MuscleMeat

Wat gaat er met België gebeuren? (1 bezoeker)

Wat gaat er met België gebeuren?

  • De Vlamingen gaan water bij de wijn moeten doen

    Stemmen: 8 11,3%
  • De Walen gaan water bij de wijn moeten doen

    Stemmen: 3 4,2%
  • Zowel Walen als Vlamingen gaan water bij de wijn moeten doen

    Stemmen: 19 26,8%
  • Er komt een crisis en men vind geen oplossing, wat er daarna gebeurd weet ik niet

    Stemmen: 9 12,7%
  • De Vlamingen worden het beu en gaan voor een eigen Vlaamse staat

    Stemmen: 26 36,6%
  • Anders, namelijk:

    Stemmen: 6 8,5%

  • Totaal stemmers
    71

Bezoekers in dit topic

Ik had gegokt op er komt een crisis, het duurt nu al 75 dagen en nog geen regering kunnen vormen, nu door onze vriend Milquet. Maar wie weet zal België zoveel belang hechten aan hun imago tegenover Europa en toch een beslissing nemen hoe dan ook.
 
jullie vergeten wel dat alle rivieren uit wallonie/frankrijk komen :rolleyes:
 
dat gedoe word niks, denk dat ze onafhankelijk willen worden, of het beter is? geen idee! makkelijker, dat waarschijnlijk wel
 
Ik had gegokt op er komt een crisis, het duurt nu al 75 dagen en nog geen regering kunnen vormen, nu door onze vriend Milquet. Maar wie weet zal België zoveel belang hechten aan hun imago tegenover Europa en toch een beslissing nemen hoe dan ook.



Mevrouw Milquet :rolleyes:

Nu, ik zou nooit meer met Joëlle Milquet aan de tafel zitten als ik één van de andere politici was. Dat mens staat werkelijk elk standpunt van de Vlamingen in de weg om de macht meer en meer bij de gewesten te leggen, alleen omdat ze bang is dat de taalgrens een stukje naar het zuiden zou kunnen verschuiven.

Maar ik ga Vlaanderen ook niet aanwijzen als slachtoffer,neen, zij doen net zo goed mee aan deze langlopende strijd.
Ach..we komen er wel eens uit zeker ?
 
:roflol: tis weer op z'n belgisch :lol:

HLN.be: belgie - Persoonlijke nota Dehaene lekt uit door fotograaf (565817)

Een fotograaf die vandaag voor het kasteel Belvédère had postgevat, heeft een foto genomen van een document dat op de schoot lag van Jean-Luc Dehaene, toen die het kasteeldomein binnenreed. Het gaat volgens Dehaene om een persoonlijke nota met een aantal eigen hersenspinsels, niet om een CD&V-standpunt. Volgens het weekblad Knack zou het echter gaan om een werkstuk dat Yves Leterme en enkele CD&V-boegbeelden dit weekend opstelden.


Quid N-VA
De MR zou dan wel bereid moeten zijn om zijn federale goede resultaat in de schaal te leggen. Vraag zou ook zijn of dit scenario de cdH zou ontdooien om mee te werken met oranje-blauw. De pagina eindigt met "quid N-VA".

:wave: NVA :huil:
 
Van vinden jullie trouwens van de gedachte samen te gaan met Nederland? ?

ideaal
legalisering van cannabis en weg met die vuile k*t walen! :D
 
trouwens die milquet mag eens goed men kont kussen.
Na een van hun vergaderingen gaf ze een speech en had ze wat boeken enzo vast wat elke politicus heeft.
Je kon enkel het onderste boekje zien en men moeder zegt, ik ken dat ergens van.
Pakt ze de achterkant van het ikea boekeje en voila, dat was het dus.
Als die k*tpolitiekers zich nog niet bezig kunnen houden met fatsoenlijke dingen en wat dingetjes in catalogussen zitten te bekijken, wat heeft dan het nut nog dat deze zich als "vertegenwoordiger van het volk" noemen en er nog eens serieus wat geld voor krijgen. Ik zou haar eens goed moeten dickslappen op dat lelijke k*thoofd van haar!
 
trouwens die milquet mag eens goed men kont kussen.
Na een van hun vergaderingen gaf ze een speech en had ze wat boeken enzo vast wat elke politicus heeft.
Je kon enkel het onderste boekje zien en men moeder zegt, ik ken dat ergens van.
Pakt ze de achterkant van het ikea boekeje en voila, dat was het dus.
Als die k*tpolitiekers zich nog niet bezig kunnen houden met fatsoenlijke dingen en wat dingetjes in catalogussen zitten te bekijken, wat heeft dan het nut nog dat deze zich als "vertegenwoordiger van het volk" noemen en er nog eens serieus wat geld voor krijgen. Ik zou haar eens goed moeten dickslappen op dat lelijke k*thoofd van haar!

:roflol:

it's funny because it's true :p
 
kheb zowat al je posts op de vorige pagina gelezen en ik zie niet echt iets wat zou zou moeten bewijzen dat Wallonie een economische meerwaarde geeft.
wie gaat straks de vergrijzing betalen?
 
België wordt wereldkampioen voetbal in 2010 !!
(met Dembéle als topscoorder vh tornooi :cool:
 
wie gaat straks de vergrijzing betalen?
Ja en de Walen vergrijzen niet? en ze hebben nu al geld tekort laat staan dat ze straks de Vlaamse pensioenen gaan kunnen betalen. Volg je logica dus niet echt.
 
aan al de mensen die zeggen dat het k*twalen zijn: k*tmensen.

Bart de wever heeft ook wel een grote mond gehad over de Croo dit weekend. Dit zeggen zal zeker de relaties verbeteren.
Ik citeer:"De Croo lijkt op een Vlaming en praat iets wat op Nederlands lijkt"
Hij zegt dit van een persoon met véél meer ervaring, met een beter imago en bovendien met meer stemmen. Percies een klein kind in de puberteit die denkt dat hij alles gezien heeft.
 
Eeuhm.. Als de NVA gedumpt word, word ik Vlaams Belanger. That's for sure.

Goddamn k*twalen, Vlaanderen boven!! :bow:

jah als ze er zelf voor kiezen ja dan is het zo eh...zoveel hebben ze ook niet te zeggen eh...
 
Back
Naar boven