AndroidHealthClinic

Teeuwen POWNED Halal-tuthola's (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Wolven in schaapskleren, laat ze eerst maar die doek van hun hoofd halen als ze zich liberaal willen voordoen. Ze komen zeer conservatief over, kan er weinig liberaals bij ontdekken. Schreeuwende tuthola´s die in ieder geval weinig gaan bijdragen aan een positief beeld van moslims.

Hoezo?
Ik vind juist dat ze het correcte beeld van moslims neerzetten, en ze zijn zeker wel gematigd. Conservatief is voor mij als je opsluit thuis, niks meer van de buitenwereld aantrekt
Dat doen ze zeker niet
En moet je dan gelijk een doek van je kop aftrekken? Jezelf bedekken is een heel belangrijk onderdeel in de islam, dat kun je niet zomaar opgeven omdat je liberaal wilt overkomen.
En als ik het me goed kan herrineren heeft die teeuwen een eigendomsrecht op schreeuwen
 
Hoezo?
Ik vind juist dat ze het correcte beeld van moslims neerzetten, en ze zijn zeker wel gematigd. Conservatief is voor mij als je opsluit thuis, niks meer van de buitenwereld aantrekt
Dat doen ze zeker niet
En moet je dan gelijk een doek van je kop aftrekken? Jezelf bedekken is een heel belangrijk onderdeel in de islam, dat kun je niet zomaar opgeven omdat je liberaal wilt overkomen.

Het correcte beeld van een bepaald soort moslims, genoeg moslims die de meiden van Halal keihard uitlachen. Natuurlijk hoeven ze niet gelijk te hoeren en te gaan snoeren, maar deze mutsen zijn geen toonbeeld van progressiviteit.

Ze staan eigenlijk nergens voor open en Teeuwen toonde dat glashard aan. Voor de mutsen van Halal is de eigen waarheid de enige.
 
haha ik moet helemaal niks ! OMG
 
Even voor de duidelijkheid Spier: wie lult er nu wie vast in dit filmpje? Vond je echt dat die meiden van halal het gesprek goed konden voeren? Hebben ze ergens punten gemaakt?
 
echt gruwelijk hoe adrem hansie is :D
 
Teeuwen was tijdens de uitzending toch echt loeihard uit zijne schedel aan het gaan - echt doped up die kerel :nut:
 
Er zijn nog andere voorbeelden maar dit is tekenend voor het conservatieve van de mutsen van Halal

De 'Meiden van Halal' zijn weggelopen uit het VARA-programma 'Sonja' dat zaterdagavond werd uitgezonden. Ze waren geshockeerd door de expliciete beelden uit onder meer 'Spuiten & Slikken' die werden vertoond. De islamitische meiden waren door Sonja Barend uitgenodigd om te komen praten over de ontwikkeling van coïtus op tv.
FOK!frontpage / Nieuws / Meiden van Halal lopen weg bij Sonja
 
Even voor de duidelijkheid Spier: wie lult er nu wie vast in dit filmpje? Vond je echt dat die meiden van halal het gesprek goed konden voeren? Hebben ze ergens punten gemaakt?
Niemand lult niemand vast, eerder tegenovergestelde
Ze stellen vragen en hij probeert zich als een idioot op een grappige manier eruit te werken
Punten hebben ze zeker gemaakt
 
Er zijn nog andere voorbeelden maar dit is tekenend voor het conservatieve van de mutsen van Halal


FOK!frontpage / Nieuws / Meiden van Halal lopen weg bij Sonja

Elke, zelfrespecterende moslim zou weggelopen zijn
Heb je wel enig idee hoe haram dat is? En als je dan ook nog blijft staan om te kijken.
Nee, ze hebben juist goed gehandeld, wat hadden ze anders moeten doen
Blijven staan een kijken naar iets waarvan je weet dat het verschrikkelijk haram is. Tenzij ze van te voren wisten dat ze beelden van dat vulgaire progamma Spuiten en Slikken werden uitgezonden, dan is het gewoon hypocriet om dan nog ook te komen opdagen
 
Niemand lult niemand vast, eerder tegenovergestelde
Ze stellen vragen en hij probeert zich als een idioot op een grappige manier eruit te werken
Punten hebben ze zeker gemaakt

Schrijf er eens 1 op. I dare you.
 
