AndroidHealthClinic

Sterkste man en vrouw van Ede

Bezoekers in dit topic

bikerbabe

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
13 feb 2005
Berichten
3.374
Waardering
39
Sterkste Man en Vrouw van Ede
Ede - zaterdag 22 september 2007

Op zaterdag 22 september wordt in Ede de Sterkste Man en Vrouw van Ede georganiseerd. Het betreft een "C" wedstrijd, een wedstrijd dus voor beginnende sterkste man atleten. De organisatie stelt de inschrijving open voor 10 deelnemers bij de mannen en 6 deelneemsters bij de vrouwen.

De wedstrijd wordt gehouden op de Parkweg in Ede en begint om 12.00 uur. Deelnemers aanwezig om 11.30 uur.

De wedstrijd gaat over de volgende onderdelen:

1) Vrachtwagen trekken
Voor de mannen: 7.000 kg.
Voor de vrouwen: 2.500 kg.

2) Deadlift op herhaling (tijdslimiet 90 seconden)
Voor de mannen: 150 kg.
Voor de vrouwen: 70 kg.

3) Voorslaan en uitstoten (tijdslimiet 90 seconden)
Voor de mannen: 70 kg.
Voor de vrouwen: 30 kg.

4) Framers walk
Voor de mannen: 2 keer 70 kg.
Voor de vrouwen: 2 keer 30 kg.

5) Crucifix
Voor de mannen: 2 keer 12 kg.
Voor de vrouwen: 2 keer 6 kg.

6) Finale-onderdeel armworstelen

Voor de deelnemers worden t-shirts beschikbaar gesteld.

Voor meer informatie en/of deelname kun je contact opnemen met André Lens (06-24692800) of per e-mail: r.meyer60@chello.nl.

deelnemers hier?
 
Alle popie-jopies uit het powerlifting hok doen mee.
 
cool:D

Die gewichten kan ik ook nog wel aan

DL 1 keer enzo:P haha
 
hoe kun je eigenlijk trainen op vrachtwagentrekken? (als je geen harnas hebt en vrachtwagen...)
 
tja, ik heb vorige keer zelf iets in de aard van een harnas gemaakt en dan onze jeep voort getrokken, maar is niet echt goede voorbereiding voor vrachtwagen van 7ton ofzo :)
 
Ik vind de gewichten voor de vrouwen (zeker op sommige onderdelen) wel aan de lage kant.
 
ik vind ze inderdaad ook maar laag
maar k ga niet meedoen, is maand voor men wk, men reis is al betaald dus wil geen risico's lopen... spijtig wel
vind het ook spijtig dat het weer veel op uithouding is, waarom niet deadlift naar max? is altijd leuker (voor mij :D)
 
Ik zou graag meedoen met zo'n wedstrijd om de smaak te pakken te krijgen :p
maarja tis weer zover :p
 
Henry en Fieny heben zich net ingeschreven weten het dus nog niet of wij er bij zullen zijn
vergis je niet op de gewichten het zijn allemaal conditie onderdelen en dan ben je wel meer nodig dan alleen kracht
Fieny 2e in A,dam Henry 2e in A,dam en 4e in H,berg en moregn wedstrijd in Hoeksewaard
 
ja het is allemaal conditie, dat vind ik er nou net zonde aan
maar heb dus maandje later wk, is dus niet verstandig om dan nog even gek te gaan doen daar ;)
veel succes henry en fieny!
 
thanks BB wij verwachten dat jij op het podium staat bij wk!!!!!!!!!!!!!!!
 
Ik en mn 2 trainingsmaatjes doen ook mee.
 
ik sta ingeschreven!!:D:D

en mn zusje doet mee aan de sterkste vrouw!!:D
 
hoe kun je eigenlijk trainen op vrachtwagentrekken? (als je geen harnas hebt en vrachtwagen...)

Ik ren door het zwembad heen bij 1.40, dat is mijn vrachtwagentrekoefening :o
 
Back
Naar boven