AndroidHealthClinic

water drinken ( lastige mensen ) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
jah klopt , maar om mij dan uit te lachen... wie denken ze wel niet wie ze zijn.vooral dat dikke wijf.het is gewoon raar als je tegenwoordig gezond eet of drinkt.ik denk altijd maar als ik een brede beer ben zullen we wel zien wie er het hardst lacht niet ? :D

kerel, als je breed bent lachen ze je ook uit want dan vinden je een gehandicapte en gebruik je toch AnABoWLeuuh(in hun ogen dan)
 
kerel, als je breed bent lachen ze je ook uit want dan vinden je een gehandicapte en gebruik je toch AnABoWLeuuh(in hun ogen dan)

Een positieve houding alleen al doet wonderen:)
 
Ik ging laatst uit eten en wilde water bestellen kreeg ik, te horen:Doe eens gezellig met ons alsof je ls je water drinkt niet gezellig zou zijn..........
 
Het enige wat ik drink is

-bier
-water
-koffie

Niet perse in deze volgorde (alleen in het weekend:P)
 
hebben jullie ook wel eens last van zeikende mensen als je water drinkt.laatst ging ik uit en bestelde ik een spa blauw.draait zon superdik wijf zich om en lacht ze me uit in het gezicht.en toen zei ze , haha vind je dat geen geldverspilling.ik dacht echt zo van drink jij je pens maar vol met cola dat is zeker geen geldverspilling.ook als ik ergens anders spa blauw bestel kijken ze raar.vind het best irritant moet ik zeggen.jullie ook last van?trouwens als je tegenwoordig geen prik meer drinkt of junkfood eet kijken mensen je raar aan.ook in de winkel als ik kwark of yogurt haal.

Heeel herkenbaar,ik vraag meestal om melk!!!(liefst volle zeg ik er dan achteraan:D)Geloof me....dan denken ze dat je een zonderaar bent ofzo!!!Maar meestal begrijpen ze wel waarom ik melk drink.;)

En de volgende keer gewoon vrijuit je mening geven tegen miss blubba,word zij mss ook eens wakker uit die eeuwige spiraal van ze....Eat when i'm unhappy....Unhappy when I eat....Pffffffat bastards:yell: (sorry roxxe:p)
 
@Flowergrrl: WRONG! Light is NIET hetzelfde als Zero of Max. Alle vrouwen proeven geen verschil. Maar er is wel degelijk verschil. Light smaakt meer aspartaam-achtig dan die andere twee. Ik vond Pepsi Max sowieso altijd al beter smaken dan Coca cola light, nu heeft Coca Cola gelukkig ook een betere versie dan die light.
 
@Flowergrrl: WRONG! Light is NIET hetzelfde als Zero of Max. Alle vrouwen proeven geen verschil. Maar er is wel degelijk verschil. Light smaakt meer aspartaam-achtig dan die andere twee. Ik vond Pepsi Max sowieso altijd al beter smaken dan Coca cola light, nu heeft Coca Cola gelukkig ook een betere versie dan die light.

Sorry Arnie!! :(

Kvind Pepsi Max trouwens ook lekkerder dan Coca Coca light/zero.
 
Sorry Arnie!! :(

Kvind Pepsi Max trouwens ook lekkerder dan Coca Coca light/zero.

Coca Cola Zero smaakt iets 'Zwaarder' imo dan Pepsi Max. Het lijkt er ook op dat hier meer prik in zit dan de Pepsi Max. Ik drink zelf ook altijd Pepsi Max. Het stomme is: als je op verpakking van Pepsi Max leest staat er: kleurstof Caramel. Als je nu doordenkt: caramel??, is dat geen gebrandde suiker? Bevat dat geen calorieen? Zal wel de hoeveelheid zijn....
 
Water is voor watjes..

Melk + Chocomelk!!!
 
over het algemeen drink ik alleen water bij een flatliner. Maar dat moet ik nog veranderen :D
 
@Flowergrrl: WRONG! Light is NIET hetzelfde als Zero of Max. Alle vrouwen proeven geen verschil. Maar er is wel degelijk verschil. Light smaakt meer aspartaam-achtig dan die andere twee. Ik vond Pepsi Max sowieso altijd al beter smaken dan Coca cola light, nu heeft Coca Cola gelukkig ook een betere versie dan die light.

