MuscleMeat

Kre-Alkalyne (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Junipero

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
6 aug 2005
Berichten
3.732
Waardering
36
Lengte
1m79
Massa
85kg
Hey iedereen,

ik heb vorige week een potje kre-alkalyne gekocht Kre-Alkalyne, Creatine, First-Class Nutrition | Sportfoodshop.com
en vroeg me af hoe je het eigenlijk moet innemen.
Ik had gehoord 3 capsules uur voor training en eentje direct erna of 2-2.
Mijn vraag is of er iemand al ervaring mee heeft en neem je het met water of ook met koolhydraten (suikers) zoals creatine?
 
staat op de pot
 
Ik heb kre-alkalyn poeder. Neem 1,5gr direct na opstaan en 1,5gr voor de training. Gewoon met water.
 
heb deze ook al gehad, zowel van performance, maximize, firstclass en pvl. allemaal zelfde effect :gewoon goed.

ampullen met water doorspoelen. neem doorgaans 1 op nuchtere maag ( die van maximize, let beetje op want sommige zijn hoger in dosis daarmee) en 2 net voor trainen.

maar heb onlangs gelezen dat het gebruik van creatine de bloedsuikerspiegel zou doen dalen en het daarom aangeraden is achter de training te nemen... zal het in het vervolg zo eens proberen.
 
wat staat op je potje?
 
wat staat op je potje?

2-4 per dag 60-90 min voor training, maar ik heb gewerkt als supplementverkoper (geen kre-alkalyne dus daar weet ik niet zoveel van af) en ik weet dat er vaak rommel op de verpakking staat...
 
2-4 per dag 60-90 min voor training, maar ik heb gewerkt als supplementverkoper (geen kre-alkalyne dus daar weet ik niet zoveel van af) en ik weet dat er vaak rommel op de verpakking staat...

ikzelf nam er 2 voor en 2 na de training...
 
ik was er eerlijk gezegd niet zo zot van...

ja collega van me (ex bodybuildster) zei dat ze vrij snel kracht bij kreeg en rond de 5 kg in vocht gainde toen ze het nam. Dus op zich leek het me niet slecht. Heb er ook maar 28€ voor betaald dus is geen ramp ofzo. Ga het na men wedstrijd eens testen.
Ik ga drie een uur voor men training nemen en eentje direct erna. Als het heeft geholpen zou ik het nog wel eens kopen. Over een maandje zul je wel supplement review zien staan :)
 
Back
Naar boven