XXL Nutrition

Week 7 van 12 weken enanthaatkuur: maar 3 kg gewonnen ? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Heel erg bedankt. Ik print het af en bekijk het vanavond.
vraagjes:
1. mammothshake... is dat een weightgainer ? Heb hem bij ons in de sportvoedingswinkel nog nooit zien staan... Maar een weightgainer kan ik altijd vastkrijgen natuurlijk. Als het dat is tenminste (kan je even de KEV verhouding geven van mammothshake ? dan zoek ik iets vergelijkbaar)
2. Ontbijtkoek ? Zal wel zijn omdat ik niet in hetzelfde land woon als jij maar... dat ken ik niet... :(
3. PS; jij eet wel graag boterhammen he :)

1: Body Supplies :: Spieropbouw :: Weightgainers :: Mammoth 2500

2: Main template

3: Als hardgainer 1 meergranenbrood per dag.

:wl:
 
@porterhouse waar haal je al die dieeten vandaan?heb je de hele computer volstaan met schema's of maak je die hier voor iedereen!wel cool van je dan!
 
@porterhouse waar haal je al die dieeten vandaan?heb je de hele computer volstaan met schema's of maak je die hier voor iedereen!wel cool van je dan!

Heb paar voorbeeldshema's in mijn documenten opgeslagen.

wel makkelijk toch;)
 
met uw dieet vind ik niet veel mis
als je al een jaar off bent, zou ik toch ook meer winst dan 3 kg verwachten hoor
je bent waarschijnlijk zeker dat je geen fake gear hebt aangezien je wel een vaste dealer zult hebben die je vertrouwt en je toch al zes kuren erop hebt zitten?? al een bloedtest gedaan?

btw: mammoth is ook mijn favoriete weightgainer:D

Gear is 100% te vertrouwen.

Kracht is er ook...

Nu enkel nog de gains....
 
of zn training is niet goed...... 3 kilo kom je nog aan met een kuur zonder te eten...zelfs een dooie moet groeien op trenbolon

Zal straks mijn trainingsschema eens posten...

Maar ben voorheen ook altijd gegroeid....
 
Ontbijtkoek is volgens mij peperkoek op zijn Belgisch gezegd :p

Dat dacht ik ook... maar peperkoek ? kga vanavond eens kijken wat daar allemaal inzit... is toch eigenlijk niets als suiker ?
 
Sorry, maar je kcal berekeningen kloppen volgens mij niet. Als ik zie wat jij voor ontbijt eet dan kan dat nooit boven de 1000 kcal zijn. Mischien keer nog een keer uitrekenen?
 
Sorry, maar je kcal berekeningen kloppen volgens mij niet. Als ik zie wat jij voor ontbijt eet dan kan dat nooit boven de 1000 kcal zijn. Mischien keer nog een keer uitrekenen?

Volgens mijn calorietabel klopt het wel:

kellogs special k = 369 kcal per 100 gram --> 200 gram = 738
melk en pro 80 klopt ook qua caloriën....

Tenzij mijn calorietabel fout zou zijn.....
 
special K is 370 kalorien ja, wist ik niet dat dat zoveel was.
maar 200gr van die handel smorgens? pokkegrote kom want de normale dozen zijn 375gr
 
special K is 370 kalorien ja, wist ik niet dat dat zoveel was.
maar 200gr van die handel smorgens? pokkegrote kom want de normale dozen zijn 375gr

Indeed. Heb vanmorgen een poging gedaan om havervlokken te eten... Gadverdamme ! wat smaakte dat slecht...

Morgen probeer ik brinta...

Desnoods vervang ik mijn ontbijt door kip met rijst als het moet. Deed ik vroeger ook; lekker ! Wordt alleen beetje duur zoveel kip op een dag.
 
@Hitman 2000calorieeen boven onderhoud niet veel?

