Fitness Seller

MarcJ 5x5 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

MarcJ

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
24 jun 2006
Berichten
2.470
Waardering
10
Lengte
1m86
Massa
118kg
Vetpercentage
20%
Heb besloten om me aan Bill Star's 5x5 intermediate programma te gaan wagen. 3x in de week trainen, fb, lekkere compound, dat bevalt me wel. en zo heb ik ook iets om naar toe te werken, doelen die elke week gesteld worden en die ik moet behalen, de uitdaging bevalt me.

heb een template ingevuld en ik begin met deze stats op de 5 rm

Squat ( Smith, no other option): 115
Deadlift : 140
Bench : 70
Row : 65
MP : 55

Ik weeg nu ongeveer 89 bij een lengte van 1.86 ( vp zo rond de 16 % schat ik) en ben benieuwd wat dit voor me gaat doen. ik heb er nu aardig wat over gelezen en het idee bevalt me wel. gewoon lekker beuken, eten en groeien.

we zullen zien :D

dinsdag begin ik en ja, ik zal beginnen zoals het me voorgeschreven is, geen extra shit en ook geen opvoering in de eerste weken.
 
Laatst bewerkt:
W1, D1

FullSquat Smith( geen andere keus)
5x52,5
5x67,5
5x80
5x97,5 ( moest 93 zijn volgens schema:o)
5x107,5 ( damn dat voelde zwaar aan, heb mijn 5rm gebaseerd op parallel en niet full, nouja, dan maar harder trainen:o)

Bench
5x32,5
5x41,5
5x50
5x57,5
5x65 ( spotter achter me voor het geval dat, rechter arm en schouder voelden niet lekker, gewicht ging ook niet te soepel)

BOR
5x30
5x37,5
5x45
5x52,5
5x60

( kwam erachter dat de stang die ik normaal voor roeien pakte niet de OS was maar maatje kleiner, dus nu wel met OS gedaan:o)

3 sets hyper extensions
4 sets weighted crunches

voelde alsof ik niks gedaan had. :rolleyes:
 
Laatst bewerkt:
Dat zal op een gegeven moment wel anders zijn ;). Succes met Bill Star en log!

haha, thnx kerel!! Ik hoop het want ik hoor er vele goede dingen over en hoop het maximale eruit te halen wat erin zit. gebrek aan motivatie zal het zkers niet liggen. :p
 
Squat Smith ATTG

5x52,5
5x67,5
5x80
5x80

MP
5x32,5
5x37,5
5x45
5x51,5 ( hier kwam mijn spierpijn terug, dus was wel wat zwaarder)

Comment: deze oefening btw voor het eerst gedaan met losse OS stang ipv in de smith en voel het gewoon direct door mijn hele bovenlichaam heen... love the exercise:p

Deadlift
5x81,5
5x97,5
5x114
5x130

Situps
30xBW
15xBW
15xBW
 
goeie deadlift + mp

Bedankt!

toch vind ik vooral mijn mp zwaar tegenvallen, maar is wel in verhouding met mijn schouders, namelijk klotuh :p

maar wordt zwaar aan gewerkt, dus komt wel goed :thumbs:
 
W1, D1

FullSquat Smith( geen andere keus)
5x52,5
5x67,5
5x80
5x97,5 ( moest 93 zijn volgens schema:o)
5x107,5 ( damn dat voelde zwaar aan, heb mijn 5rm gebaseerd op parallel en niet full, nouja, dan maar harder trainen:o)

voelde alsof ik niks gedaan had. :rolleyes:

brutal hardcore beest.:D Jammer dat je niet los kan squaten. Is stukken beter..:(
 
brutal hardcore beest.:D Jammer dat je niet los kan squaten. Is stukken beter..:(

haha :cool:

ja i know, het verschil tussen mp los en mp smith is echt groot, dat merk je gewoon, wel wat onwennig maarja.

en wat betreft squat, kan niet anders, echt geen andere keus, maar zooo erg vind ik het ook niet want het is nog steeds zwaar hoor ( vooral als je parallel 5rm invult en full doet;))

..... we zullen zien wat bill star ons brengt
 
haha :cool:

ja i know, het verschil tussen mp los en mp smith is echt groot, dat merk je gewoon, wel wat onwennig maarja.

en wat betreft squat, kan niet anders, echt geen andere keus, maar zooo erg vind ik het ook niet want het is nog steeds zwaar hoor ( vooral als je parallel 5rm invult en full doet;))

..... we zullen zien wat bill star ons brengt

Je kan ook niet los MP-en? Pas op met je schouders als het te zwaar wordt, he..
 
Gaat lekker met jou man!
 
Je kan ook niet los MP-en? Pas op met je schouders als het te zwaar wordt, he..


jawel, maar heb dat nooit gedaan uit angst zeg maar, best wel dom ja, dus nu gaan we flink los mpén en het verschil merk je gewoon grandioos

Gaat lekker met jou man!

valt wel mee bro. probeer nu eens eindelijk wat kwaliteitsmassa te gainen zonder een hoop vet op een manier waarop mijn lichaam daadwerkelijk gaat groeien en niet overtraint raakt:rolleyes:
 
lekker bezig kerel!! ik heb dat smith probleem ook, echt balen!!

maar de stapjes die jij doet liggen echt ver uit elkaar! volgens die template klopt het dan wel, ik heb bij elke oef jumps van 5kg en bij squat en dl jumps van 10 is dat goed?? vraagje voor iedereen:rolleyes:
 
lekker bezig kerel!! ik heb dat smith probleem ook, echt balen!!

maar de stapjes die jij doet liggen echt ver uit elkaar! volgens die template klopt het dan wel, ik heb bij elke oefening jumps van 5kg en bij squat en dl jumps van 10 is dat goed?? vraagje voor iedereen:rolleyes:

Hee, ja die smith is ook werkelijk k*t maar het feit dat ik echt zowat ass to the grass doe maakt het dan weer beter gezien ik altijd parallel heb gedaan..... je moet tyoch wat he!

die stapjes lijken denk ik groot. deadlift moet als je goed bezig bent echt je sterkste oefening zijn en 12,5 % van getallen in de 100 zijn grotere stappen als 12,5 % op je bench gewicht. vandaar dat mijn squat en deadlift grotere stappen hebben dan mijn mp en mijn bench, mijn zwakste oefeningen btw.

de stappen groottes hangen allemaal samen met je max 5rm, hoe groter die, hoe groter de stappen ook zullen zijn.
 
ja dat begrijp ik wel;)

maar ik bedoel als ik afwijk van het origineel..

kijk mijn log ook ff anders dan zie je wat ik doe

groet buik
 
W1, D3

Squat
5x52,3
5x67,5
5x80
5x93,75
3x110
8x80

Bench
5x32,5
5x41,5
5x50
5x57,5
3x67,5
8x50

BOR
5x30
5x37,5
5x45
5x53,5
3x62,5
8x45

Dip
8xBW
8xBW
7xBW ( laatste was ongeloofelijk zwaar, voelde het ook in vk schouders)

EZ Bar Curl
8x+20
8x+25 ( laatste 2 met hulp)
7x+22,5

had hier gewoon eigenlijk 3x8x+20 moeten doen :mad:

Lying triceps extension
8x + 25
2x8x+27,5 (PR)


zo eerste week erop zitten and i am loving it already :D
3x in de week, lekker korte reps en lekker zwaar, dit bevalt me zeer.
 
W2, D1
FullSquat
5x55
5x67,5
5x82,5
5x97,5
5x110( ja hier merkte ik het wel, maar fullsquat voelt zo lekker aan, tov parallel.)

Bench
5x32,5
5x42,5
5x50
5x57,5
5x67,5

BOR
5x31,25
5x40
5x46,25
5x55
5x62,5

2 setjes hyperextension BW + 10 kg
4x weighted situps

wanneer begin ik nou eens met ECHt gewichten te verplaatsen.... alleen het laatste setje van elke oefening was inspanning.... :mad:

heb de neiging om nog wat meer assitence te doen wel kunnen onderdrukken gelukkig
 
strakke training alleen je bor blijft achter als je het vergelijkt met het aantal kilo's wat jij deadlift

keep on goingwith the good work
 
Back
Naar boven