Fitness Seller

Weer beetje geweld (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

RichardV

Colossal Veteran
15 jaar lid
Lid geworden
9 dec 2002
Berichten
17.082
Waardering
155
De Gelderlander

Hier reed ik dus gisteren langs. Leek wel oorlogszone. Alles afgezet met lint, ME Bus, meerdere politieauto's, drukte van jewelste, helikopter erbij.

Mensen mochten de winkels niet meer in of uit.
Was wel blij dat ik gewoon mocht doorrijden.
2 uur later waren ze nog bezig met onderzoek.

Wapenbezit gaat een groot probleem worden in dit land. Mensen pakken om het minste of geringste pistool of mes en beginnen maar los te gaan.
 
Triest weer maar eens ...

Wapenwedloop hé ... je hebt ruzie met een overmacht, dus neem je een mes mee,
dus neem de volgende een revolver mee bij wijze van spreken enzo verder hé
 
Laatst bewerkt:
Vreemd! Heb er geheel niks van meegekregen, ondanks dat ik rond dat tijdstip in Dukenburg was.

Enig idee wat de aanleiding hiervoor was, RichardV?
 
ik zou ook wel iemand kunnen vermoorden als ik hem zie als een goeie vriend en hij doet mijn vriedin. of mijn vriedin die "perongeluk" is vreemd gegaan. shit, ik heb echt een serieus ziek probleem met vrouwen en mannen. i'm a sick ****...
 
ik zou ook wel iemand kunnen vermoorden als ik hem zie als een goeie vriend en hij doet mijn vriedin. of mijn vriedin die "perongeluk" is vreemd gegaan. shit, ik heb echt een serieus ziek probleem met vrouwen en mannen. i'm a sick ****...

dus je gaat je vriendin van kant maken moest ze vreemdgaan... :rolleyes:
 
nee, ik maak haar invalide. dan betaal ik maar elke maand wat voor haar.
 
nee, ik maak haar invalide. dan betaal ik maar elke maand wat voor haar.

dan koop je beter een mailorder wijffie :p
kost je minder en ben je baas over :p
 
en dan ben je 17..
 
jah, genoeg tijd om een nog ziekere geest te creeén.
 
Massale vechtpartij in Den Bosch
In de wijk De Hambaken in Den Bosch zijn vannacht zo'n 60 jongeren met elkaar op de vuist gegaan.

Ziekenhuis
Daarbij is volgens ooggetuigen ook geschoten. Een van de jongeren is opgenomen in het ziekenhuis en daarna door de politie aangehouden. Wat de aanleiding voor de vechtpartij was, is nog niet duidelijk.

Kogelhulzen
Het ging om een vechtpartij tussen jongeren met een Antilliaanse en Marokkaanse achtergrond. Toen de politie arriveerde, waren de vechtersbazen al verdwenen. Op straat lagen behalve stokken en glaswerk ook meerdere kogelhulzen. Er zou tijdens het vechten in de lucht zijn geschoten.

Massale vechtpartij in Den Bosch

Snoop Dogggg, na na na na!
 
jah, genoeg tijd om een nog ziekere geest te creeén.

meestal zijn degene die opscheppen met hun zieke geest degene die bang onder hun bed zitten daveren als de echt zieke shit losbreekt :o
 
Nederland staat te poppelen voor de intrede van USA praktijken zoals in the hood. Beeld je eens, in, gebukt gaan door een regen van kogels. Dat zijn pure gissingen natuurlijk, maar toch.
 
klopt. de schuld geef ik aan de buitenlanders en de meelopers die kampen met een laag iq en weinig zelfrespect. anderzijds, ik ga zelf ook nooit de deur uit zonder dat ik traangas,pepperspray en wat messen bij me heb. komt er een ruzie dan doe ik het ook meteen goed:) ik kan niet wachten tot ik zelf een keer in zo'n ruzie verkeer.
 
nee hoor, ik ben een heel bang jongetje die niet van ruzie houdt. ik zal nooit een mens pijn kunnen doen.
 
nee hoor, ik ben een heel bang jongetje die niet van ruzie houdt. ik zal nooit een mens pijn kunnen doen.

gast doe eens normaal :rolleyes:

Fijn he die andere culturen......... jammer dat ze dat nu nooit bij mij doen....
 
De Gelderlander

Hier reed ik dus gisteren langs. Leek wel oorlogszone. Alles afgezet met lint, ME Bus, meerdere politieauto's, drukte van jewelste, helikopter erbij.

Mensen mochten de winkels niet meer in of uit.
Was wel blij dat ik gewoon mocht doorrijden.
2 uur later waren ze nog bezig met onderzoek.

Wapenbezit gaat een groot probleem worden in dit land. Mensen pakken om het minste of geringste pistool of mes en beginnen maar los te gaan.

Tja Rich ,

Dan sta je raar te kijken .
was pas geleden in Apeldoorn waar op Agent in burger was geschoten.
in een winkelcentrum.
 
Back
Naar boven