XXL Nutrition

Everybody loves de torso van Poetin (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Als het om hardheid gaat is het af en toe iets te overdreven. Er was laatst een reportage op tv over de opleidingen in het russische leger. Die mannen werden gewoon zwaar in elkaar gestompt. FF een voorbeeld, om 3uur s'nachts moesten ze hun bed uit en in een rij stil gaan staan, vervolgens werden er willekeurig jongens uitgepikt en deze werden met kickbox technieken in elkaar gerost. Ze moesten vervolges toteloss weer terug in de rij gaan staan (wat nog amper kon). Soms werden ze s'nachts opeens uit hun bed getrokken en naar buiten gesleurd om in elkaar gerost te worden.
Er zijn zo al een aantal doden gevallen en er zijn verschillende mensenrecht organisaties die klachten ingedient hebben bij de russische regering en een internationale instantie waarvan me de naam even ontgaan is.

Hardheid vind ik niet zo'n probleem vooral niet in het leger maar je kunt natuurlijk ook overdrijven.

Spetznaz = elite eenheid, kun je niet echt vergelijken met het (doorgaans slecht gemoraliseerde) leger.
 
nrc.nl - Buitenland - Torso Poetin inspireert media

Heel rusland is in de ban van de 'mooie gespierde torso van Poetin'. ???:grinny::roflol:

Ik dacht eerst dat het een grap was! Blijkbaar is het ontbreken van een bierbuik meteen de reden om iemand gespierd te noemen! Kom nou niet weer met opmerkingen over mijn eigen lichaam want dat heeft niemand gezien! En ik ga binnekort eens foto's posten van heel mijn lichaam omdat ik dat gezeik over mager zijn wel spuugzat ben.

Dit zijn zijn foto's, oordeel zelf:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]


Ik zou een week alleen maar gedestileerd water drinken dan sta je er goed op:D
 
Spetznaz = elite eenheid, kun je niet echt vergelijken met het (doorgaans slecht gemoraliseerde) leger.

Ik ken de spetznatz niet maar ik had het inderdaad ff over het gewone leger (mijn fout) maar was toch best een heftige reportage.

Effe google raadplegen naar sptznatz:coffeepc:
 
Back
Naar boven