XXL Nutrition

Voeding kale per 28-8-07 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik eet die Hüttenkáse (is het zelfde als cottage cheese) van de Lidl die is werkelijk niet te vreten.

Maar die Brinta Kale eet je die met water of melk, ik zelf eet 150gram brinta 's morgens met 900mlmelk.

Huttenkase is the bomb :D

En die brinta is met water idd.
 
Dus Brinta is met water?
 
Eet je dan iedere dag identiek hetzelfde? Of wissel je kipfilet eens af met biefstuk, tonijn vervangen door zalm, cracottes door volkoren brood ...?

Op zaterdag eet ik wel eens wat anders. En bijv. rijst wissel ik om met pasta. Eiwitten blijven over het algemeen altijd hetzelfde.
 
Ziet er goed uit! :meal:
 
damn, ziet er goed uit kale!
 
Check ff je kcals bij je Pre/post workout, die kloppen niet. ;)
 
Check ff je kcals bij je Pre/post workout, die kloppen niet. ;)

lol, nou zeg... wat een fouten. Nah, geen zin om weer nieuwe pics te uppen :D
 
Kun jij die Cottage cheese binnenhouden? Ik heb die eens gekocht in de Carrefour.
Heb je daar nog verschillende smaken in ofzo? want die dat ik toen kocht was witte kwark met precies brokjes in (nee hij was niet over datum). En wat een ranzige smaak is me dat
 
Kun jij die Cottage cheese binnenhouden? Ik heb die eens gekocht in de Carrefour.
Heb je daar nog verschillende smaken in ofzo? want die dat ik toen kocht was witte kwark met precies brokjes in (nee hij was niet over datum). En wat een ranzige smaak is me dat

Die van de Carrefour?
Die grote groene potten van LuxLait? Die heb ik ook altijd :p
Draai er gewoon wat peper door of mosterd ... eventueel sambal ofzo.

Die van Danone is wel gewoon zo te eten ;)

Tis een aangeleerde smaak zeg maar, platte kaas (kwark) eet je ook niet omdat
het een culiniaire hoogstaand gerecht is hé ;)

En Kale ... ik heb ook een zitten beroep, maar 3000kcal wordt ik moddervet van :p
 
Laatst bewerkt:
Ik neem altijd die van danone of van de aldi. Lekker spul. Maar je moet ervan houden.
 
Hoe ziet die cottage cheese van aldi eruit aub?
Heeft iemand daar een afbeelding van aub?
En kan je dat ook in belgië vinden?
 
Hoe ziet die cottage cheese van aldi eruit aub?
Heeft iemand daar een afbeelding van aub?
En kan je dat ook in belgië vinden?

ik heb er ook al achter gezocht ... noch in de Aldi, noch in de Lidl hier te vinden ...
En in de merken vindt je die alleen van Danone of LuxLait
 
Kijk eens bij de dekamarkt, daar hebben ze ook hele goeie. (weet niet of ze in belgie een deka hebben..)

enige plaatje wat ik kon vinden is die van danone
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ik haal altijd die van Kaiser's cafe in duitsland of die van jan linders, blauwe verpakking 0.70 E per stuk. eiwit 13, kh 1, vet 4

perfect voor eiwitrijke, vetrijke en low carb maaltijd. love it.
 
wat lopen mensen te zeiken over koken zeg.. ff over je schema ziet er lekker en goed uit!het is iets boven onderhoud volgens mij.. alleen 150gram tonijn is 160kcal en niet 239 en wat is cheddar...
 
wat lopen mensen te zeiken over koken zeg.. ff over je schema ziet er lekker en goed uit!het is iets boven onderhoud volgens mij.. alleen 150gram tonijn is 160kcal en niet 239 en wat is cheddar...

Je hebt gelijk. Derde fout al... :rolleyes: Gaat lekker zo. Cheddar is smeltkaas. Van die plakjes die je op je hamburger douwt.
 
Mooi schema Kale, suc6 ermee!

Vraagje : heb je nu moedwillig rood vlees weggelaten of enkel als afwisseling?
 
Mooi schema Kale, suc6 ermee!

Vraagje : heb je nu moedwillig rood vlees weggelaten of enkel als afwisseling?

Het liefst eet ik de hele dag door rood vlees. Maar het kost me gewoon teveel. Ik at het op een gegeven moment 2 keer per dag (in totaal 400 gram), en dat tikt hard in je porto ;)
 
Kwark is zeker het zelfde verhaal (vocht vast houden) of heb je een andere reden waarom je cottage cheese neemt ipv kwark?
 
is die pang vis een beetje te eten?

wat kost dat eigenlijk?

ik zit nu op koolvis maar een beetje variatie kan geen kwaad.
 
Back
Naar boven