XXL Nutrition

Moslimschool open in St-Jans-Molenbeek

Bezoekers in dit topic

en Godsdienstles, en gezamelijk bidden om het half uur (of hoe vaak als dat moet), geen open kantine tijdens de ramadan, hoofddoekjes toegestaan, jongens en meisjes gescheiden, en vrij met suikerfeest en andere Mohammedaanse feestdagen.

Oh en geen last van die ongelovige / christen- honden

En rekenen, schrijven (misschien ook wel Arabisch), biologie, aardrijkskunde, etc etc.



monsterlijke conlusie :rolleyes:
Klinkt ideaal
Een school die aan alle islamitische wensen voldoet, daar zou ik dus mn kinderen op droppen
 
5ylb951.gif


effe offtopic: Van waar komt die beelden ?
 
Klinkt ideaal
Een school die aan alle islamitische wensen voldoet, daar zou ik dus mn kinderen op droppen

en ik maar denken dat moslims enkel en alleen maar bommen droppen op gebouwen :D
 
Klinkt ideaal
Een school die aan alle islamitische wensen voldoet, daar zou ik dus mn kinderen op droppen

Misschien kun je je kinderen dan ook droppen in een land die aan alle islamitische wensen voldoet?
 
Dat hebben ze allemaal al hoor!

[Link niet meer beschikbaar]

http://www.varik.eu/images/Foto=RWJQLFE7.jpg

http://www.museumgroep.nl/nwsbrf-15/mekka.jpg

Disclaimer: Dit is dus een GRAPJE. Geen reden dus hopelijk tot terroristische aanslagen op mijn karmaniveau zoals in het verleden is gebeurd.

Ziet er idd gezelliger en beter uit. Hoop dat de verhouding tussen de scholen hetzelfde zouden zijn.
Worden de wachtrijen voor ons ook weer wat korter in de efteling!

Misschien kun je je kinderen dan ook droppen in een land die aan alle islamitische wensen voldoet?

:D
 
Misschien kun je je kinderen dan ook droppen in een land die aan alle islamitische wensen voldoet?

Nee hoor, ik blijf lekker hier
En mn toekomstige kinderen ook, drop jij jezelf dan eens lekker in een moslimland
als het je zo intresseert
 
Misschien kun je je kinderen dan ook droppen in een land die aan alle islamitische wensen voldoet?

Dat is geen oplossing, ze zijn immers hier gedropt...zo blijft het droppen duren.

Op sterk water zetten en een fatsoenlijk land uitzoeken...dan droppen.
Alcatraz is OOK een land.
 
Wat mij verbaasd is dat de vrouwen onderwijs krijgen :eek!:
 
tja what's the difference. ik heb zelf op een chr. school gezeten.
ik ben er zelf tegen. educatie kan en moet zonder invloed van religie vind ik.
 
Nee hoor, ik blijf lekker hier
En mn toekomstige kinderen ook, drop jij jezelf dan eens lekker in een moslimland
als het je zo intresseert

Stel je voor dat ik in een moslimland hoofddoeken ga verbieden, paaseieren eis en een eigen school opricht... Hoelang zou het duren voor ik ritueel afgeslacht wrd?
 
lekkere indoctrinatie van jonge kinderen, gewoon naar een seculiere school sturen waar ze in contact komen met kinderen met een verschillende achtergrond.
 
Stel je voor dat ik in een moslimland hoofddoeken ga verbieden, paaseieren eis en een eigen school opricht... Hoelang zou het duren voor ik ritueel afgeslacht wrd?

loL das wel waar ja..

Ik kreeg trouwens het idee dat de generatie moslims hier steeds meer zich begonnen aan te passen, dan doel ik op de jongeren. Worden steeds was losser in geloof. Ik zie ook steeds meer van die meiden met make-up en mooie strakke broekjes lopen. Maar ik denk dat het echt een slecht idee is om een SCHOOL te openen :eek:
 
Stel je voor dat ik in een moslimland hoofddoeken ga verbieden, paaseieren eis en een eigen school opricht... Hoelang zou het duren voor ik ritueel afgeslacht wrd?


Gelukkig leven we hier en zijn we geen barbaren. Je zou trots op moeten zijn door de verschillen.

(ervan uitgaande moest jou scenario kloppen)
 
Back
Naar boven