XXL Nutrition

Post je "pimped up"auto(s)topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

De V8 hype gaat er bij gewoon nooit meer uit!!
Vroeger als kind (van mn 4e t/m mn 15e jaar) was mn oom monteur van een stockcarcoureur,genaamd leon cox,gingen we om de 2 weken naar stockcarraces toe in zon megabus waar die stockcar achterin stond,ik lag altijd op het stapelbed met mn auto'tjes te spelen.:roflol:Toen hadden die bakken al 600pk en kreeg er van jongs af aan al kippenvel van als ze die bak aan het afstellen waren inn de garage.Gingen toen naar genk en baarloo toe,daar werden die races toen nog bijna wekelijks gehouden(nu nog maar een handje vol races per jaar:(),mooi als ze van de baan kwamen na een race,mochten we (ik en mn zus) achterop staan en mee terug naar de bus toe knallen...unforgettable.....:cool:

Het zat er dus al vroeg in;)
Die V8 die je nu hebt, hoelang doet ie over 0/100?
 
Het zat er dus al vroeg in;)
Die V8 die je nu hebt, hoelang doet ie over 0/100?

Indoctrinatie noem je dat.:)

Van 0 naar 100 doet ie in 6 sec.
Als je eenmaal op 160km/u zit merk je wel dat het echt een windvanger is,dan gaat de trekkracht wel wat minder,top zit ie ongeveer op 200km/u,lijkt mss niet snel maar doe het maar eens in zo'n bak.;)


@Lenn: Wow,dat is een geilebak man,vooral de CSL uitvoering.
 
Nu -> Civic 2.2 CDTi 140pk 340Nm
Niet gepimped, gewoon lekker orgineel.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Enig nadeel aan deze auto is dat ze het nog een Civic noemen. Civic stond voor een lichte zuinige auto. En dat is hij niet meer.

Voor de rest een fantastische auto.
 
Damn!!!Het lukt niet om de 360 modena in de tunnel:Dte downloaden!!!Krijg een error op[ youtube:(
 
Indoctrinatie noem je dat.:)

Van 0 naar 100 doet ie in 6 sec.
Als je eenmaal op 160km/u zit merk je wel dat het echt een windvanger is,dan gaat de trekkracht wel wat minder,top zit ie ongeveer op 200km/u,lijkt mss niet snel maar doe het maar eens in zo'n bak.;)


@Lenn: Wow,dat is een geilebak man,vooral de CSL uitvoering.

Heb al wel in nog vettere bakken gezeten hoor. :D Even eten, heb geen tijd om op te noemen. :D
 
vette motorronk die modena, mmhh!
 
Geil geluid gast haha
 
Super toch!!!!Maar dat geluid van die 911 turbo mag er ook wel zijn he.:cool:
 
als ik kon kiezen tss de 2wagens, zeg wel alsk kon:o 1 aanschaffen, dan zou et toch de 911 turbo zijn hoor..
 
als ik kon kiezen tss de 2wagens, zeg wel alsk kon:o 1 aanschaffen, dan zou et toch de 911 turbo zijn hoor..

Die 360 modena was een spider en toch echt de ultieme zomerauto.:cool:
Porsche 911 turbo is ook echt mijn favo,hoop hem ook "ooit" eens te kunnen bemachtigen.:cool:
 
Die 360 modena was een spider en toch echt de ultieme zomerauto.:cool:
Porsche 911 turbo is ook echt mijn favo,hoop hem ook "ooit" eens te kunnen bemachtigen.:cool:


die Modena is een natte droom en puur speelgoed..
die Turbo is o zo klassebak van Deutsche *berkwalität!

(tik gewoon es tegen de carosserie v die modena en vgl dat met die porsche, dat alleen al, maar nog zo veel andere zaken)
Duitsers zijn nog altijd NR 1 op gebied van wagens!!
 
die Modena is een natte droom en puur speelgoed..
die Turbo is o zo klassebak van Deutsche *berkwalität!

(tik gewoon es tegen de carosserie v die modena en vgl dat met die porsche, dat alleen al, maar nog zo veel andere zaken)
Duitsers zijn nog altijd NR 1 op gebied van wagens!!

Ben je al eens in stuttgart geweest???(birth place of Porsche)Daar staan de porsche's die hier blinkend in de showroom staan gewoon buiten weg te rotten met een laagje mos erop:eek:Dus als je toch "ooit" naar ene opzoek gaat moet je daar eens een kijkje gaan nemen.;)

YEAH BABY!!!


Maar qua sound owned die modena de porsche op alle vlakken man!!! TE GEIL VOOR WOORDEN!!!!!!
Die maat van me was echt blij dat zn chick nog die 2 filmpjes op haar gsm had staan,de mooiste zijn in beslag genomen.:(
 
Laatst bewerkt:
Ik hoor liever een goede V6/V8 dan het geluid van een Ferrari. :p
 
Ik hoor liever een goede V6/V8 dan het geluid van een Ferrari. :p

Een V6 zingt....
Een V8 Brult!!!!
Een V12 Fluit!!!

Wanneer mag ik eens gaan genieten van een V10....Liefst de nieuwe M5:cool:
 
V8 is daarom het beste. :cool:

V12 of hoger is te veel van het goeie :d
 
V8 is daarom het beste. :cool:

V12 of hoger is te veel van het goeie :d

Ja man,jij weet hoe de vork in de steel zit jongen.;)
Trouwens,in mn Jeep ligt ook een aangepaste radiateur,met overcapaciteit,heb ik apart in een fabriek moeten laten maken omdat er gewoonweg gene te krijgen was voor mn volgende stap.:rolleyes:Wil er over een tijdje nog een supercharger of een blower op gaan knallen,je weet wel...zon brute compressor die (net niet) uit je mtorkap steekt...al doet de mega air-intake dat natuurlijk wel.:DRonddraaiende onderdelen mogen jammer genoeg niet buiten de motorkap steken.:(

Hij zou dan tot 60% meer power kunnen krijgen,maar die stap is me net wat teveel.PK'tje of 600 neem ik wel genoegen mee:D en NOS was ook nog een optie....Gewoon nog ff 100 tot 250pk erbovenop in 1 druk op de knop.:D
FF sparen nog.;)
 
Hoe snel is zo'n NOS tank eigenlijk leeg? Na hoeveel seconden/minuten zeg maar? :p
 
Hoe snel is zo'n NOS tank eigenlijk leeg? Na hoeveel seconden/minuten zeg maar? :p

Ze komen in alle vormen en maten dus is echt afhankelijk van de inhoud van de tank.;)

Check dit V8'je trouwens eens!!! Is maar een 5.0L maar draait wel 11.000rpm!!!Leverd 800pk zonder NOS!!!
Staat in die garage waar ik mn Jeep liet bouwen.
[afbeelding niet meer beschikbaar]


Hehe,en hier had ik mn luchtvering van mn BMW naar de kl**te,Lowwww....
[afbeelding niet meer beschikbaar]
Zijn beide trouwens vervangen,dus hoef me er gelukkig geen zorgen meer om te maken:DReed echt K*T!!!Net een stuiterbak!!!
 
Back
Naar boven