XXL Nutrition

glas water

Bezoekers in dit topic

arnoldfan

Monstrous Giant
10 jaar lid
Lid geworden
27 aug 2006
Berichten
12.579
Waardering
7
Lengte
1m50
Massa
160kg
Vetpercentage
1%
ik trainde in de sportschool vanmorgen en het zette me toch aan het denken dit keer waarom sommige toch een glas water van machine 1 naar machine 2 nemen en geen flesje water.lijkt me toch veel handiger.wat is het nut om een glas mee te nemen , het water valt er makkelijk uit.iemand die het hier ook doet en er een reden voor heeft ? eerst zag ik er 1 met een glas en nu kun je nergens kijken en je ziet glazen water naast de machines staan.
 
misschien verkopen ze het water alleen maar in glazen in je gym?
ik zou anders echt niet weten waarom ze zoiets doen...
 
een glas?? :roflol:

je zit toch niet in een gym waar je verplicht bent je drinken te kopen he?
 
ja kijk als je een flesje niet goed kan hanteren omdat je net keihard aan het ijzer hebt lopen trekken dan kan het wezen dat er d.m.v. een ongecontroleerde beweging teveel water in je bakkes komt en je verdrinkt.. Dit alles alleen maar omdat je je eigen kracht niet goed kan doseren. Een glas daarentegen kan nooit te ver kantelen omdat je neus het glas stopt bij een redelijk grote hoek dat wel.

Het is dus zo dat ze niet verdrinken.
 
nee je bent niet verplicht drinken te kopen, sterker nog ik train er voor niks omdat ik maar 1 x per week daar train zei ze laat geld maar zitten.er zit een kraan in de gym waar je water kan pakken dus ze verkopen het niet per glas.vind het gewoon vaag waarom je met een glas moet sjouwen als het ook met een flesje kan.
 
glas? bij osn mag er nog eeens geen glas in de sportzaal, lijtk me ook nie ech slim,hoe vaak ik mn flesje al omver heb getrapt,als dat glazen waren,waren er al veel glazen gesneuveld.
 
cuda,moet wel erbij zeggen dat me pa ook 2 x in de week train en wel betaald dus heeft ze zoiets van laat dat jong maar meetrainen.en kerel hoezo mag je geen glazen in je gym?doet me denken aan me ouwe gym waar ze ook overal moeilijk om deden.sommige eten zelfs kwark in de gym bij de machine.veel gekker kun je het niet bedenken he:D maar eten mag dus ook in onze gym.eigenlijk alles mag wel.maar glazen in plaats van flesjes is toch wel het toppunt van dom zijn.
 
Wij mogen geen eigen drank meenemen.
En als we daar drank kopen moeten we het bij het cardio gedeelte laten staan. ( daar zijn ze wel niet streng op, neem mijn drank wel altijd mee :p )

OT: Glazen !???! :eek:
 
Een glas water in de gym, dat heb ik nog nooit gezien :roflol: Wel heb je bij ons 2 idioten die een leeg flesje mee nemen en wat blikjes cola. Dan vullen ze elke keer hun flesje bij met cola, maar dat blikje staat dan wel steeds lekker open op de vloer bij de toestellen/bankjes. Als je daar tegen aan stoot gaat het ook niet echt goed.
 
Wij mogen geen eigen drank meenemen.
En als we daar drank kopen moeten we het bij het cardio gedeelte laten staan. ( daar zijn ze wel niet streng op, neem mijn drank wel altijd mee :p )

OT: Glazen !???! :eek:

ik vind het echt belachelijk.is het 30 graden en moet je elke keer drinken kopen in de gym en mag je het niet meenemen naar het krachtgedeelte.ik had meteen een andere gym gezocht.
 
een glas?? :roflol:

je zit toch niet in een gym waar je verplicht bent je drinken te kopen he?

lach daar niet mee, ik moet ook betalen voor mijn drinken :o
het is er wel hardcore, maar die geen-eigen-drank-regel krijg ik het toch van.. als ik ga trainen neem ik bijna nooit geld mee, als ik daar dan verga van de dorst kan ik me ook nog niets te drinken kopen :rolleyes: goddank dat er een kraan in de kleedkamer staat.
 
mooi sneu vind ik het dan dat ze daar nog centen op willen vangen.een bordje macaroni of rijst in de magnetron is hier niks geks aan voor de training.
 
Train je niet toevallig thuis? :rolleyes:
 
Train je niet toevallig thuis? :rolleyes:

2 keer in sportschool in mijn plaats,1 keer op zolder,1 keer in de sportschool waar ik het nu over heb in dit topic.
 
Ik heb volgens mij nog nooit in mijn leven iemand in een gym gezien met een glas water. En ik heb toch al best een aantal gyms van binnen gezien.
 
lach daar niet mee, ik moet ook betalen voor mijn drinken :o
het is er wel hardcore, maar die geen-eigen-drank-regel krijg ik het toch van.. als ik ga trainen neem ik bijna nooit geld mee, als ik daar dan verga van de dorst kan ik me ook nog niets te drinken kopen :rolleyes: goddank dat er een kraan in de kleedkamer staat.

:eek: zonder mn fles water kom ik mn training niet rond hoor
 
:eek: zonder mn fles water kom ik mn training niet rond hoor

idd, mijn training volledig nr de knoppen zonder lekker water, ik drink tijdens mijn anderhalf durende training een liter a anderhalve liter naargelang de temperatuur..
 
Back
Naar boven