MuscleMeat

Waar moet ik kwark kopen?

Bezoekers in dit topic

Lenn

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
8 apr 2007
Berichten
6.498
Waardering
79
Lengte
1m70
Massa
83kg
Ik kan nergens hier in de buurt kwark vinden (Turnhout, Arendonk).

Aldi, cash, C1000 (Reusel), spar, zijn allemaal winkels die kwarkloos zijn. Waar moet ik die kwark vinden? ???
 
Welk gehucht woon jij dan :D

AH heeft wel wat en zoek anders een of andere turkse bakker of allochtonen avondwinkeltje op - die hebben ook altijd wel wat.
 
Huh? Dat geloof ik niet? Magere kwark is net zoals melk altijd wel aanwezig in een supermarkt?

Heb je het al aan een medewerker gevraagd?
 
Ja, bij alle winkels waar ik ben geweest.
 
In belgie noemen ze het ook anders.. Platte kaas noemen ze het.

even daarna vragen in de winkel. Bij Delhaize kan je het wel krijgen dat ik weet. Vast ook nog wel bij andere winkels
 
Je moet bij magere kaas kijken lenn.
In colroyt hebben ze bv galaxi.
In aldi weet ik het merk niet.
Danone bv kan je bijna overal vinden op aldi en lidl na.

Ps: Voor de hollanders :D
Reusel is nederland he
 
Ik kan nergens hier in de buurt kwark vinden (Turnhout, Arendonk).

Aldi, cash, C1000 (Reusel), spar, zijn allemaal winkels die kwarkloos zijn. Waar moet ik die kwark vinden? ???

Nietwaar !!

Aldi => Milsa magere kaas (kwark)
C1000 => Konings kwark en/of C1000 magere kwark
Spar => ik geloof ofwel Saint Martain ofwel Campina kwark

Dan zwijg ik nog van Delhaize, Lidl, Colruyt, GB ... :rolleyes:
 
OMG en ik me doodzoeken naar 'kwark' :headbang:

Dus magere kaas is excact hetzelfde als kwark?
 
uhu. In de Delhaize noemt het zelfs 'verse kaas', maar het is weldegelijk kwark.
8 gr eiwit per 100 gram.
 
Het is platte kaas in belgie ;)
de volle platte kaas van de aldi is goed, 9,8 g eiwit per 100 g !
 
uhu. In de Delhaize noemt het zelfs 'verse kaas', maar het is weldegelijk kwark.
8 gr eiwit per 100 gram.

Die ronde potjes (500g) Delhaize huismerk "365" ? ..

Die zijn ook erg zalig!
 
Die ronde potjes (500g) Delhaize huismerk "365" ? ..

Die zijn ook erg zalig!

Ja, enige kwark dat ik nog kan opeten.
Bovenste laag is even dik als die van colruyt en aldi, maar als je wat erin roert wordt het heel wat lichter en gaat het veel makkelijker binnen :)
 
Ja, enige kwark dat ik nog kan opeten.
Bovenste laag is even dik als die van colruyt en aldi, maar als je wat erin roert wordt het heel wat lichter en gaat het veel makkelijker binnen :)

Herkenbaar..

Als je ooit eens NL een bezoekje brengt en je wil wat een lichtere kwarksoort meebrengen naar België (Zaanse Hoeve & C1000)
Zelf heb ik niet zo'n probleem met een kwark die vaster is qua structuur, ik hou gewoon van afwisseling!
 
In de Makro hebben ze er van het merk Aro. Die heeft 12gr eiwitten per 100gr, ik weet wel niet hoe die smaakt aangezien ik hem zelf nog maar juist heb meegebracht.
 
In de Makro hebben ze er van het merk Aro. Die heeft 12gr eiwitten per 100gr, ik weet wel niet hoe die smaakt aangezien ik hem zelf nog maar juist heb meegebracht.

Eet en analyseer hier :)
 
Kwark is ook gewoon een soort kaas.

Kwark (in België ook wel platte kaas genoemd) is een soort heel verse kaas. In het Frans is de naam dan ook gewoon verse kaas (fromage frais).

Kwark - Wikipedia
 
Back
Naar boven