AndroidHealthClinic

Wat zijn nou de nadelen van bodybuilding? (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Spiermassa kweken is zeer onnatuurlijk. Ik kan mij niet voorstellen dat het gezond is. Een beetje krachttraining zal misschien wel gezond zijn, maar kilo's spiermassa kweken door bergen voedsel tot je op te nemen en keihard te trainen kan gewoon niet gezond zijn, naar mijn mening.

En dat is nu typisch voor onze huidige maatschappij - no offence. We zijn allemaal luie nietsnutten met een te druk leven, weinig tijd, weinig rust en te veel willen doen. Wij zijn ook dieren maar wij hebben kantenklaarmaaltijden, auto's, liften, en we hoeven niet meer op ons eigen eten te jagen, we hoeven niet eens meer een eigen vuurtje te maken alleen maar een knopje in te drukken. SPieren trainen niet natuurlijk? Weet je wat voor een armen je zou hebben als je 3 keer per dag vanaf je 6e een vuurtje zou moeten aankloten en een boog te spannen om die vogel uit de boom te knallen; laat staan je eigen pijlen nog te fabriceren. Damn we zijn slappe aftreksels van wat we ooit geweest zijn. Poeh hey, we zijn te beroerd om een pen te pakken en typen is al te vermoeiend.

SPorten blijft gezond en je lichaam evolueert mee naar mate je vorderd; jammer dat alles om ons heen zich heeft geevolueerd, aangepast aan de werleld en wij luie mensen de wereld proberen aan te passen aan ons luie luizenleven zodat we nog luiere stinkerds kunnen worden!
 
je hoort vaak alleen maar positieve dingen rondom bodybuilden en algemene workouts in de gym.

op die paar hartaanvallen en drugsgebruikers na zijn er ook nadelen?
Mensen die praatjes met je willen maken in de sportschool.."jij traint al lang he..!?"
 
al mijn skateboards breken omdat ik zo zwaar wordt, skateboards zijn gemaakt voor magere ventjes.
 
dat ik meer tijd besteed aan mastuberen dan aan eten.
 
al mijn skateboards breken omdat ik zo zwaar wordt, skateboards zijn gemaakt voor magere ventjes.

Klopt, zelf een longbaord variant heeft het zwaar.
En Goldsurfen gaan al helemaal slecht, mijn minimalibu houd mijn gewicht echt niet, waardoor bij het uitpeddelen het board onder mij vandaan drijft.
 
Toch ziet je hart al dat extra gewicht gewoon als overgewicht. Als je nu gezond eet zal het wel mee vallen met je bloeddruk en stolsels. Maar je hart heeft het echt wel zwaar te verduren tijdens een goede sessie squatten of deadliften. Ik moet altijd even zitten en m'n hart laten vertragen na een zware set..

Krachttraining heeft naar mijn mening toch wel invloed op je gezondheid in de loop der tijd. Je hart, bloedvaten en gewrichten zijn er evolutionair niet echt voor gebouwd om zo verschrikkelijk sterk te zijn en zoveel massa te dragen.

Ook blijkt uit onderzoek dat een zogenaamd hongerdieet het gezondste is, samen met af-en toe wat cardio. Nu is BB-ing juist alles behalve een hongerdieet, zelfs tijdens cutten zitten grote BB-ers nog 2 maal zo hoog in kcal dan de gemiddelde mens.
 
al mijn skateboards breken omdat ik zo zwaar wordt, skateboards zijn gemaakt voor magere ventjes.

ik heb vroeger al over de 30 skateboards gebroken (over periode van 5 jaar wel te verstaan) met mijn huge massa gewicht van 60 kg in die tijd :D
 
is toch echt niet groot imo :eek:

idd, leg ik uit dat ik vanaf mei naar de 90 kg klasse wil gaan en daarna misschien nog meer. Het enige wat ik kan aannemen is dat ze men traps te groot vinden, maar dat is alleen wanneer ik ze aanspan, als je mij ziet in een los t-shirtje denk je enkel "die heeft wat armen en percies een grote rug" meer niet... :o
 
Mensen die praatjes met je willen maken in de sportschool.."jij traint al lang he..!?"

Denk niet dat ze dat tegen jou zeggen kerel. Misschien als je eens serieus gaat trainen ofzo.

