MuscleMeat

Het grote Oh Nee bijna 3 september topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

:scratch: wat doe je dan man? fulltime betaald?


on topic, sommige dagen wou ik dat ik ook nog naar school ging en vroeger wou ik er zo snel mogelijk vanaf :rolleyes:


idd, nu ik werk besef ik eigenlijk pas wat een mooi leven ik had:D;)
 
Leeftijd: 27
Paar jaar ertussen uitgeweest, Jinsu? :)

Ik start pas 17 september, nog tijd genoeg om te knallen!

Nee, maar ik had geen zin om te werken na het HBO-diploma, dus nu nog de uni af maken en dan ga ik wel eens werken. Heb wel wat vertraging opgelopen maarja, ik ga echt niet meer stressen om school ;) .
 
vandaag naar nieuwe school geweest, eindelijk weer vrouwen in de klas :D goed voor mijn testosteron waarschijnlijk want er zit wel wat paalbaars tussen moet ik eerlijk zeggen ;)

Je doet zeker zo'n opleiding als Informatica of MER of M&O of Civiele techniek of Bedrijfseconomie??
 
:)

Ik heb 't ook niet bedacht.

MER = Management, Economie en recht.
M&O = Management en Ondernemen (dacht ik).
Civiele techniek = Tja... Iets met vliegtuigen, bouwkunde of iets in die richting!?
 
MER = Management, economie en recht
M& O = management en organisatie

civiele techniek = vrij breed studiegebied Civiele techniek - Wikipedia
;)

Dat zijn enkele van die opleidingen die ze bij mij op school geven... Ook Avation Studies en Maritieme Studies en Bouwkunde, bijvoorbeeld. Alleen maar jongens op die verdiepingen!! Boooring!
 
ik moet de 5e beginnen op een andere school, waar ze wat strenger zijn dan de afgelopen 3 jaar havo op een andere school dus dat is wel wennen dan, mja
 
Ik hoef niet meer :D, ben in juli afgestudeerd :P
 
Ga maandag beginnen met de universiteit, bedrijfswetenschappen. 2 dagen college van 9.00-12.45. Dus zal veel thuis studeren zijn, en s'avonds bier drinken voor de 6pack (heineken)
 
Dat zijn enkele van die opleidingen die ze bij mij op school geven... Ook Avation Studies en Maritieme Studies en Bouwkunde, bijvoorbeeld. Alleen maar jongens op die verdiepingen!! Boooring!

Waar ga jij VU of UvA? Ik zit op de VU.
 
Kan ook natuurlijk :cool:

Bij het Amstel station of een andere vestiging?

Vorig schooljaar nog bij het Amstel maar sinds dit schooljaar is de hele opleiding (helaas) verhuisd naar een nieuw gebouw aan het Weesperplein. Sommige colleges heb ik nog wel in het gebouw bij het Amstel.
 
haha lozers allemaal ;)
deze jongen heeft 11 weken vakantie, nog een 4 tal te gaan
 
haha lozers allemaal ;)
deze jongen heeft 11 weken vakantie, nog een 4 tal te gaan
deze jongen heeft er al 21 weken vakantie opzitten :cool:
nu volgende week een weekje initiatiecursus en dan weer 2 weken verlof
 
Back
Naar boven