Fitness Seller

Post je "pimped up"auto(s)topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

11.000 toeren is wel enorm veel voor een 5L V8. Zal wel snel stuk zijn imo.

Edit: bedoel je stationair 11.000 of max? :D
 
11.000 toeren is wel enorm veel voor een 5L V8. Zal wel snel stuk zijn imo.

Edit: bedoel je stationair 11.000 of max? :D

:roflol:stationair!!!Gewoon een V8 die atmospherisch getuned is,dus 11.000 is zn max.;)Maar dit kom je bijna niet tegen dit,de garageeigenaar gaat hem in zn (dacht) "59 apache bouwen,das pas een kanon!!!
 
En dit blok dan,heeft ie in een dragster gebouwd,is een B1 blok,houd in dat die een inhoud van 8,8L heeft en leverd met een beetje kietelwerk 1200pk!!!!
[afbeelding niet meer beschikbaar]


En deze was van een klant uit de UK,had 1200pk dat ding!!Lag in een oude Willy's,maar kon hem gewoon niet op de weg hanteren.Heeft de blower laten terugschroeven dat ie maar 10% van zn vermogen had!!!Nu heeft dat ding 600pk.
[afbeelding niet meer beschikbaar]Neusje van de zalm
 
:roflol:stationair!!!Gewoon een V8 die atmospherisch getuned is,dus 11.000 is zn max.;)Maar dit kom je bijna niet tegen dit,de garageeigenaar gaat hem in zn (dacht) "59 apache bouwen,das pas een kanon!!!

Dacht ik al. ;)

En dit blok dan,heeft ie in een dragster gebouwd,is een B1 blok,houd in dat die een inhoud van 8,8L heeft en leverd met een beetje kietelwerk 1200pk!!!!
[afbeelding niet meer beschikbaar]


En deze was van een klant uit de UK,had 1200pk dat ding!!Lag in een oude Willy's,maar kon hem gewoon niet op de weg hanteren.Heeft de blower laten terugschroeven dat ie maar 10% van zn vermogen had!!!Nu heeft dat ding 600pk.
[afbeelding niet meer beschikbaar]Neusje van de zalm

Dat zijn de extreme motoren he. :D Wel stom dat je zoveel geld in je motor steekt om hem nadien terug te schroeven. :o
 
Dacht ik al. ;)



Dat zijn de extreme motoren he. :D Wel stom dat je zoveel geld in je motor steekt om hem nadien terug te schroeven. :o

True,maar sommige gasten boeit dat geen ene reet,dit blok (van die klant) kost alleen al bijna 40.000euro!!!! en het loopt nog veel verder op...kan nog gekker allemaal!!!Volgens die eigenaar was dat 11.000rpm blok bijna 60.000 waard!!!
 
Je staat precies hevig, met al die uitroeptekens!!!!!!! :P
 
hij wordt opgewonden..:p

Hehe,ik heb 1 van die blokjes horen lopen man,geloof me maar dat je opgewonden wordt!!!!

Ben alleen nog in afwachting van dat 11.000rpm blok,die heb ik nog niet horen lopen:(en dat moet gewoon werelds zijn!!!!

Een V8 die bijna evenveel rpm's maakt als een crossertje.:cool:
 
Kippevel!!!!!!

Check de rest van die cars eens ff staan (filmpje nr.1) das pas een meeting.:D
 
toch prachtig die Zonda, hij kost wel stukken v mensen, of stukken v ganse bevolkingen..hehe
 
Geluid loopt wat achter. :p

Maar gaaf ding hoor! :D
 
Geiler geluid bestaat er bijna niet man.:thumb:

Ben zelf ook een groot liefhebber van de oude McLaren F1,das mijn echte droomauto,maar een porsche is realistischer en moet toch wel ooit haalbaar zijn!!!Wel een turbo dan he,instap porsche neem ik geen genoegen mee,wil dan echt niet door een M3 (o.i.d.) eruit gereden worden.:D
 
die edelbrocks zijn zo geil maar zooo duur...

dit is de mijne : all show nog go : golf I 1978, 1.1liter (bruut!)

1.5jr aan bezig geweest , heb em volledig gezandstraald en gerestaureerd, veel laswerk. buiten het kleur en de vernis heb ik alles zelf gedaan (motor met behulp van mijn pa)

ImageShack - Hosting :: dscf0005lh3.jpg
 
Back
Naar boven