Fitness Seller

Hoofdpijn van multivitaminensuppl van kruidvat (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Je haalt je water toch ook nog uit andere zaken..
Ik drink 1.5liter water.. maar uit bvb mijn soep of mijn kwark of uit je rijst,... haal je toch ook nog veel vocht?

3 liter minimaal LOS van ander vocht
 
je kunt veel beter voor een wat duurder merk gaan, de reden dat die eigenmerk vitamines zo goedkoop zijn is doordat je veel minder zuiver zijn.
het zuiveren van de producten is het duurst, dus door ze minder te zuiveren blijven de kosten laag.

merk het zelf heel erg met visolie, van eigenmerk kom ik onder de pukkels maar bij de duurdere merken heb ik nergens last van
 
ik heb vandaag ook weer die multi genomen en idd nu last van koppijn

mmm vreemd

vraag me af waar het aan kan liggen
kan de multi zijn kan de bcaa zijn kan de shake zijn

maar het valt me wel op

zou je lichaam de teveel aan antioctidanten ( ok nu begeef ik me op onbekend terrein ) mss op een gegeven moment als schadelijk gaan aanzien en het gaan bestrijden?
 
Heb het al vaker gepost op deze site, maar hier komt ie nog een x.

De consumenten bond heeft een test gedaan naar vita supps.
Die van het Kruidvat kwamen als een van de beste uit de bus, qua zuiverheid als qua ingrediënten tabel en daadwerkelijke ingrediënten.

Zal het proberen op te zoeken en in te scannen.
 
Heb het al vaker gepost op deze site, maar hier komt ie nog een x.

De consumenten bond heeft een test gedaan naar vita supplementen.
Die van het Kruidvat kwamen als een van de beste uit de bus, qua zuiverheid als qua ingrediënten tabel en daadwerkelijke ingrediënten.

Zal het proberen op te zoeken en in te scannen.

Wat een bullshit!! de consumenten bond loopt al jaren mee aan het lijntje van het voorlichtings buro voor de voeding.....en deze instantie loopt gemiddeld 10 jaar achter met hun adviezen......:D
 
ik neem al 2 jaar 2 tabs per dag van multivitaminen & mineralen voor sporters,nog geen last gehad :)
 
als je hoofdpijn hebt,zal het wss zijn omdat je te weinig drinkt idd, 1 van de symptomen van uitdroging is hoofdpijn, voor de onwetende,das trouwens ook een kater na een nachtje doorzuipen, een kater = uitdroging
 
ik heb vandaag ook weer die multi genomen en idd nu last van koppijn

mmm vreemd

vraag me af waar het aan kan liggen
kan de multi zijn kan de bcaa zijn kan de shake zijn

maar het valt me wel op

zou je lichaam de teveel aan antioctidanten ( ok nu begeef ik me op onbekend terrein ) mss op een gegeven moment als schadelijk gaan aanzien en het gaan bestrijden?

Nee,dat verschilt per antioxidant.....antioxidanten is een verzamel naam voor een groep stoffen welke een beschermende werking op je lichaamscellen heeft.
De ene A.O is wateroplosbaar/vit C en daar kan je bij overdosering alleen diarree van krijgen...de ander vit E is weer vetoplosbaar zoals alle ADEK vitamines...en ook mineralen met een A.O. werking zoals selenium/zink moet je goed doseren aangezien je deze niet zomaar uitplast.
Om het je nog makkelijker te maken,zijn er ook nog tig verschillende kruiden en amino zuren welke een zeer sterke anti oxidante werking hebben.Zou hier wel 10 pagina`s over vol kunnen schrijven...! Krijg ik daar karma voor?:grinny:
 
het ligt niet aan de vitaminen en de mineralen maar aan de toegevoegde stoffen namelijk glansmiddelen en of vulstoffen en of stabilisatoren en verdikkingsmiddelen die in de tabletten zitten. De zogenaamde E

die maken de hoofdpijn of hebben een laxerende werking.
 
het ligt niet aan de vitaminen en de mineralen maar aan de toegevoegde stoffen namelijk glansmiddelen en of vulstoffen en of stabilisatoren en verdikkingsmiddelen die in de tabletten zitten. De zogenaamde E

die maken de hoofdpijn of hebben een laxerende werking.

goede eerste post, maar wel eerst zien naar de datum voortaan ;) dit was een topic van 2007 ;)
 
Unknownsolder => vitamine + bump verslaafd?
 
goede eerste post, maar wel eerst zien naar de datum voortaan ;) dit was een topic van 2007 ;)
Is het wel over ? :roflol:
trouwens (nu ik er toch ben) opmerking van "neem de duurste" slaat natuurlijk nergens op !
 
Is het wel over ? :roflol:
trouwens (nu ik er toch ben) opmerking van "neem de duurste" slaat natuurlijk nergens op !

haha eerlijk gezegd staat die pot van kruidvat suppl hier nog altijd op mn schap half vol :D :D :D overtijd maar kan er moeilijk afscheid van nemen :roflol:
 
Back
Naar boven