XXL Nutrition

Hoeveel verdienen jullie netto? (1 bezoeker)

Hoeveel verdienen jullie netto?

  • - 1000 €

    Stemmen: 34 26,6%
  • 1000 - 1250 €

    Stemmen: 12 9,4%
  • 1250 - 1500 €

    Stemmen: 21 16,4%
  • 1500 - 1750 €

    Stemmen: 21 16,4%
  • 1750 - 2000 €

    Stemmen: 13 10,2%
  • + 2000 €

    Stemmen: 27 21,1%

  • Totaal stemmers
    128

Bezoekers in dit topic

Uitkering Trekkers die niks mankeren moeten keihard en dan ook keidhard worden aangepakt.
 
Uitkering Trekkers die niks mankeren moeten keihard en dan ook keidhard worden aangepakt.

waarom ? de wereld vergaat toch in 2012 ? wat maakt het dan uit.
 
Uitkering Trekkers die niks mankeren moeten keihard en dan ook keidhard worden aangepakt.

Dat kun je niet zomaar zeggen .

er moeten wel passende vacature's voor ze zijn.

of wil je een ex ijzervlechter assistent advocaatmedewerker maken.?

of Vrachtwagenchauffeur met 20 jaar ervaring in fabriek zetten.


( meer dan 2000 euro netto gezinsinkomen )
 
500pm netto ongeveer met 15 uren per week
+stufi 500 euro en een barkie of 2 van mn ouders
 
Zit tussen de 1600 en 1800 per maand netto. Hangt af van mijn diensten. Moet zeggen dat ik toch nog niet rondkom in mijn eentje ???
Beetje te dure levensstijl denk ik.
 
Uitkering Trekkers die niks mankeren moeten keihard en dan ook keidhard worden aangepakt.

vind ik ook.

Dat kun je niet zomaar zeggen .

er moeten wel passende vacature's voor ze zijn.

of wil je een ex ijzervlechter assistent advocaatmedewerker maken.?

of Vrachtwagenchauffeur met 20 jaar ervaring in fabriek zetten.


( meer dan 2000 euro netto gezinsinkomen )

passende vacatures? Voor een stuk wel maar voor een groot stuk niet. Waarom geen vrachtwagenchauffeur met 20 jaar ervaring in een fabriek zetten? Niemand zegt dat hij daar moet blijven, hij kan gerust ondertussen ook naar een nieuwe baan als vrachtwagenchauffeur zoeken toch.
 
vind ik ook.



passende vacatures? Voor een stuk wel maar voor een groot stuk niet. Waarom geen vrachtwagenchauffeur met 20 jaar ervaring in een fabriek zetten? Niemand zegt dat hij daar moet blijven, hij kan gerust ondertussen ook naar een nieuwe baan als vrachtwagenchauffeur zoeken toch.

Blaat niet zo raar... jij wilt niet weten hoe het is om een 5 jaar oude auto te moeten rijden... ****ing Gênant !:mad::mad::mad:
 
800 exclusief 'stufi'

moet nog even uitrekenen of ik niet teveel ga verdienen en terug moet betalen :<
 
1250 per maand

Vraag mij trouwens af waarom ieder mens die je tegenkomt dit als zijn topgeheim behandelt..

idd, kan ik ook niet inkomen

500pm netto ongeveer met 15 uren per week
+stufi 500 euro en een barkie of 2 van mn ouders

Zo te zien heb je die stufi niet nodig, tijd voor een kleine tip naar de belasting dus
 
tussen 1500 en 1750

soms klus ik wel eens bij, dan heb ik natuurlijk meer ;)
 
Back
Naar boven