AndroidHealthClinic

water drinken ( lastige mensen ) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

arnoldfan

Monstrous Giant
10 jaar lid
Lid geworden
27 aug 2006
Berichten
12.579
Waardering
7
Lengte
1m50
Massa
160kg
Vetpercentage
1%
hebben jullie ook wel eens last van zeikende mensen als je water drinkt.laatst ging ik uit en bestelde ik een spa blauw.draait zon superdik wijf zich om en lacht ze me uit in het gezicht.en toen zei ze , haha vind je dat geen geldverspilling.ik dacht echt zo van drink jij je pens maar vol met cola dat is zeker geen geldverspilling.ook als ik ergens anders spa blauw bestel kijken ze raar.vind het best irritant moet ik zeggen.jullie ook last van?trouwens als je tegenwoordig geen prik meer drinkt of junkfood eet kijken mensen je raar aan.ook in de winkel als ik kwark of yogurt haal.
 
ik kan me zeker wel herkennen in je post bro'
kijken ze naar je of je van een andere planeet komt :rolleyes:
 
Me maten vinden het zelfs raar, waar gaat het heen met de wereld
 
jah klopt , maar om mij dan uit te lachen... wie denken ze wel niet wie ze zijn.vooral dat dikke wijf.het is gewoon raar als je tegenwoordig gezond eet of drinkt.ik denk altijd maar als ik een brede beer ben zullen we wel zien wie er het hardst lacht niet ? :D
 
Ik drink als ik weg ga bijna nooit water. Neem dan een ice tea meetal omdat het nog vrij licht is om te drinken. En er zitte ijsklontjes in => meer water.
 
héhé, degene waarmee ik op café zit drinken zelf water tussenin het bier, met de auto helemaal al geen alcohol. Maarja zullen er veel meer zijn die andersom zijn.
 
Zij is superdik en ze lacht met jou omdat jij wel de juiste voeding drinkt/eet??? Haha dan zou ze snel een antwoord krijgen van mij 'zou jij misschien ook eens moeten proberen' oid :rolleyes:

Ik heb ook wel eens zoiets meegemaakt trouwens. Had pannekoeken gemaakt van eieren, muesli en casseine poeder. Zat ik dat rustig op te eten komt er zo'n luidruchtig persoon vragen wat dat voor iets is wat ik zit te eten. Iedereen kwam ook gelijk er rond staan alsof er een alien was geland ofzo. Ondertussen zaten ze met z'n allen pizza en cola binnen te kappen, tja..
 
geeft juist de bevestiging goed bezig te zijn. :cool:
 
Zij is superdik en ze lacht met jou omdat jij wel de juiste voeding drinkt/eet??? Haha dan zou ze snel een antwoord krijgen van mij 'zou jij misschien ook eens moeten proberen' oid :rolleyes:

Ik heb ook wel eens zoiets meegemaakt trouwens. Had pannekoeken gemaakt van eieren, muesli en casseine poeder. Zat ik dat rustig op te eten komt er zo'n luidruchtig persoon vragen wat dat voor iets is wat ik zit te eten. Iedereen kwam ook gelijk er rond staan alsof er een alien was geland ofzo. Ondertussen zaten ze met z'n allen pizza en cola binnen te kappen, tja..

Ik denk dat Arnoldfan haar gevoelens niet wilde kwetsen;)
 
Ik denk dat Arnoldfan haar gevoelens niet wilde kwetsen;)

haha of hij was bang dat dat dikke wijf hem ff tegen de grond mepte :P ik had er natuurlijk allang gezegd dat ze der smoel moest houden en opdonderen met haar dikke reed maargoed zo ben ik.
 
haha of hij was bang dat dat dikke wijf hem ff tegen de grond mepte :P ik had er natuurlijk allang gezegd dat ze der smoel moest houden en opdonderen met haar dikke reed maargoed zo ben ik.

Maar misschien zag dat wijf arnoldfan wel zitten en probeerde gewoon een gesprek aan te knopen:D
 
Arnoldfan: je had er wat van moeten zeggen. Als zij het lef heeft om 'onterecht' zou zo te bejegenen, dan heeft ze een opmerking over haar 'MobyDick' figuur wel verdiend.
Maar ik snap het even niet. Wat is nu mis met spa blauw? Kijk, als het een glas melk was of een chocomel, dan zou ik wel raar opkijken als ik haar was. Ik verbaasde me door die reactie van haar. Zoiets heb ik nog nooit meegemaakt bij anderen ook. Veel mensen drinken spa blauw. Ik kan me niet voorstellen dat ze lachte omdat jij spa-blauw nam.
Wat ik wel irritant vind is dat nergens in een restaurant Pepsi Max of Coca Cola zero te verkrijgen is.
 
Je moet de mensen dan eens zien kijken als je een voorraad kwark meeneem in de Colruyt:roflol:
 
hebben jullie ook wel eens last van zeikende mensen als je water drinkt.laatst ging ik uit en bestelde ik een spa blauw.draait zon superdik wijf zich om en lacht ze me uit in het gezicht.en toen zei ze , haha vind je dat geen geldverspilling.ik dacht echt zo van drink jij je pens maar vol met cola dat is zeker geen geldverspilling.ook als ik ergens anders spa blauw bestel kijken ze raar.vind het best irritant moet ik zeggen.jullie ook last van?trouwens als je tegenwoordig geen prik meer drinkt of junkfood eet kijken mensen je raar aan.ook in de winkel als ik kwark of yogurt haal.

Goed gedaan, geen risico's nemen. Een maat van mij stond niet toe dat een dik vet wijf met een rietje van zijn biertje mocht tappen. Plots was hij de grootste in dat danscafe ze had hem namelijk bij zijn nuts omhoog gelift.
ontopic: klasse van jou dat je water drinkt ook op cafe enzo..
 
haha , vond het lullig om haar uit te schelden voor dikkerd ofzo.maar ff sirieus schelden jullie er dan meteen op los ? ik denk eerder laat haar maar.ik weet zelf wel dat ze droefig is.
 
Arnoldfan: je had er wat van moeten zeggen. Als zij het lef heeft om 'onterecht' zou zo te bejegenen, dan heeft ze een opmerking over haar 'MobyDick' figuur wel verdiend.
Maar ik snap het even niet. Wat is nu mis met spa blauw? Kijk, als het een glas melk was of een chocomel, dan zou ik wel raar opkijken als ik haar was. Ik verbaasde me door die reactie van haar. Zoiets heb ik nog nooit meegemaakt bij anderen ook. Veel mensen drinken spa blauw. Ik kan me niet voorstellen dat ze lachte omdat jij spa-blauw nam.
Wat ik wel irritant vind is dat nergens in een restaurant Pepsi Max of Coca Cola zero te verkrijgen is.

Ja eig wel vreemd idd, want veel mensen (vooral meiden) die ik ken drinken gewoon water.
 
als ik een watertje vraag in de cafe's waar ze me kennen, vragen ze of ik ziek ben:D
 
Arnoldfan: je had er wat van moeten zeggen. Als zij het lef heeft om 'onterecht' zou zo te bejegenen, dan heeft ze een opmerking over haar 'MobyDick' figuur wel verdiend.
Maar ik snap het even niet. Wat is nu mis met spa blauw? Kijk, als het een glas melk was of een chocomel, dan zou ik wel raar opkijken als ik haar was. Ik verbaasde me door die reactie van haar. Zoiets heb ik nog nooit meegemaakt bij anderen ook. Veel mensen drinken spa blauw. Ik kan me niet voorstellen dat ze lachte omdat jij spa-blauw nam.
Wat ik wel irritant vind is dat nergens in een restaurant Pepsi Max of Coca Cola zero te verkrijgen is.

word wel vaker uitgelachen als ik spa neem hoor.hetzelfde in de winkel als ik kwark ofzoiets koop.maar na 4 of 5 biertjes stap ik altijd over naar spa blauw.als ik cola drinkt krijg ik last van de maag.
 
haha , vond het lullig om haar uit te schelden voor dikkerd ofzo.maar ff sirieus schelden jullie er dan meteen op los ? ik denk eerder laat haar maar.ik weet zelf wel dat ze droefig is.

Nee ik zou er ook niks van gezegd hebben. Velen hier wel blijkbaar:D

Maar zoals je zegt idd heeft ze waarschijnlijk toch wel moeite met haar gewicht, maar dat ze dan zo'n opmerking gaat making vind ik een beetje dom.
 
Ja eig wel vreemd idd, want veel mensen (vooral meiden) die ik ken drinken gewoon water.

Die meiden die drinken, dat zijn juist de slanken. Maar het vreemde is dat ze er een opmerking over maakt. Dat begrijp ik niet. Als ik iemand melk daar zie drinken, zou ik ook verbaasd zijn, maar dan nog is het raar om op iemand af te stappen en er wat over te zeggen. Pas als iemand benzine naar binnen slurpt, dan pas zou ik met iemand gaan praten....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven