XXL Nutrition

Hoe veeg jij je reet af (1 bezoeker)

Hoe veeg je je reet af


  • Totaal stemmers
    39

Bezoekers in dit topic

:roflol::roflol: jongens toch hahahahaha

prop btw :P
 
2 a 3 velletjes gevouwen altijd van voor naar achter
 
Ik druk gewoon een prop in mijn reet, eind van de dag haal ik hem eruit.
 
:roflol:
 
Ik had ooit een leraar biologie die zei dat dit met je karakter te maken had. De mensen die proppen zijn heel slordig en en mensen die vouwen zijn heel netjes en georganiseerd.

Bij mij klopt er geen f*ck van.:D
 
Ik had ooit een leraar biologie die zei dat dit met je karakter te maken had. De mensen die proppen zijn heel slordig en en mensen die vouwen zijn heel netjes en georganiseerd.

Bij mij klopt er geen f*ck van.:D

sanca zijn zolder nog ni gezien, klop dus ni;)
 
:roflol::hahaha: wat een topic...
 
1 been op de bril, 40vel x2 opgevouwen
 
lol nee, dan word ik voor smeerlap aangezien ;)
 
Monster Tagging :D
 
Ik had ooit een leraar biologie die zei dat dit met je karakter te maken had. De mensen die proppen zijn heel slordig en en mensen die vouwen zijn heel netjes en georganiseerd.

Bij mij klopt er geen f*ck van.:D
Normaal gesproken heb ik de bijnaam 'rommelkont'. Maar mijn toilletmanieren zijn in tegendeel erg proper :D
Eerst leg ik wat toilletpapier in de pot om de plons tegen te gaan. vervolgens doe ik mijn ding, en gebruik ik zo'n 5 velletjes (gevouwen aber naturlich) om de rest schoon te houden. :booty:
2 a 3 velletjes gevouwen altijd van voor naar achter
Ja idd, ALTIJD van voren naar achteren, of ik moet nog wat voor later in de opslag willen bewaren.. :roflol: en hij dan maar denken 'HUH, Ik had haar toch niet anaal genomen' ???
Ik druk gewoon een prop in mijn reet, eind van de dag haal ik hem eruit.
Met zo'n prop sta je wel op scherp :eek: Dat wordt dekking zoeken als jij een scheet laat. :fart:
 
Laatst bewerkt:
Normaal gesproken heb ik de bijnaam 'rommelkont'. Maar mijn toilletmanieren zijn in tegendeel erg proper :D
Eerst leg ik wat toilletpapier in de pot om de plons tegen te gaan. vervolgens doe ik mijn ding, en gebruik ik zo'n 5 velletjes (gevouwen aber naturlich) om de rest schoon te houden. :booty:
leg je zo grote patees???:p
 
Maar vrouwen horen niet te poepen, dit verpest mijn beeld van vrouwelijk schoon :(

Volgende keer zet ik een disclaimer erin, vrouwen niet reageren met jullie ranzige bezigheden :D
 
Back
Naar boven