MuscleMeat

Heb jij ook een IQ van 160? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Niks Einstein. Groningen? Laat me niet lachen. Lekker dicht bij huis zeker. In Nederland zijn er veel betere technische universiteiten. Maar....Iemand met een hoog IQ die al op zulke leeftijd technische natuurkunde wil studeren moet zijn kansen BENUTTEN. Dus inschrijven bij Princeton of MIT.

ik dacht dat alleen Twente Delft en eindhoven Technische Universiteiten waren? ???
 
Mensen met een hoog IQ kunnen niet altijd goed leren. Een vriend van mij heeft een IQ van 164, maar hij doet HAVO en is inmiddels 2 keer blijven zitten. Als je zo'n IQ hebt weet je soms gewoon echt niet hoe je ermee om moet gaan, dat is echt moeilijk. Hij heeft het er in elk geval echt heel moeilijk mee.
 
okee laten we allemaal IQ test EU. Wij testen IQ EU. eens doen en paste je resultaat :D ik begin nu ;)


Uw IQ uit deze test is: 111

En zo ziet de Gauskromming die de indeling van de IQ waarde in de populatie beschrijft er uit. Het grootste deel van de bevolking – meer dan 50 % - valt tussen de IQ waarde 90 en 110. Het aantal mensen die de IQ waarde aanzienlijk lager hebben, zakt op dezelfde manier als het percentage van de mensen bij welke de IQ waarde aanzienlijk boven de middelmaat is. Het aantal geniale mensen onder ons is alleen maar uit te drukken in tiendedelen van één percent. Het gaat in principe om zo´n afzonderlijke en zeldzame gevallen net zoals de burgers met mentale retardatie. Toch zijn er in elke populatie geniale mensen wiens uitslagen van hun verdienstelijke daden onsterfelijk blijven. De vastgestelde grens van de internationale organisatie MENSA is de waarde 130 die in de IQ standaardtest wordt bereikt. Dit resultaat wordt ongeveer door twee tot drie percent van de populatie bereikt.

toch nog 1 punt bovengemiddelt :D




stelletje slimme flikkers daan.

stuur ik een smsje voor de code krijgt ik 2 smsjes. typ ik de code in staat er sms nu voor de 2e code. huppa weer 2 berichtjes krijg ik opgestuurt. weer doorklikken, nu moest ik ook nog lid worden om mijn uitslag te weten.
 
Laatst bewerkt:
Wat een fags allemaal, zogenaamd "genieën".

Mewtwo heeft een IQ van 500!
En Alakazam over 5000!!!!!

Alakazam are described as extremely intelligent - with an IQ of over 5,000 they can outperform supercomputers and can memorize anything.[

Bron: Wikipedia.
 
Laatst bewerkt:
stelletje slimme flikkers daan.

stuur ik een smsje voor de code krijgt ik 2 smsjes. typ ik de code in staat er sms nu voor de 2e code. huppa weer 2 berichtjes krijg ik opgestuurt. weer doorklikken, nu moest ik ook nog lid worden om mijn uitslag te weten.

ja had ik ook! precies daarom postte ik ook dat je moest betalen en de test maar beter niet kon doen :P

maarjah ik had dus wel hoger dan jij hihi! :D
 
helaas zijn mensen met zo'n hoog IQ doorgaans autistisch...
 
volgens de IQ test op tv had 124....maar is dat echt betrouwbaar:D?
 

Kim Ung-Yong (born 1962) is a Korean former child prodigy. He scored a 210 IQ on the Stanford-Binet test according to the Guinness Book of World Records. At five months he was able to walk and speak and at seven months he was able to write and play chess.[1] He began to learn differential calculus at the age of three. He was able to read and write in Japanese, Korean, German, and English by his fourth birthday. At the age of four years on November 2, 1967, he solved complicated differential and integral calculus problems on Japanese television, demonstrated his proficiency in German, English, Japanese, and Korean, and composed poetry.

Kim was a guest student of physics at Hanyang University from the age of three until he was six.[2]. At the age of seven he was invited to the United States by NASA.[2]. He finished his university studies, eventually getting a Ph.D in physics at Colorado State University [2] before he was 15. In 1974, during his university studies, he began his research work at NASA[2] and continued this work until his return to Korea in 1978.

When he returned to Korea, his doctorate in physics and research work at NASA were considered worthless and he had to begin his studies again. He decided to switch from physics to civil engineering and eventually received a doctorate in that field. Kim was offered the chance to study at the most prestigious universities in Korea, but instead chose to attend a provincial university.

As of 2007 he also serves as adjunct faculty at Chungbuk National University.
 
goed voorbeeld van a beautifull mind die nu op net 5 is:)
 
George W. Bush
IQ Score 125


Yeah right..... hahah :roflol:
 
Op zich wel cool natuurlijk als je zo slim bent en makkelijk kan leren, hoewel het me lastig lijkt als je in een klas zit waar de mensen minimaal 4 jaar ouder zijn. Hopelijk kiest hij later voor een studie medicijnen en gaat kinderziektes genezen i.p.v. een nieuwe theorie over een zwart gat te verzinnen.
 
George W. Bush
IQ Score 125


Yeah right..... hahah :roflol:

Om president te worden van Amerika moet je slim zijn of veel ppen.

Nouja misschien heeft ie veel gepijpt dan.
 
Ik heb ook een IQ van meer dan 150, en ik ben niet vroeger afgesturdeerd dan andere mensen. Trouwens ook al 2 keer zwaar gebuisd in de richting natuurkunde.

IQ zegt niet zoveel.
 
Ik heb ook een IQ van meer dan 150, en ik ben niet vroeger afgesturdeerd dan andere mensen. Trouwens ook al 2 keer zwaar gebuisd in de richting natuurkunde.

IQ zegt niet zoveel.

Als jij al over de 150 hebt zegt het idd zeer weinig:eek:








:D
 
Mijn IQ is 134 en ik heb problemen met mij te concentreren, geen goede combo lol.
 
Mijn IQ is 134 en ik heb problemen met mij te concentreren, geen goede combo lol.

dan klopt het indd niet.het is bewezen dat een belg zijn IQ nooit hoger kan liggen dan 50.
 
Back
Naar boven