AndroidHealthClinic

lat-relatie (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

bur

Mr. Millionaire
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
24 sep 2004
Berichten
4.732
Waardering
0
Beste Dbb'ers

ze zeggen weleens wat van ver komt is per definitie goed ;)

nu ben ik op vakantie een chickie tegengekomen echt niet te geloven en dat zeg ik echt niet snel voor de mensen die me een beetje kennen, ze woont alleen wel 130 km hiervandaan.

jullie tips en tricks om van een lat-relatie een succes te maken. :D
 
130 km is niet ver. Als je allebei gek op elkaar bent gaat dat wel lukken. Je hoeft elkaar toch niet elke dag of echt elk weekend te zien.

Hier is toch goed uit te komen... en echt 130 km is niet zo heel veel.

Ik ben een hele tijd een vriend in brussel gehad en dat ging prima. Ik ging er bijna ieder weekend heen... :)
 
idd elkaar alleen zien in het weekend of in de vakantie:D
 
ach 130 km rij je toch zo even heen.
 
130 km is toch écht nix?

Ik had 1x een vriendin op 3 km vn mn thuis. Oh my god, elke dag wilde ze me zien!
De rest v mn vriendinnen waren telkens ver(brugge, Gent,) dus zag ik die ma int weekend.
 
ach 130 km rij je toch zo even heen.


Idd het hele weekend al bij der geweest, maar wilde gewoon even weten of er nog meer mensen waren met ervaring met langeafstandrelaties.

heb het namelijk ontzettend druk en zit veel in binnen en buitenland.
 
Neem nu de tijd om elkaar te leren kennen... als alles goed gaat loopt het vanzelf wel. De ene keer zie je elkaar misschien iets minder vaak zien dan de andere keer. Maar zolang je er goed bij voelt en zij ook zou ik gewoon zeggen geniet er lekker van er is altijd wel een oplossing als je er beide wat moeite voor wilt doen.
 
ach die paar kilometertjes is toch niks
 
Als het echte liefde is dan komt het wel goed bro ;) :heart:
 
Mijn vriendin woont nu zo'n 80-90 km van mij vandaan (en een jaar geleden woonde we 110 km uit elkaar omdat ik toen nog thuis woonde). We moeten nu elke keer ongeveer 2 uur reizen om elkaar te zien met het OV, maar het is goed te doen.

Ik ga nu al bijna 3 jaar met mijn vriendin en het gaat prima :) Omdat we allebei studeren kunnen we soms ook gewoon door de weeks bij elkaar blijven.
Wil je een lat relatie? Zeggen dat je niet toe bent aan een relatie maar haar wel een tof meissie vindt en dat je haar wel wilt blijven zien, gewoon samen lekker filmpje kijken e.d. ;) en als ze begint over vastigheid gewoon aangeven dat je daar neit aan toe bent.

Je hebt kans dat ze geen coïtus met je wilt als je niets met haar wilt (vastigheid), maar sommige meiden vinden het ook prima om af en toe wat te coïtusen zonder een relatie. Maar pas op .... ik weet zeker dat je jaloers gaat worden als je na een tijdje ziet dat er ineens een andere vent in het spel komt en zij hem ook 'toelaat' omdat jij niets voor vast wilt ;)
 
Laatst bewerkt:
ik denk dat het niks waard is.je moet ten eerste al lang rijden en het kost veel benzine om haar alleen een keer te zien.en daarbij zie je elkaar maar af en toe dus weet je niet wat zon vrouw allemaal uitspookt als jij er niet bent.geen handvol maar een landvol vrouwen.niet teveel doen voor een vrouw.of komt zei ook helemaal naar jou toe als je dat vraagt?
 
arnoldfan pff 130 km is niet joh...
 
Mijn vriendin woont nu zo'n 80-90 km van mij vandaan (en een jaar geleden woonde we 110 kg uit elkaar omdat ik toen nog thuis woonde). We moeten nu elke keer ongeveer 2 uur reizen om elkaar te zien met het OV, maar het is goed te doen.

:eek: :D

130 km, gelukzak. Dat zou ik pas echt ideaal vinden. Het ene weekend komt ze naar jouw, het andere weekend ga je naar haar...
Rij je met de auto ?
 
arnoldfan pff 130 km is niet joh...

valt opzich ook wel mee maar als je dit helemaal moet rijden voor een vrouw die je elke week graag wilt zien.licht er natuurlijk ook aan of zei om het weekend kan rijden.
 
Allereerst congrats burrie :D Maar waar blijven de pics bro? :P

Mijn vorige relatie woonde 180 km verderop, mijn fout was alleen dat ik te snel ging samenwonen hehe...
 
ik denk dat het niks waard is.je moet ten eerste al lang rijden en het kost veel benzine om haar alleen een keer te zien.en daarbij zie je elkaar maar af en toe dus weet je niet wat zon vrouw allemaal uitspookt als jij er niet bent.geen handvol maar een landvol vrouwen.niet teveel doen voor een vrouw.of komt zei ook helemaal naar jou toe als je dat vraagt?
Ik heb al bij al elkaar geteld zeker 4jaar op en af gereden, elk weekend, soms 2x, 2j 1.30u rijden(heen en terug) andere n uur.

Als jij idd aan de benzine denkt dan blijf je maar rond je kerktoren fietsen.
 
Ik heb al bij al elkaar geteld zeker 4jaar op en af gereden, elk weekend, soms 2x, 2j 1.30u rijden(heen en terug) andere n uur.

Als jij idd aan de benzine denkt dan blijf je maar rond je kerktoren fietsen.

moeten we het nou echt altijd over kerken en moskeeen hebben.:D
het is dus ook onzin dat ik alleen aan de benzine denk.maar het zou ook leuk zijn als de vrouw eens naar je zou komen en dit te vragen.kijken of ze dan nog zoveel om je geeft snapje?
 
Als je elkaar echt graag ziet is het een ander verhaal
 
Mijn zus is 4 jaar geleden naar N- frankrijk verhuist. afstand is 230 km ongeveer. Haar vriend gaat vaak om de 2 weken daar naar toe en de andere keer komt zij naar hier.
Gaat goed. Het is natuurlijk op zich wel te doen. 130 km zeker. en kom op al ben je helemaal stapel op haar dan geef je daar geen zak om. Al zal het later wel een issue kunnen worden uiteraard.
 
Back
Naar boven