AndroidHealthClinic

Post je "pimped up"auto(s)topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Mijn eerste auto was wel leuk gepimpt, vooral motorisch!

Was een mazda Mx3, normaal met een 1,8 V6 (ja das klein he!) En daarna met een Japanse 2.5 v6 (op heel weinig kilos!) en natuurlijk NOS erin! Dat konden we niet laten staan voor 800 euro toen der tijd!

Resultaat 220pk zonder NOS, 300pk met NOS! (0-100 in 5 sec)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Later was ie IETS te veel verlaagd, maar wel leuk :D
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ff uittesten op het circuit
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hier kwam het nieuwe gevaarte de motor ruimte in!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Nice Botje !!
 
@porterhouse: golf 4 dan? Of schijt jij geld:p? Dan wil ik jouw eiwitten ook wel eens proberen;)
 
wat ik mij nu afvraag, jullie laten je vermogen verhogen, maar hoe zit dit wettelijk dan?
Dit is toch niet legaal dacht ik, vermits te belastingen betaald op je vermogen, als je dit gaat verhogen ontduik je dus belastingen?
Of valt hier een mouw aan te passen?
 
Deze auto heb ik destijds veel geld ingestoken:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

G--lader gereviseerd en geflowed
kleiner pullywieltje
ander motormanagement
verlaagd
in hardheid verstelbare Spax schockdempers
sebring uitlaat
Kat-vervanger
Schrick nokkenas
krukas vervangen door sterker model
diverse lagers vervangen door sterkere lagers.


Resultaat:
ca. 220 pk
ca. 325 Nm (weet ik niet meer precies)
0-100: 6,5 sec.
Top: 230 km/uur
Grondspeling voorste spoiler: ca 4,5 cm (er waren drempels waar ik niet overheen kwam en moest omrijden :D )
Relatief zuinig: 1 op 12 en dat bij mijn scheursT :D

Mijn huidige auto, in alle opzichten beter, alleen smoelt hij niet, een Corrado is veel mooier.
Niets aan gedaan tot nu toe.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

200 pk
0-100: 6,5s
Top 243 km/uur (GPS meting tot op 0,1 km/uur nauwkeurig)

Wegligging van de Honda is heel veel beter.
Stabiliteit bij 200+ is ook veel beter.
Tussen acceleratie 980-120, 120-150, 180-220 etc) is ook veel beter.

Rijdt gemiddeld 1 op 10.
 
neh , wij zijn illegaal in alles wat we doen, we zijn BODYBUILDERS !!!!

nerh serieus, is niks aan te passen, zeker in belgie niet, als ze me willen hebben kunnen ze me alles afnemen, mja leven zonder snelheid en men hobby is ook maar niks dus ik neem dat risico
 
wat ik mij nu afvraag, jullie laten je vermogen verhogen, maar hoe zit dit wettelijk dan?
Dit is toch niet legaal dacht ik, vermits te belastingen betaald op je vermogen, als je dit gaat verhogen ontduik je dus belastingen?
Of valt hier een mouw aan te passen?

In belgie is het illegaal. In NL mag je tot 40% aan vermogen winnen, kom je erboven, moet je hem eigenlijk opnieuw laten keuren door de RDW.
 
In belgie is het illegaal. In NL mag je tot 40% aan vermogen winnen, kom je erboven, moet je hem eigenlijk opnieuw laten keuren door de RDW.

Hm, nooit geweten, sommige Corrado's uit mijn club hadden rond de de 500 pk...
 
In belgie is het illegaal. In NL mag je tot 40% aan vermogen winnen, kom je erboven, moet je hem eigenlijk opnieuw laten keuren door de RDW.

M'n vader z'n motor is toch ook gechipt, in de garage zelf nog, dat is dan wel legaal ofwat?
 
Volgens mij als het via een garage/dealer gaat zal het wel verantwoord zijn, ik ben niet zo begaafd met het belgisch wetssysteem. Maar zover ik wist mag je in Belgie je motor niet tunen.
 
Zei ik ookal tegen mn vrouwtje: Schat...een X5 3.0D is hier in belgie echt wel betaalbaar..Zegt ze:Ja maar die wil ik nu niet meer...ik wil zo'n range rover sport!!!!Niet wetend dat zon ding gewoon 40k erbovenop kost hehe,dream on honey.

Die is megageil:D En rijdt echt als een beest vind ik...maar ik heb nog niet in zoveel auto's gereden natuurlijk:D
 
Die is megageil:D En rijdt echt als een beest vind ik...maar ik heb nog niet in zoveel auto's gereden natuurlijk:D

Brute bak he,komt dit jaar dacht ik een mega diesel van uit,als ie er niet al is???

:cool:
 
Trouwens weer een paar mooie bakken voorbij gekomen.:thumb:

Allemaal trotse eigenaars.:D:D


Waar ik nu woon heeft mn overbuurman een....

-Bentley coupe!!!!
-BMW 7serie (nwe met facelift) vette 20 inch alpina's erop
-Porsche carrera cabrio!!!

En volgens mij stopt er om de 2mnd een gaar busje vol met knippers.:rolleyes:
Om de 2 weken staan de juten/flikken er aan de deur.....:rolleyes:
Volgens mij hebben ze een dutroux-kelder ergens weggewerkt waar een plantje of 2500 instaan!!!Die juten gaan altijd met lege handen weg daar.:cool:
 
Trouwens weer een paar mooie bakken voorbij gekomen.:thumb:

Allemaal trotse eigenaars.:D:D


Waar ik nu woon heeft mn overbuurman een....

-Bentley coupe!!!!
-BMW 7serie (nwe met facelift) vette 20 inch alpina's erop
-Porsche carrera cabrio!!!

En volgens mij stopt er om de 2mnd een gaar busje vol met knippers.:rolleyes:
Om de 2 weken staan de juten/flikken er aan de deur.....:rolleyes:
Volgens mij hebben ze een dutroux-kelder ergens weggewerkt waar een plantje of 2500 instaan!!!Die juten gaan altijd met lege handen weg daar.:cool:

Haha, wat voor huis heeft die kerel? :p
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven