AndroidHealthClinic

kuur aangeschaft (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

noa010

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
21 mei 2007
Berichten
14
Waardering
0
hallo,

Ik heb hier een kuur liggen bestaande uit 4 doosjes winstrol(3ampullen van zambon). 6x test ent. (250mg.) en 6x sustanon(250m. Nu is mij verteld de winstrol 3x in een week te gebruiken en van test enth. + sustanon 1 in de week. Dit komt neer op 3x 60mg. winstrol. 1x 250mg. test enth. en 1x 250m. Totaal 6weken kuren(behalve winstrol is 4 weken). Dit wordt mijn eerste kuur en a voor de eerste keer spuiten. Ik weet dat voor de test enth. en sustanon een 0.8 x 40mm. spuit kan gebruiken. Voor de winstrol bestaat er een een fijnere naald om makkelijker te spuiten. Welke dit is weet ik niet precies. Hoe kan ik deze kuur het beste gebruiken en toedienen en zijn er nog handige tips.

Stats: 84 kg. lengte: 1.80m bodyfat: 15% bankdrukken (8x90k.)
 
Laatst bewerkt:
waarom koop je eerst van alles en ga je dan vragen wat je er mee moet?

winstrol injects zou je eod moeten zetten (op 100mg bv)

en 6 weken test is veel te kort....en waarom test-e en sustanon?

wie heeft je dit aangepraat en waarom ben je er vanuit gegaan dat dit goed is?
 
Gebruik gewoon dezelfde naald voor de wintrol, daarvoor hoef je toch geen aparte?
Doe misschien eerst 3 weken 500 mg sus en daarna ga je door met 3 weken 500 mg test-e.
 
permanent ban, goddamned, dat blijft hier duren met die dwazen!
 
hallo,

Ik heb hier een kuur liggen bestaande uit 4 doosjes winstrol(3ampullen van zambon). 6x test ent. (250mg.) en 6x sustanon(250m. Nu is mij verteld de winstrol 3x in een week te gebruiken en van test enth. + sustanon 1 in de week. Dit komt neer op 3x 60mg. winstrol. 1x 250mg. test enth. en 1x 250m. Totaal 6weken kuren(behalve winstrol is 4 weken). Dit wordt mijn eerste kuur en a voor de eerste keer spuiten. Ik weet dat voor de test enth. en sustanon een 0.8 x 40mm. spuit kan gebruiken. Voor de winstrol bestaat er een een fijnere naald om makkelijker te spuiten. Welke dit is weet ik niet precies. Hoe kan ik deze kuur het beste gebruiken en toedienen en zijn er nog handige tips.

Stats: 84 kg. lengte: 1.80m bodyfat: 15% bankdrukken (8x90k.)



http://forum.dutchbodybuilding.com/aas/#Uitleg1

Lees bovenstaande link 20 x goed door;)
 
Hoezo is 6 weken test te kort, vind ik persoonlijk onzin (Dit even buiten het feit dat het boven staande kuurtje een apart beginners kuurtje is). Bij mij werkt dit perfect en is ook nog eens een stuk verstandiger, want je legt je systeem minder lang plat.

Grtz Kevin
 
waarom koop je eerst van alles en ga je dan vragen wat je er mee moet?

winstrol injects zou je eod moeten zetten (op 100mg bv)

en 6 weken test is veel te kort....en waarom test-e en sustanon?

wie heeft je dit aangepraat en waarom ben je er vanuit gegaan dat dit goed is?

--------------------------------------------------------------------------------

Hoezo is 6 weken test te kort, vind ik persoonlijk onzin (Dit even buiten het feit dat het boven staande kuurtje een apart beginners kuurtje is). Bij mij werkt dit perfect en is ook nog eens een stuk verstandiger, want je legt je systeem minder lang plat.

Grtz Kevin
 
komaan zeg, je benched pas 90kg en je gaat al kuren, hoe lang train je al?

ik train nu 1.5 jaar en bench al 85kg*6 naturel en denk nog lang niet aan spuiten



2. Een goede basis hebben. Iedereen die gaat kuren zou enkele jaren trainingservaring moeten hebben. Belangrijk is dat je eerst zoveel mogelijk natuurlijke groei uit je spieren haalt want zodra je een eerste kuur hebt gedaan zal je erna minder goed zonder kunnen. Zie het als een lat die steeds hoger word gelegd; je begint aan de grond en door natuurlijke spiergroei kan je de lat heel hoog brengen. Eens je tegen de natuurlijke genetische limiet aanzit zal de groei veel trager gaan en zullen andere manieren moeten gezocht worden om de lat nog hoger te brengen. begin je echter al van de grond met anabolen dan komt die lat van laag naar heel hoog, je lichaam kan die sprong niet aan en je loopt kans blessures op te lopen. Bovendien is de gewonnen spiermassa wanneer je niet kuurt dan zeer moeilijk vast te houden en zal je snel terug bij de grond zitten. Denk niet dat je zonder anabolen niet zwaarder kan worden. Zelfs al gaat het moeilijk, iedereen kan indien voeding, training en rust optimaal zijn zeer goed vooruitgaan als naturel. De minimum leeftijd voor gebruik zou ergens rond de 20 á 21 jaar moeten liggen, dit omdat niet iedereen op dezelfde leeftijd volwassen en klaar is voor kuren.
 
hallo,

Ik heb hier een kuur liggen bestaande uit 4 doosjes winstrol(3ampullen van zambon). 6x test ent. (250mg.) en 6x sustanon(250m. Nu is mij verteld de winstrol 3x in een week te gebruiken en van test enth. + sustanon 1 in de week. Dit komt neer op 3x 60mg. winstrol. 1x 250mg. test enth. en 1x 250m. Totaal 6weken kuren(behalve winstrol is 4 weken). Dit wordt mijn eerste kuur en a voor de eerste keer spuiten. Ik weet dat voor de test enth. en sustanon een 0.8 x 40mm. spuit kan gebruiken. Voor de winstrol bestaat er een een fijnere naald om makkelijker te spuiten. Welke dit is weet ik niet precies. Hoe kan ik deze kuur het beste gebruiken en toedienen en zijn er nog handige tips.

Stats: 84 kg. lengte: 1.80m bodyfat: 15% bankdrukken (8x90k.)

Beste vriend;
TIP 1: lees je in !!! je werkt de mensen hier behoorlijk op hun zenuwen met je gebazel
2: test-e en sustanon ? WTF ? dat slaat nergens op he... waarom ? --> lezen !
3: ik vind 6 weken test-e veel te kort --> denk eerder aan 10 tot 12 bij voorkeur aangezien test-e een zeer langzame esther heeft waardoor de test-e pas na enkele weken begint te werken... en dat is dan het moment waarop jij al met je kuur zou beginnen. Susta is een combi van langzame en snelle esthers.... reden waarom susta in combi met test-e weinig nuttig is... of toch voor jou als beginner geen nut heeft....
4. Hoelang train je al ? je weegt maar 84 kg bij 1.80m en BF 15 % ?
5. Wie zegt dat je winstrol met een fijnere naald dient te spuiten ? Dat zou wel eens kunnen tegenvallen... Neem maar mooi dezelfde naald als voor de test. (Jij hebt zambon winstrol, die bestaat nog uit relatief kleine kristallen, maar ik heb ooit winstrol moeten zetten met een optreknaald ! (omdat de kristallen van mijn wistrol zo groot waren dat ze niet door een 21 gauge naald te krijgen waren !)


MAW --> eerst inlezen, dan vragen komen stellen... Er passeren hier elke dag verschillende mensen zoals jij.... en dat enerveert enorm....
 
komaan zeg, je benched pas 90kg en je gaat al kuren, hoe lang train je al?

ik train nu 1.5 jaar en bench al 85kg*6 naturel en denk nog lang niet aan spuiten

Ga weg man met je benchen, je weet niet eens hoe hij het uitvoert. Durf te wedden dat jij nog niet eens 60kg bencht op de manier dat ik dat doe.
 
allereerst allen bedankt voor een reactie. Ik bestudeer dit forum al een langere tijd en zat al lang te denken aan het gebruik van anabolen. Ik heb 300euro betaald voor bovenstaande kuur en heb het gekocht bij een oud collega die samen met zijn broer al vele wedstrijden hebben gedaan al een langere tijd geleden. Mijn besluit om te gaan gebruiken staat vast. Waar het om gaat is dat ik toch ondanks advies van mijn leverancier de mening van andere ervaren gebruikers wil weten en/of de spullen die ik heb hoe ik ze het beste kan gebruiken.
 
300 ****ing euro's?! :eek:

je bent niet alleen heel slecht geadviseerd...ook nog s een poot uitgedraaid :(

er mogen hier eigenlijk geen prijzen besproken worden....maar voor de helft van het geld had je 10 weken test-e op 500mg kunnen doen incl nakuur met nolvadex....
 
laat me raden...nakuur is zeker ook onzin volgens die gasten?
 
Ok, nog een keer de kuur. 4 doosjes winstrol depot, 6x testosterone ent. en 6x sustanon. Voor deze kuur heb ik 300euro betaald. Vraag 1:
als deze kuur niet compleet is wat ik moet erbij hebben om het compleet te maken. vraag 2: Wat is de meest efficiënte manier om die toe te dienen.
 
Ok, nog een keer de kuur. 4 doosjes winstrol depot, 6x testosteron ent. en 6x sustanon. Voor deze kuur heb ik 300euro betaald. Vraag 1:
als deze kuur niet compleet is wat ik moet erbij hebben om het compleet te maken. vraag 2: Wat is de meest efficiënte manier om die toe te dienen.

circa 80 a 90 nolvadex pillen van 10mg voor je nakuur.

en de rest zet je in je bil met een spuit/naald
 
Back
Naar boven