XXL Nutrition

ajax weer geen champions league (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

nou, ik ben per direct geen anti voetbal, heb 8 jaar seizoenskaart van NEC gehad (ok, dan wordt je wel anti voetbal) en kijk gewoon voetbal op tv. Maar sinds de achterlijke hoge bedragen in deze sport om iemand maar naar binnen te halen, vind ik het vooral een domme sport. Het gaat niet meer om het vermaak, het gaat om flinke dollars.

Nu ook, ajax verliest en meteen begint iedereen te huilen hoe slecht het is voor nederland. Nou ik zal jullie allemaal uit jullie droompjes helpen....dat valt heus wel mee.

Tis gewoon een spelletje...wanneer snappen mensen dat eens. 27 mil voor ene Sneijder....get lost...wereld is gek geworden. Pompte ze dat geld maar eens in echte wereldproblematiek, dan pas ga ik zeggen dat het slecht voor NL is als ajakkes verliest.
 
27 mil voor ene Sneijder....get lost... Overmars ging 7 jaar geleden al voor 80 miljoen gulden. Dan valt die 27 voor ene Sneijder toch wel mee.

Maar waarom zou een voetbalclub haar eerlijk verdiende loon moeten pompen in de wereldproblematiek ??? Jij kan ook inplaats van een jaar lang 10iu hgh te gebruiken je geld naar een goed doel brengen... Doe je toch ook niet... Da's ongeveer hetzelfde :D
 
nou, ik ben per direct geen anti voetbal, heb 8 jaar seizoenskaart van NEC gehad (ok, dan wordt je wel anti voetbal) en kijk gewoon voetbal op tv. Maar sinds de achterlijke hoge bedragen in deze sport om iemand maar naar binnen te halen, vind ik het vooral een domme sport. Het gaat niet meer om het vermaak, het gaat om flinke dollars.

Nu ook, ajax verliest en meteen begint iedereen te huilen hoe slecht het is voor nederland. Nou ik zal jullie allemaal uit jullie droompjes helpen....dat valt heus wel mee.

Tis gewoon een spelletje...wanneer snappen mensen dat eens. 27 mil voor ene Sneijder....get lost...wereld is gek geworden. Pompte ze dat geld maar eens in echte wereldproblematiek, dan pas ga ik zeggen dat het slecht voor NL is als ajakkes verliest.

Ik vind de bedragen bij voetbal nog wel meevallen, en zeker weten in Nederland. Ga eens kijken in de NBA/NHL/NFL, die jongens verdienen het 15-voudige van de beste betaalde profvoetballers.
 
verloren of niet mijn hart en ziel ligt bij ajax. joduhhhhhhhhhh!!!!!!!!

even mijn pet van mijn hoofd halen en een minuut stilte houden.
 
hehehehe had iemand dan eigenlijk verwacht dat ajax zou winnen ???
 
Yzord,
als voetbal je niks doet, waarom ben jij dan zo blij dat ajax er uit ligt?
 
Omdat het een stinkclub is...hoef je niet van voetbal te houden, simpel
 
AMSTERDAM - De supporters van Ajax zijn boos. Uit protest tegen de uitschakeling van de Amsterdammers in de Champions League is de fansite www.afca.nl op zwart gegaan. De website zal maar liefst 24 uur niet bereikbaar zijn. De betreffende supporters eisen zelfs het vertrek van trainer Henk ten Cate en het bestuur.

:roflol: ik krijg hier een stijve plassert van

lol :D het vertrek eisen omdat een paar goals er net niet in gaan. how sad
 
Ik, zou moesten gewoon winnen

je hebt wel gelijk ze moesten eigenlijk winnen gewoon voor de uefapunten voor nederland ;maar je kon op voorhand weten dat dat niet zou gaan gebeuren....ach nu heeft PSV gewoon al 5 miljoen euro meer dit jaar :D
 
Dit vindt ik ook overdreven, dat zijn ook geen echte suporters. Ik vindt dat henk ten cate zijn werk goed doet.

Niet alleen geen echte suporters maar ook mensen die niet nadenken. Als Ajax vorig seizoen 1 doelpunt meer had gemaakt (of PSV 1 minder) was Ajax landskampioen geworden en had hij zich wel geplaatst voor de CL. Dan zou Ten Cate opeens volgens diezelfde kneuzen een wereldtrainer zijn...
 
Ajax kan uitkomen tegen D. Zagreb, M. Boleslav, L. Sofia, Larissa, Hammerby.
 
Omdat het een stinkclub is...hoef je niet van voetbal te houden, simpel

Sneu! , andere woorden kan ik er niet voor vinden. Hoe oud was je ook alweer ............




En kom maar op met je negatieve karma , zou alleen maar een bewijs zijn van mijn vermoedens
 
Dit vindt ik ook overdreven, dat zijn ook geen echte suporters. Ik vindt dat henk ten cate zijn werk goed doet.

bullshit, supporters hebben alle recht om hier pisnijdig over te worden, ten cate met zijn arrogante houding tav de wedstrijden tegen slavia praag. Wat heeft hij gepresteerd tot nu toe? niks. Champions leage is een must voor elke nederlandse topclub, ajax presteert het 2 jaar achterelkaar om tegen een klein europees clubje (kopenhagen, slavia) eruit geknikkerd te worden. SCHANDE!!
 
Sneu! , andere woorden kan ik er niet voor vinden. Hoe oud was je ook alweer ............




En kom maar op met je negatieve karma , zou alleen maar een bewijs zijn van mijn vermoedens

Boeit mij het nou wat je er van vindt. Ik moet ajax niet en lang leve de vrijheid van meningsuiting..toch?
 
Back
Naar boven