Nee vindt ik niet, zodra ik er AS bijzet en zeker bij slin is mijn lichaam in staat om veel meer voedsel te absorberen. Maar ik hou het wel schoon en let goed op mijn eiwitinname.
Zolang je je voeding schoon houdt bij deze hoge calorieen zal je natuurlijk wel wat stijgen met je BF, maar vet/mollig wordt je echt niet.
Maargoed ik ben ook iemand met een snelle metabolisme, dus 2000kcal boven onderhoud is voor mij echt niet veel.
Ik zit nu bijna op het dubbele van mijn normale onderhoud. Ik luister gewoon naar mijn lichaam en mijn lichaam zegt vreten:D
 
Indeed. Heb vanmorgen een poging gedaan om havervlokken te eten... Gadverdamme ! wat smaakte dat slecht...

Morgen probeer ik brinta...

Desnoods vervang ik mijn ontbijt door kip met rijst als het moet. Deed ik vroeger ook; lekker ! Wordt alleen beetje duur zoveel kip op een dag.

Doe je havervlokken door je blender , worden ze wat kleiner van.;)
 
Ontbijtkoek vs Peperkoek -> Lijkt me hetzelfde te zijn

Naam..........................Eenh.......Kcal.....Eiw....Kh......Vet
ontbijtkoek..................100 gr......288.....4.0....68.0....0.0
ontbijtkoek met noten....100 gr......367.....8.7....55.5....12.3
peperkoek....................100 gr......263....3.4......60.4...0.9
 
goed dieet of geen goed dieet 3 kilo aankomen in 7 weken met een dergelijke kuur is gewoon beroerd weinig.

Volledig mee eens,

Ik begin binnenkort ook aan m'n eerste kuur Test E, en ik zou het echt zonde vinden dat ik meer dan 500 euro heb neergeteld voor slechts 3 kilo's... .

Mijn eerste kuur was een Winny only, en daar alleen al ben ik 9 kilo van bijgekomen op slechts 6 weken. (Ik heb er 6 van overgehouden).

Overigens ook gewoon normaal blijven eten dus...

Is iedereen het er mee eens dat een Test E kuur, zeker meer kilo's moet opleveren?
 
Indeed. Heb vanmorgen een poging gedaan om havervlokken te eten... Gadverdamme ! wat smaakte dat slecht...

Morgen probeer ik brinta...

Desnoods vervang ik mijn ontbijt door kip met rijst als het moet. Deed ik vroeger ook; lekker ! Wordt alleen beetje duur zoveel kip op een dag.

Tip die ik je kan geven om havermout gemakkelijk binnen te krijgen.

Maal eerst 100 gram (mag minder of meer) in een blender of met mixer. Gooi er dan 2 scheppen prot 80 of whey bij, 1/8 theelepel kaneel + 1 eetlepel olijfolie. Perfecte shake om droge massa met te kweken!


Ik vind 2000kcal BOVEN onderhoud net iets TE! Als je met je kuur begint 500kcal boven onderhoud en vanaf week 4 begint te stijgen met 100/150kcal is toch meer dan voldoende? Je mag nog aan de AAS zitten, maar als je plots 1500kcal meer gaat eten dan je gewoon bent zal je vet aankweken!
 
Maar 3 kilgram op zoveel AAS? Zou je er dan niet beter afblijven? Ik ging op 500 test-e voor 10 weken van 98-110 zonder al te veel te eten. Dus misschien ligt het echt aan je lichaam.
 
Volledig mee eens,

Ik begin binnenkort ook aan m'n eerste kuur Test E, en ik zou het echt zonde vinden dat ik meer dan 500 euro heb neergeteld voor slechts 3 kilo's... .

Mijn eerste kuur was een Winny only, en daar alleen al ben ik 9 kilo van bijgekomen op slechts 6 weken. (Ik heb er 6 van overgehouden).

Overigens ook gewoon normaal blijven eten dus...

Is iedereen het er mee eens dat een Test E kuur, zeker meer kilo's moet opleveren?


bruute test kuur, ga je 10 weken op 2500mg zitten!!!
 
Is iedereen het er mee eens dat een Test E kuur, zeker meer kilo's moet opleveren?

neen. niet 'zeker' zoals jij dat stelt.
aannemelijk/waarschijnlijk is het echter wel.
 
Back
Naar boven