AndroidHealthClinic

Post je "pimped up"auto(s)topic

Bezoekers in dit topic

Hee Own. Voorstel om de volgende DBB meeting bij jou thuis te doen :D
 
Beste douches (injectoren) laat je erin zetten:D

Ben vroeger ook met een maatje bezig geweest met een B Manta. 3L commedore blok erin. T3 turbo met een T4 compressor huis. Ook 600cc douches. Alleen hadden we probs met de inspuit regeling. Transistoren +/- 10 Ampére) eruit en 30 Ampére transistoren erin. Dit alles was al goed voor 483Pk op papier. Een paar keer goed getrapt, wat rommelen aan de onsteking en bam de krukas de verkeerde kant op. Onsteking te vroeg :mad:

Zeker begonnen na de film "manta manta" gezien te hebben.:roflol:
Kan echt super veel met die autos man :thumbup: maar hier staan ze echt bekend als de ultieme sjonniebak.:DQua rijplezier was er echter niet veel toendertijd,en was ook allemaal niet zo duur gelukkig,mn oude collega (een kamper) had er ook ene,tering man....elke rotonde drifte hij een keer of 3 rond met dat ding man!!!Onvergetelijke ervaringen gehad in die sjonniebak.:D
 
Zeker begonnen na de film "manta manta" gezien te hebben.:roflol:
Kan echt super veel met die autos man :thumbup: maar hier staan ze echt bekend als de ultieme sjonniebak.:DQua rijplezier was er echter niet veel toendertijd,en was ook allemaal niet zo duur gelukkig,mn oude collega (een kamper) had er ook ene,tering man....elke rotonde drifte hij een keer of 3 rond met dat ding man!!!Onvergetelijke ervaringen gehad in die sjonniebak.:D

Je heb ook die 1.9 GTE. Als je daar nou de onsteking een beetje laat zette en je komt af op een kruising gas erop kontakt uit en pas op de kruising de kontakt aan. Een klap de tering :D
 
Echt bruut beast.:cool:
Maar wel voorzichtig inrijden he....Heb me ooo zooo moeten inhouden in het begin!!!!Mijn Jeep heeft van top tot teen uiteen gelegen(elk schroefje moertje onderdeel,chassis etc!!),eerste 5000km waren echt niet om te genieten,dacht echt zo van:Waar ben ik weer aan begonnen....Toen alles eenmaal een 2e keer vastgedraaid werd en alle onderdelen goed gezet waren kon ik me niets beters meer voorstellen.:D
 
Mooie auto Own
 
Mooie auto Own

Hehe,thx.Burnout filmpje nog niet gezien???:cool:

En die filmpjes van mn matty's met die 911turbo en 360 modena spyder in die tunnel???

Kan ernaar blijven kijken.:D
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Welcome to my world. Peugeot 306 GTi-6 2.0 16v tuned en chipped 196pk. Turbokit en remapping komt eraan.
 
[Link niet meer beschikbaar]

Welcome to my world. Peugeot 306 GTi-6 2.0 16v tuned en chipped 196pk. Turbokit en remapping komt eraan.

Soww,netjes Yzord.Die is helemaal af geloof ik he,qua looks.;)Straks als je met die turbokit gaat beginnen,1 coole tip:Als die intercooler in je bumber geintegreerd zit is ie echt helemaaaal af!!!!:cool:
 
Ja twijfel nog tussen een turbo of supercharger...maar het is inderdaad een auto die je niet vaak ziet...terwijl het merk veel voorkomend is...en probleem is idd de intercooler...zou me god niet weten waar ik hem moet plaatsen.
 
[Link niet meer beschikbaar]

een ford F-450, 1 van mijn lievelingswagens ( waarvoor ik nog aan t sparen ben!)
;)

een lekkere dikke V8 DIESEL..........eventueel te tunen naar een dikke 800 pk!
 
[Link niet meer beschikbaar]

een ford F-450, 1 van mijn lievelingswagens ( waarvoor ik nog aan t sparen ben!)
;)

een lekkere dikke V8 DIESEL..........eventueel te tunen naar een dikke 800 pk!

Hehe,kies maar meteen de grootste uit de hele serie:DF-450!!!!F-150 Harley Davidson edtition is al stoer man,maar kijk uit met amerikaanse dieselmotoren,zijn niet de meest fijne motoren eruit.;)

@Hyundai atoz: Dat je dat "durft" te rijden snap ik geen ene "land" meter van.:rolleyes:;)
 
Ja twijfel nog tussen een turbo of supercharger...maar het is inderdaad een auto die je niet vaak ziet...terwijl het merk veel voorkomend is...en probleem is idd de intercooler...zou me god niet weten waar ik hem moet plaatsen.

Turbo is wat makkelijker weg te werken en hoef je mss niet eens je motorkap aan te passen wat bij superchargers meestal wel het geval is.Voor die intercooler moet je gewoon je voorbumper wat laten aanpassen,onderin een uitsparing laten fixen,kunnen ze vandaag de dag als de beste met dat spul (kom ff niet op de naam) waar ze boten mee maken/repareren,dus dat komt wel goed.;)
 

Veel problemen met Turbo en koeler gahad , volgens dealer was het een goeie auto.


was het model '91 van het een kwam het ander , electrische storingen.

bah .
 
dit was men eerste wagen

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]


daar ook de nodige mods aan gedaan

Motorblok volledig gereviseerd:

- bussen + Lage compressiezuigers
- krukaslagers, aciaal, drijfstanglagers
- 260° pipercam nokkenas
- alle pakkingen en dichtingen

Randassortimenten:

- Mocal oliekoeler met thermostaat en slangen
- Racekoppakking
- Racebougies NGK
- Diesel radiator
- Castrol RS 10w60

hier ook weer dikke turbo voor gekocht:
Garret T25 hybrid
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]


[Afbeelding niet meer beschikbaar]


ik was hiermee op 1.4 bar even snel als een gechipte subaru met 3inch lijn en nog wat shit en als een E36 M3 3.0L van 40-180 km/h
daarna moest ik inleveren met de 1400 8v:D
 
Zie niks Beast, imageschack werkt niet op dit forum.

Probeer eens tinypic.com
 
ow das raar, ik zie ze allemaal wel, andere keer dan, moet ff door gaan werken.
 
Back
Naar boven