Zou wel eens leuk zijn na 15 jaar aan je pik trekken. ;)
 
er wordt altijd vanuit gegaan dat je helpt sjouwen of verhuizen, is voor jou toch makkie (onder het mom van heb sterke vent nodig)terwijl ik het juist zwaar klote vind,
al die misbaksels die je een handje komen geven omdat je breed bent , en al die breezahs die van jou willen horen in de gym hoe ze binnen 1 week zo kunnen worden.
 
Mensen die praatjes met je willen maken in de sportschool.."jij traint al lang he..!?"

haha, komt me bekend voor..
en als je ze dan een antwoord geeft op hun vraag die ze stellen ivm een oefening of zo blijkt dat ze gewoon es van jou willen horen hoeveel vooruitgang ze al gemaakt hebben.. :o
 
Mensen die praatjes met je willen maken in de sportschool.."jij traint al lang he..!?"

Tegen mij kwam er gister een gast, jij traint alleen je borst he. Terwijl ik 120KG aan barbellshrugen was:D
 
Toch ziet je hart al dat extra gewicht gewoon als overgewicht. Als je nu gezond eet zal het wel mee vallen met je bloeddruk en stolsels. Maar je hart heeft het echt wel zwaar te verduren tijdens een goede sessie squatten of deadliften. Ik moet altijd even zitten en m'n hart laten vertragen na een zware set..

Krachttraining heeft naar mijn mening toch wel invloed op je gezondheid in de loop der tijd. Je hart, bloedvaten en gewrichten zijn er evolutionair niet echt voor gebouwd om zo verschrikkelijk sterk te zijn en zoveel massa te dragen.

Ook blijkt uit onderzoek dat een zogenaamd hongerdieet het gezondste is, samen met af-en toe wat cardio. Nu is BB-ing juist alles behalve een hongerdieet, zelfs tijdens cutten zitten grote BB-ers nog 2 maal zo hoog in kcal dan de gemiddelde mens.

ja wat intensieve cardio en hardlopen is ook eigenlijk niet goed, word je moe van en das niet goed voor je hart.

Ja mee eens hongerdieeten zijn t best, als je je gezondheid wilt verknallen!

ik weet niet wat jou bron is maar ik zou toch maar eens een andere zoeken.
Daarentegen is alles waar te voor staat(extreem) niet goed zo ook met bodybuilding of wat voor sport dan ook. te is niet goed de rest wel.

evolutie zit overigens ook anders inelkaar.
 
Laatst bewerkt:
er wordt altijd vanuit gegaan dat je helpt sjouwen of verhuizen, is voor jou toch makkie (onder het mom van heb sterke vent nodig)


Alleen dit maak ik wel is mee, maar dat had ik al voor het begin van me training. Want ik ben altijd al groot geweest onder het mom van lang, vors en het soort werk wat ik doe.
 
ja wat intensieve cardio en hardlopen is ook eigenlijk niet goed, word je moe van en das niet goed voor je hart.

Ja mee eens hongerdieeten zijn t best, als je je gezondheid wilt verknallen!

ik weet niet wat jou bron is maar ik zou toch maar eens een andere zoeken.
Daarentegen is alles waar te voor staat(extreem) niet goed zo ook met bodybuilding of wat voor sport dan ook. te is niet goed de rest wel.

evolutie zit overigens ook anders inelkaar.

misschien als je zoals jay of ronnie bent maar als jij gewoon wat spiermassa hebt dan is hardlopen echt niet opeens slecht voor je hoor. :cool:
 
Kosten abbonnement, vreten en supps.
Domme opmerkingen over breed lopen, teveel en vreemd eten, te vaak uitgenodigd worden om bij mensen in de tuin te komen werken houthakken verhuizen, vooroordelen over supplementen (=drugs/valsspelen etc) lagere enminder frequente alcoholconsumptie dan medestudenten:P

Heb het er allemaal voor over:p
 
misschien als je zoals jay of ronnie bent maar als jij gewoon wat spiermassa hebt dan is hardlopen echt niet opeens slecht voor je hoor. :cool:

je had toch wel door dat dat sarcasme was tegenover de post van tjok?:D
 
Al zie ik me zelf niet als een bodybuilder...maar Voeding & Sups $$ ..verder geen nadelen so far imo als je aan het ijzer bent.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven