Fitness Seller

ajax weer geen champions league (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Bouwen op 12 doelpunten. :roflol: Tja, het zelfde eigenlijk als willen bouwen op 10 injecties met 10 mg testosteron.

De Graafschap is serie C niveau van de Italiaanse competitie. Als je de nummers 5 tot 15 van de Nederlandse Eredivisie tegen de nummers 5 tot 15 van de Engelse, Spaanse of Italiaanse competitie laat spelen krijg je monsterscores van 4 - 0 of 5 - 0.

Nederland wordt leeggerooft sinds Bosman in het gelijk is gesteld door het Europese Hof. Was overigens een Belg.

Bosman-arrest - Wikipedia

Uitspraak
Het Hof deed op 15 december 1995 een uitspraak die ook inhield dat de ingangsdatum terstond was. De Europese Commissie maakte duidelijk dat zij de uitspraak niet zou beperken. Deze uitspraak zou een kentering in de voetbalwereld tot stand brengen.
 
bullshit, supporters hebben alle recht om hier pisnijdig over te worden, ten cate met zijn arrogante houding tav de wedstrijden tegen slavia praag. Wat heeft hij gepresteerd tot nu toe? niks. Champions leage is een must voor elke nederlandse topclub, ajax presteert het 2 jaar achterelkaar om tegen een klein europees clubje (kopenhagen, slavia) eruit geknikkerd te worden. SCHANDE!!

jij hebt het helemaal fout. als je echt een suporter bent blijf je je club trouw en ga je niet tegen je club in na een verlies maar steun je je club. ik zie in die text al dat jij dat niet bent. je kan boos zijn na een verloren wedstrijd, dat ben ik ook wel es maar ik ga niet lopen scheeuwen dat ten cate moet opdonderen enz.
 
De Graafschap is serie C niveau van de Italiaanse competitie. Als je de nummers 5 tot 15 van de Nederlandse Eredivisie tegen de nummers 5 tot 15 van de Engelse, Spaanse of Italiaanse competitie laat spelen krijg je monsterscores van 4 - 0 of 5 - 0.

Dus? Slavia praag speelt daar niet, dus waarom vergelijk je dat?

Slavia heeft btw 5 miljoen, minder dan de Graafschap:)
 
jij hebt het helemaal fout. als je echt een suporter bent blijf je je club trouw en ga je niet tegen je club in na een verlies maar steun je je club. ik zie in die text al dat jij dat niet bent. je kan boos zijn na een verloren wedstrijd, dat ben ik ook wel es maar ik ga niet lopen scheeuwen dat ten cate moet opdonderen enz.

Opzich vind ik dit een mooie gedachte van je, maar helaas werkt het niet zo. Zodra jij deze houding gaat aanhouden ten opzichte van je club doe je precies wat Maarten Fontyn en Martin Van Geel van jou verwachten, netjes je seizoenskaart kopen en een mooi nieuw uit en thuis truitje kopen en rustig en beleefd op dat rooie klapstoeltje gaan zitten in die betonnen bak die de Arena heet. Voor zulk soort supporters hebben ze een woord bedacht, namelijk: Klapvee.
 
Back
Naar boven