XXL Nutrition

Teeuwen POWNED Halal-tuthola's

Bezoekers in dit topic

Effe terzijde. Probeer aub na een punt een spatie neer te zetten. Leest veel vlotter. Hoofdletters zijn ook aangeraden.



1. Je zei eerst geweld, dat hoeft persé niet oorlog zijn
2. Amerika is bijna overal betrokken geweest.
3. Wo I en Wo2 zijn de schuld van de moslims ?

Niet te vergeten de miljoenenmoord van Mao de slachting van de hutsi en tutsi en de genocides in de balkan
 
Samira Dahri, moslima in boerka uit boerka en bimbos
Docente Economie aan de Universiteit,
Mijn neef, laaste jaars master psychologie en nog steeds toegewijd moslim
lijkt me niet zo dom ofwel?

Niet dom als het aankomt in die onderwerpen, maar wel dom als het over 'geloven' gaat. Zwak en dom eigenlijk.
 
Effe terzijde. Probeer aub na een punt een spatie neer te zetten. Leest veel vlotter. Hoofdletters zijn ook aangeraden.



1. Je zei eerst geweld, dat hoeft persé niet oorlog zijn
2. Amerika is bijna overal betrokken geweest.
3. Wo I en Wo2 zijn de schuld van de moslims ?

1.Klopt , moslims maken ook geweld in niet oorlog landen
2.Heeft niks te maken met de terroristen die de gebouwen opblaasden.
3.Haal ff geschiedenis naar boven zou ik zeggen.
 
Ey je hoeft niet gelijk te gaan beledigen cyan
Ik ben er ook mee gekapt, dus je hoeft nu niet gelijk te gaan retaliaten
 
Jij weet het natuurlijk allemaal beter? ???

Waar staat dat?

Ik ben alleen ongelovig, dus op dat punt ben ik slimmer dan alle gelovigen.
Op het punt onderwijs ben ik misschien veel dommer.
 
Owja?
Je vergeet President bush, die in totaal meer mensen gedood heeft met zn leger dan alle terroristen bij elkaar
Gek dat je dat niet opnoemt

jah die oorlog komt uit de lucht vallen.;)
 
Waar staat dat?

Ik ben alleen ongelovig, dus op dat punt ben ik slimmer dan alle gelovigen.
Op het punt onderwijs ben ik misschien veel dommer.

En wat is dat punt dan? waar je slimmer bent dan alle gelovigen ???
Heb daar nog nooit van gehoord, verlicht me dan:rolleyes:
 
En wat is dat punt dan? waar je slimmer bent dan alle gelovigen ???
Heb daar nog nooit van gehoord, verlicht me dan:rolleyes:

Geloven in sprookjesboeken die honderden jaren terug geschreven zijn.
 
1.Klopt , moslims maken ook geweld in niet oorlog landen
2.Heeft niks te maken met de terroristen die de gebouwen opblaasden.
3.Haal ff geschiedenis naar boven zou ik zeggen.


Weet jij wel wat jij zegt ?

Jij zei dat islam voor alle geweld in de wereld zorgde en je zei dat westerse landen geen oorlog voeren en dan zeg je hoeveel oorlogen er wel niet zijn geweest in moslimlanden.
 
Dit topic is ook zo hard ontspoord hé. En dan discusieer ik tegen idioot als arnoldfan.

**** this shit. Ik ga me rukken op hentai.


Peace and love :wave:
 
Weet jij wel wat jij zegt ?

Jij zei dat islam voor alle geweld in de wereld zorgde en je zei dat westerse landen geen oorlog voeren en dan zeg je hoeveel oorlogen er wel niet zijn geweest in moslimlanden.

eerst goed lezen daarna ga ik op je reactie in.
 
Dit topic is ook zo hard ontspoord hé. En dan discusieer ik tegen idioot als arnoldfan.

**** this shit. Ik ga me rukken op hentai.


Peace and love :wave:

moet je nu weer gaan schelden turkje? kun je het niet hebben als je geen gelijk krijgt.rot dan maar gau op.peace and love
 
djezes in nl is het al veel erger gesteld dan in BE en nog laten jullie het allemaal zomaar toe gvd man... als dat in BE ons staat te wachten, dan hoop ik dat wij als Belgen, desnoods Vlamingen toch eens deftig gaan verzetten en Molenbeek en Borgerokko eens gaan desinfecteren...
 
djezes in nl is het al veel erger gesteld dan in BE en nog laten jullie het allemaal zomaar toe gvd man... als dat in BE ons staat te wachten, dan hoop ik dat wij als Belgen, desnoods Vlamingen toch eens deftig gaan verzetten en Molenbeek en Borgerokko eens gaan desinfecteren...

wat is erger ???
 
Valt mij iedere keer weer op wat voor intelligentie die Hans Teeuwen eigenlijk wel heeft...
 

In BE is het verboden van zo in boerka rond te lopen bvb.

Deze talkshow is ook ZO hard islam gericht: islam is zalig islam dit islam dat... nog erger dan reclame voor waspoeder. Objectiviteit is volledig weg en je zou al twee keer na gaan denken voor je iets gaat zeggen wat niet in hun denkwereld(je) past...

Een rechtszaak omdat iemand je ontslaat omdat je geen hand meer wilt geven... tjah, had je maar eerder aan moeten denken dat je nog brood moet kunnen kopen trut.

Ex-homo-moslims die zo hard bedreigd worden dat ze niet meer in het openbaar kunnen verschijnen...

komop seg... moest ik op 11 september niet in Rhodos zitten, dan zat ik in brussel op de oh zo illegale betoging tegen het oh zo zalige islamgeloof...

30% dat de sharia wilt invoeren... ok, da's dan 30% dat gratis een one-way ticket naar iran krijgt... als ge die beetje op elkaar stapelt in het vliegtuig is dat zo duur nog niet.
 
Leuk om Hans weer zo op dreef te zien :D


Trouwens, volgens mij speelt hij in het begin bewust de idiote clown om zo de bevestiging te geven aan die hallal wijven dat het een idioot is die alleen gedurfde grappen kan maken waardoor ze hem onbewust zijn gaan onderschatten en zijn argumenten nog meer een directe k.o. effect hebben.
 
Back
Naar boven