MuscleMeat

Post verwijderen niet in alle secties?

Bezoekers in dit topic

LuckyLuciano

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
12 jul 2007
Berichten
3.829
Waardering
0
Ik merk dat je niet in alle secties je post kan verwijderen, is hier een reden voor?
 
ja ik , vind je deze vraag topicwaardig?denk eerst wat je wilt zeggen zodat je het niet hoeft te verwijderen.;)
 
Andes zou ik het niet vragen ;)
 
Over welke secties gaat het dan? Sowieso hebben wij liever niet dat inhoud teveel verwijderd wordt, het kan namelijk altijd voor iemand van pas komen en dan is het zonde als het weg is. Zoals gezegd, gewoon goed nadenken voor je wat plaatst.
 
Over welke secties gaat het dan? Sowieso hebben wij liever niet dat inhoud teveel verwijderd wordt, het kan namelijk altijd voor iemand van pas komen en dan is het zonde als het weg is. Zoals gezegd, gewoon goed nadenken voor je wat plaatst.

Ik verander mijn posts ook weleens, als ik het bij nader inzien een stomme vraag vond ofzo, of ik heb 't niet goed geformuleerd. Je kunt inderdaad niet altijd je gehele post verwijderen en das soms wel jammer. Maar in welke secties? Geen idee.

Kunnen jullie aangepaste posts bekijken? Ik bedoel, posts voordat ze aangepast werden? De 'foute' versie van een post dus?
 
Editten kan sowieso altijd, de 'geschiedenis' van posts wordt idd bewaard om overtredingen te kunnen traceren.
 
Back
Naar boven