Voor zover ik mijzelf geïnformeerd had zit er in die nieuwe Zero de vervangingszoetstof Asculfaan. In Cola Light zit dan weer Aspartaam en Asculfaan-K.
 
Ik drink ook gewoon water met uitgaan. Heb zelfs een appel in mn jaszak en een protein bar als het ff kan.

Ik negeer commentaar erop, scheit aan de rest :D
 
Ik drink ook gewoon water met uitgaan. Heb zelfs een appel in mn jaszak en een protein bar als het ff kan.

Ik negeer commentaar erop, scheit aan de rest :D

ja idd , f*ck de rest, het is jou leven en doe ermee wat je zelf wilt.
 
Voor zover ik mijzelf geïnformeerd had zit er in die nieuwe Zero de vervangingszoetstof Asculfaan. In Cola Light zit dan weer Aspartaam en Asculfaan-K.


Kijk dat verklaart al een hoop. Maar er zijn mensen die geloven dat je gewoon hetzelfde krijgt. Onzin.
 
Kijk dat verklaart al een hoop. Maar er zijn mensen die geloven dat je gewoon hetzelfde krijgt. Onzin.

Wees eerlijk, zóveel zal het nou ook weer niet verschillen van smaak.

Ik heb pas één keer Zero gedronken maar ik zal het dan nog eens kopen en uittesten welke beter is. :)
 
Ik word idd ook altijd overal vreemd aangekeken. Als je water neemt word je vreemd aangekeken, als je cola light neemt word je vreemd aangekeken, maar ook in de supermarkt, ga ik boodschappen doen en ik krijg ALTIJD wel een opmerking, of het nu negatief is of niet, "zo, jij bent wel gezond voor je leeftijd" of "10 blikken tonijn?!" of "jij hoeft toch helemaal niet aan de lijn te doen!" .. dat soort dingen
 
Oh ik ben trouwens cola light expert!

Van alle soorten en maten luttele liters getankt :D

Persoonlijk vind ik, rekening houdend met prijs/kwaliteit verhouding, AH huismerk het beste!

Qua smaak ben ik echt een liefhebber van de Pepsi light en Pepsi max op de 2e plek. Coca Cola light liep een heel eind achter qua smaak maar volgens mij hebben ze die inderdaad ook veranderd in een iets Rondere smaak!

Aldi heeft trouwens ook van die 2 liter 6packs, maar die moet je absoluut niet nemen ookal is het maar 20cent/liter! ranzige troep!

en AH light huismerk heeft nog redelijk fijne flessen ook :D liggen lekker in de hand!
 
Oh ik ben trouwens cola light expert!

Van alle soorten en maten luttele liters getankt :D

Persoonlijk vind ik, rekening houdend met prijs/kwaliteit verhouding, AH huismerk het beste!

Qua smaak ben ik echt een liefhebber van de Pepsi light en Pepsi max op de 2e plek. Coca Cola light liep een heel eind achter qua smaak maar volgens mij hebben ze die inderdaad ook veranderd in een iets Rondere smaak!

Aldi heeft trouwens ook van die 2 liter 6packs, maar die moet je absoluut niet nemen ookal is het maar 20cent/liter! ranzige troep!

en AH light huismerk heeft nog redelijk fijne flessen ook :D liggen lekker in de hand!

Wauw! Gaaf! Een echte expert in ons midden!

Ja de AH-huismerkflessen zijn veranderd. Zijn nu ergonomisch. :cool:
 
Je gaat toch niet voor water betalen?
 
ik drink al een hele tijd geen alcohol meer, en vind de reacties eigenlijk wel meevallen, ofwel let ik er minder op nu, soms heb je wel iemand die vreemd kijkt als ik mijn zoveelste watertje vraag terwijl ik bloednuchter bent, ma dan grijns ik enkel maar eens en stel me dan voor dat ze mij een zeer verstandige, nuchtere kerel vinden:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven