rijbewijs kunnen halen ?
toch een beetje te vroeg, me dunkt...
 
staat hij daar niet naast een uitgebrande Lambo..
heeft ie die ook geplooid of wa?
 
Als het op was was het wel geinig om te kijken. Maar hij is ook gewoon zo'n mongool. Eerst wil hij worstelaar worden, 1 maand later acteur, en daarna driftcoureur worden. Verbaast me niks dat hem zoiets overkomt.
 
Hij wordt altijd standaard door zij pa afgezeken dat hij niet hard mag rijden! en heeft zelfs prive gezeten bij de "pigs" om te zien wat er met auto-ongelukken kan gebeuren. Wat een retard..
 
Dat is minder zo lang dochterlief en Ma Hogan maar gespaard zijn gebleven :ds::doggy::suckit::titty:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
WTF, check die dochter....waar kan ik die scoren?
 
WTF, check die dochter....waar kan ik die scoren?

Miami, Florida.

Jij de dochter en dan mag die moeder hier wel heen komen.
Toch mooi die dikke kop met die dikke tuitlippen over die Duitse helm te zien schuiven:D
 
*belt Ryanair*
 
ooooooh.. en ik heb dat altijd zo'n geile auto gevonden :(


staat hij daar niet naast een uitgebrande Lambo..
heeft ie die ook geplooid of wa?

Er is een aflevering van Hogan Knows Best waarin zoon nick een ingave heeft: hij wil namelijk leren driften. En dit zou niet zomaar een vlaagje zijn beweerde hij, echt waar papa ik meen het nu. Papa doet een paar belletjes en al gauw mag zoon Nick in een Viper (!) van een professioneel driftteam gaan voor zijn licence. Toen hebben ze kort een paar andere drifters geinterviewd en die vatte mooi samen wat ik ook dacht: zoontje van Hulk krijgt een ingave en in no time mag hij in een Viper zijn test gaan afleggen.
Goddank reed hij bij zijn eerste poging die viper dan ook tegen een muur, helaas wist hij niet van opgeven en poogde een tweede keer. Weermaals belandde de viper tegen een muur. Eindresultaat: één verdoete Viper, één jongen van (toen) 14/15 jaar die beseft dat het toch niets voor hem was en één half uurtje kijkgenot voor tvkijkend Amerika.
 
4xy5zlg.jpg


****ing hell man..




edit:
Witnesses also claim that he was racing with a silver Dodge Viper although it isn't clear if that led to the accident.
:rolleyes: Hulky gaat niet kunnen lachen.
 
Die gaat klappen krijgen thuus
 
Je moet eens weten wat ik kan scoren...maar goed, das een ander verhaal.
 
Zag hem pas nog drift lessen nemen wat ook paar x fout ging.

Die auto ziet er niet best uit........:eek!:
 
Back
Naar boven