AndroidHealthClinic

Heb jij ook een IQ van 160?

Bezoekers in dit topic

houston

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
24 jun 2005
Berichten
3.657
Waardering
23
Lengte
2m29
Massa
44kg
Vetpercentage
28%
ll
 
Laatst bewerkt:
Ja en later zie je vaak dat ze totaal mislukken in het leven, maar we zullen zien...
 
M'n neef ook. Paar klassen over slaan en paar jaar later van een flat afspringen... naar maar waar!

Gelukkig is het al 10 jaar geleden.
 
ll
 
Laatst bewerkt:
Wat voor een Iq hebben de meeste regiseurs dan? zoals Steven spielberg? Paul Verhoeven? James Cameron?

vast niet zo heel hoog... beetje overrated!
 
ll
 
Laatst bewerkt:
Suicide victim....
 
Producers hebben eerder een hoog EQ
 
ll
 
Laatst bewerkt:

Who is the smartest person that ever lived?

According to Guiness Book of Records, the smartest person in the world is Marilyn vos Savant who scored IQ 228 Terman as a 10 year old. This would, according to recent research, correspond to about IQ 185 at adult age. That score is, at least, surpassed by the chess player Bobby Fisher (187).
...
 
IQ kan je toch niet zo precies meten vind ik, absoluut niet significant! en het is een moment opname ja
 
IQ kan je toch niet zo precies meten vind ik, absoluut niet significant! en het is een moment opname ja

Tuurlijk niet joh, die 50 jaar ervaring die ze er ondertussen mee hebben, wil allemaal niks zeggen :rolleyes:
 
ll
 
Laatst bewerkt:
Tuurlijk niet joh, die 50 jaar ervaring die ze er ondertussen mee hebben, wil allemaal niks zeggen :rolleyes:

50 jaar ervaring.. dat heeft toch niks te maken met of het betrouwbaar is? Hoe willen ze het resultaat namelijk controleren? Over 20 jaar kijken of iemand met een iq van 80 inderdaad vuilnisman is en iemand met een IQ van 120 toch echt wel arts is geworden?

edit: Het probleem is dat er zoveel variabelen zijn dat je niet goed kan vergelijken vind ik
 
ll
 
Laatst bewerkt:
Mijn nichtje is ook hoogbegaafd, is nu 16 en gaat Economie studeren aan de universiteit. Zij is nog wel redelijk "normaal", je kan er ook een normaal gesprek mee voeren enzo en heeft ook een normaal sociaal leven. Haar broertje, mijn neefje dus, is nog iets meer hoogbegaafd en gaat ook al 2 jaar niet meer naar school, simpelweg omdat hij heel de dag uit het raam zit te staren (op het gymnasium). Hij leert daar gewoon niets, heeft daarom geen enkele motivatie meer om naar school te gaan, met als gevolg dat hij dus nu een doelloos leven heeft. Hij kan niet normaal met iemand praten, dingen die voor hem zo klaar als een klontje zijn, maar waar andere mensen onwijse moeite mee hebben, dat ziet hij niet in. Is dus eigenlijk iets té slim.
 
JIj hebt zeker een lage test score?:D

haha zal je haast denken :P nee joh ik heb nog nooit een IQ test eigenlijk nu ik er zo over nadenk, alleen een capaciteitentest waar ik wel in geloof trouwens ;) das net zo iets als de citotoets alleen dan iets minder kinderachtig hehe.
 
Ik zit op het niveau van Bokito.
 
Back
Naar boven