MuscleMeat

Teeuwen POWNED Halal-tuthola's (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Rellen om iets wat opgevat kan worden als een belediging :roflol: Hoe weinig intelligent kan iemand zijn.
 
Wat een gejank over die hoofddoekjes. In Turkije zijn die dingen volgens mij al sinds 1930 (!) verboden te dragen in openbare ruimtes.
 
Ik heb geloof ik 1 minuut van die uitzending op tv gezien waar ze die man met de baard lieten zien. Die zei dan iets als: 'De islam is tegen het gebruik van geweld' toen dacht ik toch echt bij mezelf heeft die man de koran wel goed gelezen? Er wordt niets anders gedaan dan opgeroepen tot geweld. En idd heel veel oorlogen en conflicten zijn een direct gevolg van dat geloof, dus zelfs als de islam het afkeurt veroorzaakt het nog altijd geweld.
 
Ik heb geloof ik 1 minuut van die uitzending op tv gezien waar ze die man met de baard lieten zien. Die zei dan iets als: 'De islam is tegen het gebruik van geweld' toen dacht ik toch echt bij mezelf heeft die man de koran wel goed gelezen? Er wordt niets anders gedaan dan opgeroepen tot geweld. En idd heel veel oorlogen en conflicten zijn een direct gevolg van dat geloof, dus zelfs als de islam het afkeurt veroorzaakt het nog altijd geweld.

zou net zeggen,hoe kan hij ooit zoiets zeggen.hoe durft hij het te zeggen.de islam veroorzaakt juist al het geweld op de hele wereld.zijn die mensen nou echt zo dom?
 
zou net zeggen,hoe kan hij ooit zoiets zeggen.hoe durft hij het te zeggen.de islam veroorzaakt juist al het geweld op de hele wereld.zijn die mensen nou echt zo dom?

En jij hebt het over domheid? :roflol:
 
Nu denk ik dat er zonder de islam wel een ander geloof zou geweest zijn dat zoveel conflicten veroorzaakt hoor, het zit nu eenmaal in de mens om dingen te verzinnen en dan elkaar af te maken om die verzinsels te verdedigen.
 
zou net zeggen,hoe kan hij ooit zoiets zeggen.hoe durft hij het te zeggen.de islam veroorzaakt juist al het geweld op de hele wereld.zijn die mensen nou echt zo dom?

Je bent al een paar gequote, maar toch nog een keertje.

Geen geweld? Er worden ook mensen vermoord voor geld, relaties en nog meer onzin:o
 
En jij hebt het over domheid? :roflol:

noem eens wat westerse landen op waar op dit moment oorlog is.hoezo zou ik dom zijn als ik dat zeg.in hoeveel landen is er wel niet oorlog geweest of oorlog op dit moment ( in de landen waar moslims wonen).ik vind hem 10 x dommer als hij zegt dat de islam niet in is voor geweld.dat is hetzelfde als een amerikaan zegt dat bush geen vlieg kwaad doet.als jij dat niet inziet vind ik jou eerder dom.
 
Laatst bewerkt:
Je bent al een paar gequote, maar toch nog een keertje.

Geen geweld? Er worden ook mensen vermoord voor geld, relaties en nog meer onzin:o

ja , dat kom jij mij ff vertellen ? dat lees en hoor ik ook wel.maar niet met bosjes van 100 per dag.
 
ja , dat kom jij mij ff vertellen ? dat lees en hoor ik ook wel.maar niet met bosjes van 100 per dag.

Dan kom ik jou inderdaad even vertellen, want als je dat snapt, moet je je zin anders typen.
 
Dan kom ik jou inderdaad even vertellen, want als je dat snapt, moet je je zin anders typen.

oke , maar waarom zou ik erbij zetten dat er ook mensen vermoord worden door andere redenen of door andere soort mensen? het gaat er nu om dat die kerel met die baard zegt dat de islam niet in is voor geweld.terwijl er overal op de wereld terroristen rondlopen.
 
Die terroristen zijn er niet zonder reden vrind
 
Die terroristen zijn er niet zonder reden vrind

de terroristen zijn maar een kleine groep in de islam.wat voor een reden ze ook hebben.ze hebben niet het recht om het leven van 1000den mensen af te pakken.eerste de wtc en toen madrid en engeland en ga zo maar door.dan zijn flink wat mensen die dood zijn.en dan nog de familie en vrienden.10.000 mensen die er verdriet aan over houden.en dan kom jij met een zin als deze.en die baardwous met een zin als dat de moslim niet in is voor geweld.haha en dan krijg ik te horen dat ik dom praat.onglooflijk.maar moslims zijn zulke goede mensen die doen niemand kwaad.dat zit niet in een moslim.hahahahahaha
 
Terroristen zijn er, omdat er geloven zijn, geloven zijn er, omdat mensen dom zijn en graag ergens in geloven.

Alhoewel er ook terroristen organisaties zijn, die niet uit geloofsovertuigingen aanslagen plegen. Iig terroristen zijn nutteloos.
 
de terroristen zijn maar een kleine groep in de islam.wat voor een reden ze ook hebben.ze hebben niet het recht om het leven van 1000den mensen af te pakken.eerste de wtc en toen madrid en engeland en ga zo maar door.dan zijn flink wat mensen die dood zijn.en dan nog de familie en vrienden.10.000 mensen die er verdriet aan over houden.en dan kom jij met een zin als deze.en die baardwous met een zin als dat de moslim niet in is voor geweld.haha en dan krijg ik te horen dat ik dom praat.onglooflijk.maar moslims zijn zulke goede mensen die doen niemand kwaad.dat zit niet in een moslim.hahahahahaha

Effe terzijde. Probeer aub na een punt een spatie neer te zetten. Leest veel vlotter. Hoofdletters zijn ook aangeraden.

noem eens wat westerse landen op waar op dit moment oorlog is.hoezo zou ik dom zijn als ik dat zeg.in hoeveel landen is er wel niet oorlog geweest of oorlog op dit moment ( in de landen waar moslims wonen).ik vind hem 10 x dommer als hij zegt dat de islam niet in is voor geweld.dat is hetzelfde als een amerikaan zegt dat bush geen vlieg kwaad doet.als jij dat niet inziet vind ik jou eerder dom.

1. Je zei eerst geweld, dat hoeft persé niet oorlog zijn
2. Amerika is bijna overal betrokken geweest.
3. Wo I en Wo2 zijn de schuld van de moslims ?
 
Samira Dahri, moslima in boerka uit boerka en bimbos
Docente Economie aan de Universiteit,
Mijn neef, laaste jaars master psychologie en nog steeds toegewijd moslim
lijkt me niet zo dom ofwel?
 
de terroristen zijn maar een kleine groep in de islam.wat voor een reden ze ook hebben.ze hebben niet het recht om het leven van 1000den mensen af te pakken.eerste de wtc en toen madrid en engeland en ga zo maar door.dan zijn flink wat mensen die dood zijn.en dan nog de familie en vrienden.10.000 mensen die er verdriet aan over houden.en dan kom jij met een zin als deze.en die baardwous met een zin als dat de moslim niet in is voor geweld.haha en dan krijg ik te horen dat ik dom praat.onglooflijk.maar moslims zijn zulke goede mensen die doen niemand kwaad.dat zit niet in een moslim.hahahahahaha

Owja?
Je vergeet President bush, die in totaal meer mensen gedood heeft met zn leger dan alle terroristen bij elkaar
Gek dat je dat niet opnoemt
 
Samira Dahri, moslima in boerka uit boerka en bimbos
Docente Economie aan de Universiteit,
Mijn neef, laaste jaars master psychologie en nog steeds toegewijd moslim
lijkt me niet zo dom ofwel?

Toch wel dus, maar wees gerust er zijn er miljoenen meer, sommigen zijn zelfs nog ''slimmer'':)
 
Back
Naar boven