MuscleMeat

Dikke kuur zonder test (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

dareal

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
1 mei 2006
Berichten
4.136
Waardering
25
Ik ben er even tussen uit geweest en ben weer flink wat van mijn oude massa aan het terug winnen , als ik eenmaal weer op dat punt ben, wil ik de volgende kuur gaan nemen, ik wil dus absoluut geen vocht vasthouden, dit is het:

1-10 1000mg primo pw
1-10 700 mg tren pw
1-10 100 mg mast ED
1-4 100 mg var ED
10-14 100 mg winny ED

dit lijkt me een aardig straf kuurtje om de nodige puntjes op de I te zetten, iemand op of aanmerkingen
 
Of een kortere variant

1-4 100mg tren A ED
1-4 100mg mast ED
1-4 100mg var ED
1-4 100mg winny of proviron ED
1-4 10 IU slin PW
 
of weer lekker knallen zonder a.a.s en daarna een normale kuur pakken waarbij je je gezondheid niet zo erg beschadigd zonder test ouwe..
 
of weer lekker knallen zonder a.a.s en daarna een normale kuur pakken waarbij je je gezondheid niet zo erg beschadigd zonder test ouwe..
natuurlijk eerst zonder aas knallen, maar wil eens zonder test cyclen
 
ik zou wel wat finasteriede bij de hand nemen..... pfoe ik zou geen haar meer op mijn hoofd hebben na de eerste kuur!
 
moet goed komen zo te zien....ik zou masteron en primo niet samen doen het werkt bijna het zelfde alleen heeft masteron nog wat anti oestrogeen eigenschappen....boldone zou misschien een mooie vervanging zijn....
 
Dus je stopt nu met duursport en gaat weer BB'n? Je had toch last van blessures? Of zijn die genezen?
 
Ik ben er even tussen uit geweest en ben weer flink wat van mijn oude massa aan het terug winnen , als ik eenmaal weer op dat punt ben, wil ik de volgende kuur gaan nemen, ik wil dus absoluut geen vocht vasthouden, dit is het:

1-10 1000mg primo pw
1-10 700 mg trenbolone pw
1-10 100 mg mast ED
1-4 100 mg var ED
10-14 100 mg winny ED

dit lijkt me een aardig straf kuurtje om de nodige puntjes op de I te zetten, iemand op of aanmerkingen

Je prostaat zal je dankbaar zijn
 
Dus je stopt nu met duursport en gaat weer BB'n? Je had toch last van blessures? Of zijn die genezen?

blessures zijn genezen, duursport blijf ik erbij doen, had de laatste tijd meer duursport gedaan en wat modellen werk:D

maar ben nu weer op weg naar mijn oude nivo
 
hahaha geweldig, heb je de laatste tijd ook geen vriendin dat je geen test wilt? :D
 
Een dikke kuur zonder test is als een vrouw zonder doos; oftewel, dit bestaat dus niet.
 
dat is raar ik heb ook geen test in mn kuur maar hij weigert nooit!
 
deed ie dat maar!!! dan had ik rust!!
 
Een dikke kuur zonder test is als een vrouw zonder doos; oftewel, dit bestaat dus niet.

sja hier zijn dus toch de meningen over verdeeld,
er zijn mensen die erbij zweren om zonder test te kuren. het overgrote deel praat andere na die zeggen dat je nooit zonder test moet kuren zonder te weten waarom.
 
er word door bepaalde mensen gezegt dat test in een kuur moet! maar een minimale dosis om zo je eigen aanmaak te vervangen dat is 50 mg per week!!!!!

andere zeggen dat testosteron de basis van van elke kuur....ik ben daar zeker geen voorstander van...
ik ben er nog steeds van overtuigd..dat elk AAS zorgt voor een verhoogde concentratie testosteron in je lichaam omdat alles er van afleid..en als dat niet het geval zou zijn zou je eigenaanmaak niet onderdrukt worden( wat onvermijdelijk is ook met test in je kuur)
 
ik vind het trouwens ook altijd opvallend hier dat hier iedereen alle bijwerkingen ondervind door te hoge testosteron in je lichaam behalve de coïtusdrift...
 
Test verhoogd voornamelijk ook veel andere groeifactoren; aanmaak van GH, IGF... dus test doet ook werk om de receptor heen terwijl het tegelijkertijd ook werk doet @ de androgene receptoren.
 
dat doen andere AAS ook...tren bijv.
 
Back
Naar boven