XXL Nutrition

Drycure (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ik stem ook op Drycure. Op die leeftijd er al zo uit zien...daar heb je heel veel voor moeten doen en laten. Respect!
 
Sorry die beentjes staan niet in verhouding tot je bovenlichaam. Aimee is veel completer en verdient het imo daarom ook meer :)

Snap niet dat andere mensen dat niet zien ???

Maar verder nette fysiek hoor bro.
 
uitstekende fysiek voor iemand van 20 jaar ;)

Op welke leeftijd ben je begonnen met kuren ?

Desalnietemin RESPECKT


grtzz
 
hij heeft zeer goede biceps,borst.. imo als hij ze tekort koming verbeterd(benen,rug) kan het een goede wedstrijd athleet worden
 
heb je binnenkort, of volgend jaar nog wedstrijden gepland drycure?
 
erg net fysiek! :D al helemaal voor een 20-jarige [ongeacht AAS shizzle]

zal close worden tussen hem en Aimee schat ik zo :fart:
 
@bouwens

Iedereen heeft zo zijn mening en zijn beweegredenen om op iemand te stemmen als bijv. vrouwelijke bb`ers je niet aanspreken zal je daar ook niet op stemmen.

@jere

Ik was nog geen 19 en nee ik wist niet waar ik aan begon van mijn fouten heb ik grof geleerd en hoop niet dat jongeren ook zo vroeg beginnen want ik weet NOG niet wat de gevolgen voor mij zullen zijn. Hopelijk kom ik daar nooit achter...

@punani

Die rug is alweer volop aan het verbeteren waarschijnlijk heb je het dan ook over de breedte, dat scheelt alweer een hoop met voorafgaande fotos. Benen komen, langzaam.. vooruitgang = vooruitgang

@bb123...

NAC NK Junioren...


Thanks verder iedereen, motivatie is altijd lekker...
 
Mijn stem heb je ook.
Een mooi fysiek gecombineerd met kennis van zaken (voeding,training,a.s) verdient het gewoon om bodybuilder van de maand te zijn.
Succes nog Drycure ;)
 
@bouwens

Iedereen heeft zo zijn mening en zijn beweegredenen om op iemand te stemmen als bijv. vrouwelijke bb`ers je niet aanspreken zal je daar ook niet op stemmen.


Je moet me niet verkeerd begrijpen bro. Je hebt zeker een hele nette fysiek bro! Alleen je benen mogen nog iets beter om je verhoudingen beter te krijgen... Verder heeft het niets te maken met aanspreken...............
 
Ja jij begrijpt mij verkeerd jij geeft aan dat andere eigenlijk op aimee moeten stemmen, ik geef aan dat je het ook van een andere kant kan bekijken wat dus bepaald welke stem je maakt.
 
Ja jij begrijpt mij verkeerd jij geeft aan dat andere eigenlijk op aimee moeten stemmen, ik geef aan dat je het ook van een andere kant kan bekijken wat dus bepaald welke stem je maakt.


Aha ik begrijp je nu goed :)
 
mijn vote heb je ook, ga zo door. En oja vermeld nog wel ff mijn naam in de Flex, over hoe ik jouw inspireer, motiveer etc, etc....:D:D
 
@bouwens

Iedereen heeft zo zijn mening en zijn beweegredenen om op iemand te stemmen als bijv. vrouwelijke bb`ers je niet aanspreken zal je daar ook niet op stemmen.

Doel je hier nu op het feit dat jonko verteld dat het close tussen jou en aimee gaat worden???

Zo ja...vind ik dit wel een beetje laag inschattingsvermogen van jezelf en ook wel dat je dan best vol van jezelf zit.Aimee ligt imo stukken vooruit op jou,en als deze opmerking gegrond is verdien je het imo helemaal niet!!!
 
Doel je hier nu op het feit dat jonko verteld dat het close tussen jou en aimee gaat worden???

Zo ja...vind ik dit wel een beetje laag inschattingsvermogen van jezelf en ook wel dat je dan best vol van jezelf zit.Aimee ligt imo stukken vooruit op jou,en als deze opmerking gegrond is verdien je het imo helemaal niet!!!

Ik vind jou inschattingsvermogen wel het dieptepunt als je denkt dat ik het aimee niet gun om te winnen, verder gaat het er helemaal niet om of jij denkt dat aimee gaat winnen. Want het hangt absoluut niet af van alleen jou stem, en als je hiermee geslaagd ben om meer stemmen voor haar te krijgen.. Gefeliciteerd, veel plezier ermee ik kom er wel.
 
Laatst bewerkt:
Ik nomineer 'm ook, hoewel hij 1 van de vervelendste dbb-ers is die ik ken.

Onmogelijk figuur imo, maar door deze vroege prestatie is hij het zeker waard.
 
Ik vind jou inschattingsvermogen wel het dieptepunt als je denkt dat ik het aimee niet gun om te winnen, verder gaat het er helemaal niet om of jij denkt dat aimee gaat winnen. Want het hangt absoluut niet af van alleen jou stem, en als je hiermee geslaagd ben om meer stemmen voor haar te krijgen.. Gefeliciteerd, veel plezier ermee ik kom er wel.

De mooiste thuis ben je dan mss wel,maar de slimste helemaal niet!!!!!
 
De mooiste thuis ben je dan mss wel,maar de slimste helemaal niet!!!!!

Dan heb je me zus nog niet gezien;).

Jullie zijn beide niet de mooiste en de slimste want dat ben ik al :p

Maar jullie hebben echt even een erg nutteloze internet ruzie. Want jullie begrijpen elkaar verkeerd blijkbaar. Ik zal even in Jip en Janneke taal aangeven wat ik lees en als jullie daarna nog steeds boos zijn op elkaar mogen jullie verder ruzieen :D

In eerste instantie geeft Bouwens62 aan dat hij op Aimee stemt omdat Drycure zijn benen te klein zijn. Hij zegt ook dat hij het raar vind dat niet meer mensen stemmen op Aimee omdat Aimee completer is. Waar ik hem geen ongelijk in kan geven want Aimee is ook completer.

Drycure reageert heel netjes en zegt min of meer dat niet iedereen altijd stemt op de meest complete bodybuilder maar op de bodybuilder die hem of haar het meeste aanspreekt. Vele mensen zullen nu eenmaal makkelijker stemmen op een mannelijke bodybuilder die minder compleet is dan een complete vrouwelijke bodybuilder. Tot zo ver lijkt me dit niet onredelijk maar word door Drycure misschien beetje ongenuanceerd gebracht en mogelijk verkeerd geinterperteert. Niks gek met zoveel test in je reet bij ons allemaal :D

Dan komt jullie internet ruzie waar ik smakelijk om kon lachen :D

Nou kiss and make up of in ons geval schud een hand en deel een vialtje test.
 
Back
Naar boven