Fitness Seller

Hoofdpijn van multivitaminensuppl van kruidvat (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

wat doet het precies?

minder last van acneen, mooiere huid.. moeilijk te omschrijven..
volgens mij is mn huid dan minder droog of ja ik weet het eigenlijk niet mr mn huid is dan mooier
 
Momenteel bekijken: 4 (4 leden en 0 gasten) gebruikers dit onderwerp
StevenG, christopher psi, el smurfo, vitaminepaultje

mn hoofdpijn trekt aandacht :roflol:
thx dat jullie willen helpen ;) karma volgt :D


EDIT:

Momenteel bekijken: 5 (5 leden en 0 gasten) gebruikers dit onderwerp
StevenG, christopher psi, el smurfo, Sportfreak, vitaminepaultje

:roflol:
 
minder last van acneen, mooiere huid.. moeilijk te omschrijven..
volgens mij is mn huid dan minder droog of ja ik weet het eigenlijk niet mr mn huid is dan mooier

ik neem ook omega 3, maar vooral op het werk vrij veel last van droge handen
 
Zal ik het nog een keer vertellen, koop je shit dan krijg je shit.

Neem de volgende keer een goede multy van een van de onderstaande A merken.
-solgar vm 2000/vm 75
-essential organics allsports/ultra vits
-Now speciale one/special two/adams
-Ortica multy four/special one
-More than a multiple

Zorg dat je hem s`ochtends MET het eten neemt,er voldoende water drinkt(min 3liter per dag=2 spa flessen).

Als je nog meer vragen hebt stuur je maar een mail.

gr Vitaminepaultje
 
ik neem ook omega 3, maar vooral op het werk vrij veel last van droge handen

mm droge handen zou ik ook nog handcrème opdoen als ik jou was.. hebr ook ff last van gehad en paar dagen handcrème op gedaan voor ik ging slapen..

Ik moet zeggen, het voelde niet echt mannelijk aan maar toch mn vriendin vond zown baby-zachte-handen echt zalig ^^ :D
 
Zal ik het nog een keer vertellen, koop je shit dan krijg je shit.

Neem de volgende keer een goede multy van een van de onderstaande A merken.
-solgar vm 2000/vm 75
-essential organics allsports/ultra vits
-Now speciale one/special two/adams
-Ortica multy four/special one
-More than a multiple

Zorg dat je hem s`ochtends MET het eten neemt,er voldoende water drinkt(min 3liter per dag=2 spa flessen).

Als je nog meer vragen hebt stuur je maar een mail.

gr Vitaminepaultje


als er iemand is die je kan helepen is hij het wel ;)
 
Ik gebruik zelf ook multivitaminensuppl. van Kruidvat. Heb nergens last van. Maar ik drink wel meer dan 1 1/2 liter per dag. Denk toch dat je als sporter veel meer moet drinken. Ik krijg zelf namelijk snel last van hoofdpijn als ik minder drink. Ook op dagen dat ik geen multivitaminensuppl. neem.

Probeer het eens uit. Drink eens 3 liter op een dag. Misschien heb je dan ook geen last meer van hoofdpijn.
 
Ik gebruik zelf ook multivitaminensuppl. van Kruidvat. Heb nergens last van. Maar ik drink wel meer dan 1 1/2 liter per dag. Denk toch dat je als sporter veel meer moet drinken. Ik krijg zelf namelijk snel last van hoofdpijn als ik minder drink. Ook op dagen dat ik geen multivitaminensuppl. neem.

Probeer het eens uit. Drink eens 3 liter op een dag. Misschien heb je dan ook geen last meer van hoofdpijn.

ga ik deze week eens proberen ;)
ben ook van plan om 4x te gaan zwemmen deze week, dus is water met chloor ook goed? :roflol: :D
j/k
 
Ik had een keer, nam het s'ochtends in en na 5 minuten begon ik.. me raar te voelen me huis heel strak en begon ineens beetje uitslag te krijgen, werd misselijk.. en toen kotste ik de boel maar uit.. en dronk wat water en daarna trok alles weer weg.

blijkbaar zat er in dat potje iets wat ik niet verdraag.
 
Ik had een keer, nam het s'ochtends in en na 5 minuten begon ik.. me raar te voelen me huis heel strak en begon ineens beetje uitslag te krijgen, werd misselijk.. en toen kotste ik de boel maar uit.. en dronk wat water en daarna trok alles weer weg.

blijkbaar zat er in dat potje iets wat ik niet verdraag.

Klinkt als de rush van niacine(b3) als je een sterke multy hebt met 100mg van het b complex erin,en je bent dit niet gewend,kan dit gebeuren....
Er zijn maar weinig mensen die de 100mg complex echt benutten/verbruiken....hoe donkerder je urine,hoe meer je uitpist.
50 tot 75mg is wat realistiser.
 

dan weet hoe het werkt,of niet werkt...probeer andere mensen alleen goed advies te geven,net zoals ik hier weer dingen leer van andere mensen waar ik zelf minder kaas van heb gegeten....begrijp je?
 
dan weet hoe het werkt,of niet werkt...probeer andere mensen alleen goed advies te geven,net zoals ik hier weer dingen leer van andere mensen waar ik zelf minder kaas van heb gegeten....begrijp je?

:yes:
 
Zit momenteel met High-Vites van Performance maar ik heb er maar weinig vertrouwen in eigenlijk, doseringen lijken mij veel te hoog.
 
Zit momenteel met High-Vites van Performance maar ik heb er maar weinig vertrouwen in eigenlijk, doseringen lijken mij veel te hoog.

Op het internet is wel een schema te vinden waar de limieten opstaan van vitamine-inname.. natuurlijk verschilt dit van persoon tot persoon maar ik zal het straks wel posten hier anders..
 
mm.. 1.5 liter water per dag denk ik ongeveer..
niet echt veel, maar ook niet echt te weinig denk ik?

veel te weinig

maar vinden de mensen hier dat kruidvat zo slecht is dan??? k heb z eook:D
 
veel te weinig

maar vinden de mensen hier dat kruidvat zo slecht is dan??? k heb z eook:D

Je haalt je water toch ook nog uit andere zaken..
Ik drink 1.5liter water.. maar uit bvb mijn soep of mijn kwark of uit je rijst,... haal je toch ook nog veel vocht?
 
Zit momenteel met High-Vites van Performance maar ik heb er maar weinig vertrouwen in eigenlijk, doseringen lijken mij veel te hoog.

Een van de kenmerken van een kwalliteits supp is dat er duidelijke voorlichting wordt gegeven over de ingredienten,op geen enkele site worden deze bij Performance getoond,denk dat er tussen de 75 en 100mg b complex,en weet je wat het ook is met zo een hoge dosering,de wateroplosbare vitamines zijn maar een aantal uren stabiel.
Dus als het geen time released/substained released versie is,is het slimmer om een lager gedoseerde multi te nemen(waar ook meer verschillende componenten letterlijk in passen) en deze gewoon s`ochtends en in de namiddag met wat eten in te nemen.
 
Back
Naar boven