XXL Nutrition

Het grote Oh Nee bijna 3 september topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

damn, same here bro', op school besefte ik niet wat een luizenleventje ik eigenlijk had, ik wou alleen maar zo snel mogelijk werken gaan :headbang:

Idd, alhoewel ik nog steeds in men hoofd hou als ik vanavond thuiskom heb ik geen huiswerk/lessen meer.. Maar idd leuke periode, iedereen waarschuwt je dat school veeeel leuker is dan werken. Je gaat werken en die waarschuwingen komen tot hun recht:) Nu is het uitzien naar een miezerig dagje verlof 11 november dacht ik, de eerste feestdag? Terwijl op school een 4 maand vakantie inhoudt in totaal?
 
ik zit nu op school :( heb om 14.00 tentamen bedrijfsadministratie :D

geen nood, hier 2 maanden geen school :P pas 5november weer 2 toetsen, en daarna pas weer les begin sept. 2008 :D yay :D

Ga in de tussentijd bezighouden met verhuizen naar denhaag, aangezien ik het Nivra Nyenrode traject ga volgen, moet nog ff opzoek naar een vette gymd aar in Denhaag :D
 
heb m' n papiertjuh al jaar, het opent vele deuren, dus doe je best ;)
 
Idd, alhoewel ik nog steeds in men hoofd hou als ik vanavond thuiskom heb ik geen huiswerk/lessen meer.. Maar idd leuke periode, iedereen waarschuwt je dat school veeeel leuker is dan werken. Je gaat werken en die waarschuwingen komen tot hun recht:) Nu is het uitzien naar een miezerig dagje verlof 11 november dacht ik, de eerste feestdag? Terwijl op school een 4 maand vakantie inhoudt in totaal?

sad but true :mad:

achja, ik zit door mn arm toch weer een weekje thuis :p
 
Gister was mijn eerste schooldag:(.
 
Van maandag-woensdag (morgen de laatste dus) 3 herexames, morge wiskunde moet dan lukken. Ik zie er wel naar uit om naar het 6de tegaan, moet chill jaartje worden. Alleen jammer van dat zo vroeg opstaan :'(
 
dude, ik zit in een katholieke school en daar zitten er ook veel moslims, misschien 1 / 15 van de school is moslim, is misschien niet heel veel, maar ze vallen wel op door al hun vechtpartijen :rolleyes:

Ja, maar wel een grote verschil tussen Sint-Joris en PHTI. PHTI staat bekend om hun moslimknuffelbeleid (true!) en hun geile chicks (not true!). In mijn klas nu gaat er maar 1 turk zitten en dat is zelfs een meisje. Dus het valt al bij al mee :D
 
Dinsdag 4 september begint de ellende weer :D .
 
Leeftijd: 27
Paar jaar ertussen uitgeweest, Jinsu? :)

Ik start pas 17 september, nog tijd genoeg om te knallen!
 
zou bijna vergeten dat m'n pa 3 september jarig is:o
 
Leeftijd: 27
Paar jaar ertussen uitgeweest, Jinsu? :)

Ik start pas 17 september, nog tijd genoeg om te knallen!


Pff, jij bent dan ook een Belg. :( Wanneer begon je vakantie, april ofzo? :rolleyes:
 
Ik begin pas 17 september :lol:

hoge school antwerpen? Ik begin ook dan.
Net jaartje gewerkt en nu terug studeren, kijk er hard naar uit, maar eerst wedstrijd 1 september! :D
 
Pff, jij bent dan ook een Belg. :( Wanneer begon je vakantie, april ofzo? :rolleyes:

Was het maar waar :D
Eind juni gedaan met mondelinge examens (zwaar), 23/24 augustus 2 herexamens gehad.
Middelbaar start ook 3 sept.
Hogeschool en universiteit: hangt van stad tot stad af.


Enige voordeel aan school is de regelmaat, in de vakantie is die er niet. Door die regelmaat is het beter om je bezig te houden met trainingen :p
 
vandaag naar nieuwe school geweest, eindelijk weer vrouwen in de klas :D goed voor mijn testoteron waarschijnlijk want er zit wel wat paalbaars tussen moet ik eerlijk zeggen ;)
 
Ik moet ook weer volgende week, maar het is wel m'n laatste jaar. :) (of:(?)
 
:D !! laatste jaar kicks ass!
 
Back
Naar boven