MuscleMeat

Bodybuilder T-shirts

Bezoekers in dit topic

Stancke

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
19 mrt 2006
Berichten
3.974
Waardering
2
Beste,

Ben op zoek naar een T-shirt met een prachtige one-liner op maar toch nog BB'ing gericht :D Heb al zitten Google'en maar steeds Amerikaanse sites gevonden, bestaan er geen Nederlandse/Belgische sites waar ze BB'ing T-shirts verkopen?:D

Thx!
 
Gewoon zelf maken op internet anders.
 
Bwa, heb liever voorgedrukte T-shirts, zou samen bestellen met een maat.
 
Wow wat een toeval :D. Ik zat net op zo'n site en ging hem hier net posten in allerlei..

Hier zijn er een paar leuke:

NO, I DON'T TAKE STEROIDS Dark T-Shirt > NO, I DON'T TAKE STEROIDS > Bodybuilding Powerlifting t-shirts & Gifts | CafePress

SHUT UP & SQUAT Dark T-Shirt > SHUT UP & SQUAT > Bodybuilding Powerlifting t-shirts & Gifts | CafePress


Heb ze van hier: Bodybuilding Universe


EDIT ik zie dat je in Brugge woont..ik in Gent. Heb ook wel zin in zo'n shirt, i weet niet of je veel shipping moet betalen voor zo n shirt? Anders wil ik er ook wel eentje bijbetalen :), voordeliger voor iedereen.
 
Look.. I don't use steroids, I have a big cock!
 
EDIT ik zie dat je in Brugge woont..ik in Gent. Heb ook wel zin in zo'n shirt, i weet niet of je veel shipping moet betalen voor zo n shirt? Anders wil ik er ook wel eentje bijbetalen :), voordeliger voor iedereen.

Ben ik zeker geintresseerd in, maar hoe zal die bij jou geraken? :D

Liefst een site van BE of NL... Hopelijk valt er daar ook iets te rapen idpv Amerikaanse sites
 
Waarom? Ben je zo ecto dat je een BB t-shirt nodig hebt om te tonen dat je traint?
 
Ben ik zeker geintresseerd in, maar hoe zal die bij jou geraken? :D

Liefst een site van BE of NL... Hopelijk valt er daar ook iets te rapen idpv Amerikaanse sites

Ja vind ik ook, en daar zijn de tshirts niet zo lang (Amerikanen zijn vrij groot).
 
op bb.com hebben ze ook mooie! :D
 
Het zou belachelijk zijn voor mij om een 'i don't take steroids' t shirt te dragen met m'n 70 kilo fysiek :o
 
No i dont take steroids but thanx 4 asking.. hehe..beestig!!
 
No i dont take steroids but thanx 4 asking.. hehe..beestig!!

ik heb m zojuist besteld, ben er wel benieuwd naar:D Hoop alleen niet dat ie tot aan mn knieën komt, haha.
 
van animalpak heb je toch ook.. op de fibo gezien.. maar ja weet niet waar je die kan bestellen
 
tering wat zijn die shirt duur voor zo beetje tekst
dan maak ik ze liever zelf, ben ik nog geen 8 euro aan kwijt.

btw ik zie dat veel shirts van die kleine/dunne mouwen hebben
daar hebben we toch weinig aan ???
ik zou ze niet aan kunnen in iedergeval
 
Back
Naar boven