De publieke opinie is in ieder geval dat die meiden van Halal zich belachelijk hebben gemaakt. Dat telt toch meer. Natuurlijk zullen er wel weer een aantal zich in de slachtofferrol wentelen maar laat ze zich eerst maar eens afvragen waarom ze bepaalde vrijheden in Nederland niet gewoon kunnen accepteren.
 
Niemand lult niemand vast, eerder tegenovergestelde
Ze stellen vragen en hij probeert zich als een idioot op een grappige manier eruit te werken
Punten hebben ze zeker gemaakt

bekijk het filmpje anders nog een keer ;)
 
Elke, zelfrespecterende moslim zou weggelopen zijn
Heb je wel enig idee hoe haram dat is? En als je dan ook nog blijft staan om te kijken.
Nee, ze hebben juist goed gehandeld, wat hadden ze anders moeten doen
Blijven staan een kijken naar iets waarvan je weet dat het verschrikkelijk haram is. Tenzij ze van te voren wisten dat ze beelden van dat vulgaire progamma Spuiten en Slikken werden uitgezonden, dan is het gewoon hypocriet om dan nog ook te komen opdagen

Lees, `elke conservatieve en stardenkende moslim`

Al net zo beledigd en lichtgeraakt als die christen fundi gisteren, maar gelukkig bestaat niet de hele groep uit zulke stardenkende mensen.
 
die moslims trekken zich veel te veel aan van zoiets.hier is het vrijheid van meningsuiting en als ze dat niet kunnen accepteren moeten ze gau oprotten naar hun eigen land.ze moeten leren dat aan de kant te schuifen.laat de uitkeringtrekkende kopdoekjes maar eens werk gaan zoeken.kijken of ze zich dan nog om zulke dingen druk kunnen maken.ze krijgen hier alles wat ze willen.of het nou moskee's zijn of een bepaald uur in het zwembad dat er alleen moslims mogen komen.alles word netjes geregeld.en toch nog lastig wezen.het is niet te geloven met die moslims.het word steeds erger.
 
Laatst bewerkt:
Ik kan niet wachten om hem vanavond thuis te bekijken... zo te lezen is ie goed!
 
Lees, `elke conservatieve en stardenkende moslim`

Al net zo beledigd en lichtgeraakt als die christen fundi gisteren, maar gelukkig bestaat niet de hele groep uit zulke stardenkende mensen.

Kijk, los van het conservatief en stardenkend wat je zegt
Zulke vulgaire beelden zijn gewoon harstikke haram, ok als je ze ziet kan je niks aan doen als niemand je van te voren waarschuwt.

Maar ik kan me niet voorstellen dat een zelfrespecterende moslim dan blijft staan om gewoon doodleuk verder te kijken, terwijl je weet dat het gewoon een grote zonde is. Dan ga je toch tegen de essentie in van de islam?
Want er is geen argument te voeren, hoe eigenwijs je de koran ook bekijkt, er zal nooit een tegenargument kunnen zijn voor het blijven staan en kijken naar dat soort beelden, tenzij er iemand een pistool tegen je hoofd richt
 
"Wij doen de intro en DAN mag u reageren"

nog iets over te zeggen.. enige orde is wel nodig op tv.

"meneer hans teeuwen u moet even uw mond dicht houden"

pardon ?

Jullie zouden je MOETEN aan passen c.q. open MOETEN staan voor Westers beleid als jullie hier willen wonen.

Maar word daar naar geluisterd ? De wil van de moslims word gewoon keihard door onze strot geduwd net zoals ze proberen Hans Teeuwen de mond te snoeren.. Mooi niet dus.

Daarna beginnen ze zelf met terug beledigen en stellen ze zich niet open voor een ander wereldbeeld als dat van hun zelf. Diep en dieptriest en bekrompen.

En dat terwijl ik toch echt wel interesse heb in allerlei geloven, achtergronden, puur als interesse.


breezer opmerkingen als "we asked for the news not for the weather" wat klinkt als "talk to the hand we ain't listening.


common sense should be a religion
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven